- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Výborně. Až na drobný detail: kam plynou ty miliardy zisku. Je mi líto, ale podnik doslova strategického významu měl zůstat v rukou českého státu. Ano, najít partnera, ale max 49%. Stejně jako měly zůstat doly, přenosová soustava a podobně.
V tom případě by ale také nemusla Škoda být tam, kde dnes je.
3,8 byla moje chyba, je to
3,7 litru na 100km
sorry, to měla být reakce.
"Škoda nestíhá, na některé modely si počkáte i půl roku" Bohužel přibývá lidí, kteří jsou poháněni téměř religiózní oddaností jedné značce, nehledě na nezničitelnou propagandu některých automobilek v médiích, a nejsou schopni svoje preference přehodnotit, čímž si sami zužují výběr a sami sebe vsazují pod tlak. V stříbrnou Octavii combi věřiti budeš. Při pokusu nakonfigurovat si automobil ve verzi sedan a nejnižší úrovni výbavy spolu s motorem 1.4TSI jsem se zastavil na částce 444 tisíc korun, přičemž se musí připlácet za dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tónovaná skla, palubní počítač MFA a hlídání tlaku v pneumatikách. V Boleslavi si evidentně tohoto nudného vozidla velmi cení. Doporučoval bych vedení marketingu Škody Auto občas číst noviny a podívat se, za kolik prodává auta jejich konkurence. Uzívaná Octavia není v ničem výjimečná a výjimečná cena je tak zdůvodnitelná jen emo koeficientem u českých zákazníků. Myslím že nikdy nebyla pozice zákazníka vůči automobilkám tak dobrá jako teď, takže mi tohle hlava moc nebere.
"výjimečná cena" je zdůvodnitelná především tím, že jsou za ni zákazníci ochotni nakoupit tolik vozidel, že je nestíhají vyrábět
Asi to nebude tak hrozné, začně to fungovat až po nějaké době a také si to hlídá stav baterie... Ale pokud se opravdu popojíždí v koloně tak to startuje co chvíli a řidiče to obtěžuje. Možná ve verzi s automatem je to lepší, ale nemůžu posoudit.
Tak to prostě vypnete a máte po vypínání motoru na pár sekund.
nevím, co tu řešíte, mají i velký výběr aut bez čekání:
http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/nove-vozy-ihned-k-dodani
Jenže když oni chtějí zrovna takový čudlík uprostřed palubky!
Dokud Škoda nevychytá motory TSI, aby byly bez potíží a bez obav z potkání, tak žádný jejich nový model nechci. To raději půjdu poprvé ke konkurenci.
Uz docela dlouho jsou motory TSI dost odlisne konstrukce nez byly ty "potkavaci" (v novych modelech)
Cekaci lhuta 6 mesicu, vybava vs cena a apetit zlodeju na koncernove vozy me odradil od koupe golf variant. Je fajn ze ma skoda tolik priznivcu kteri maji vetsi nadhled nez ja, lidi maji praci.
To se celkem divím, že jste uvažoval o tak sociálním autě. To bylo pro šéfku uklízeček ve vaší rezidenci, ne?
Tak nějak to nechápu. Chci si koupit nové auto s větším kroutícím momentem než 300Nm a at počítám jak počítám, tak u konkurence (nechci jmenovat) ho dostanu minimálně o 100.000 Kč levnější než u škodovky. Ale i když slevím ze svých nároků, tak stejné auto koupím u konkurence o 50-80 tisíc levnější.
Prostě nechápu lidi co kupují předražené škodovky.
1) za katalogou cenu nikdo nekupuje
2) firemni klientela je pro skodu core businessu
Zajímalo by mne, kde je to úzké hrdlo "nestíhání". Je to kapacita výrobní linky, počet pracovníků, množství objednaných dílů nebo plán výroby napsaný před půl rokem, který se překračuje o 9%?