Diskuze

Škoda nestíhá, na některé modely si počkáte i půl roku

Evropský trh s novými vozy po několika hubených letech oživuje. Mezi výrobce, kteří hlásí největší meziroční nárůsty prodejů, patří Škoda Auto. Na nové vozy boleslavské automobilky jsou dlouhé čekací lhůty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K17u93b50a 60A63u78e13r

25. 3. 2014 23:39

Ye ty zima? Ye ty pi.čo!

0 0
možnosti

Výborně. Až na drobný detail: kam plynou ty miliardy zisku. Je mi líto, ale podnik doslova strategického významu měl zůstat v rukou českého státu. Ano, najít partnera, ale max 49%. Stejně jako měly zůstat doly, přenosová soustava a podobně.

0 7
možnosti

R93a16d68e42k 14N96o92v62a56k

24. 3. 2014 14:08

V tom případě by ale také nemusla Škoda být tam, kde dnes je.

5 0
možnosti

sorry, to měla být reakce.

0 0
možnosti

"Škoda nestíhá, na některé modely si počkáte i půl roku" Bohužel přibývá lidí, kteří jsou poháněni téměř religiózní oddaností jedné značce, nehledě na nezničitelnou propagandu některých automobilek v médiích, a nejsou schopni svoje preference přehodnotit, čímž si sami zužují výběr a sami sebe vsazují pod tlak. V stříbrnou Octavii combi věřiti budeš. Při pokusu nakonfigurovat si automobil ve verzi sedan a nejnižší úrovni výbavy spolu s motorem 1.4TSI jsem se zastavil na částce 444 tisíc korun, přičemž se musí připlácet za dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tónovaná skla, palubní počítač MFA a hlídání tlaku v pneumatikách. V Boleslavi si evidentně tohoto nudného vozidla velmi cení. Doporučoval bych vedení marketingu Škody Auto občas číst noviny a podívat se, za kolik prodává auta jejich konkurence. Uzívaná Octavia není v ničem výjimečná a výjimečná cena je tak zdůvodnitelná jen emo koeficientem u českých zákazníků. Myslím že nikdy nebyla pozice zákazníka vůči automobilkám tak dobrá jako teď, takže mi tohle hlava moc nebere.

3 3
možnosti

"výjimečná cena" je zdůvodnitelná především tím, že jsou za ni zákazníci ochotni nakoupit tolik vozidel, že je nestíhají vyrábět ;-)

2 1
možnosti

Asi to nebude tak hrozné, začně to fungovat až po nějaké době a také si to hlídá stav baterie... Ale pokud se opravdu popojíždí v koloně tak to startuje co chvíli a řidiče to obtěžuje. Možná ve verzi s automatem je to lepší, ale nemůžu posoudit.

0 0
možnosti

D22a64d37a89k 23P21e98t53r

24. 3. 2014 9:29

Tak to prostě vypnete a máte po vypínání motoru na pár sekund.

0 1
možnosti

nevím, co tu řešíte, mají i velký výběr aut bez čekání:

http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/nove-vozy-ihned-k-dodani

0 0
možnosti

P88a39v10e48l 29F78a54r58a

24. 3. 2014 10:01

Jenže když oni chtějí zrovna takový čudlík uprostřed palubky!  :-)

0 0
možnosti

Dokud Škoda nevychytá motory TSI, aby byly bez potíží a bez obav z potkání, tak žádný jejich nový model nechci.  To raději půjdu poprvé ke konkurenci. Rv

1 3
možnosti

Uz docela dlouho jsou motory TSI dost odlisne konstrukce nez byly ty "potkavaci" (v novych modelech)

3 0
možnosti

Cekaci lhuta 6 mesicu, vybava vs cena a apetit zlodeju na koncernove vozy me odradil od koupe golf variant. Je fajn ze ma skoda tolik priznivcu kteri maji vetsi nadhled nez ja, lidi maji praci.

3 1
možnosti

To se celkem divím, že jste uvažoval o tak sociálním autě. To bylo pro šéfku uklízeček ve vaší rezidenci, ne?

0 1
možnosti

Tak nějak to nechápu. Chci si koupit nové auto s větším kroutícím momentem než 300Nm a at počítám jak počítám, tak u konkurence (nechci jmenovat) ho dostanu minimálně o 100.000 Kč levnější než u škodovky. Ale i když slevím ze svých nároků, tak stejné auto koupím u konkurence o 50-80 tisíc levnější.

Prostě nechápu lidi co kupují předražené škodovky.

4 7
možnosti

1) za katalogou cenu nikdo nekupuje

2) firemni klientela je pro skodu core businessu

7 0
možnosti

I84v57a13n 38S58t34e49c41h

24. 3. 2014 8:29

Zajímalo by mne, kde je to úzké hrdlo "nestíhání". Je to kapacita výrobní linky, počet pracovníků, množství objednaných dílů nebo plán výroby napsaný před půl rokem, který se překračuje o 9%?

4 0
možnosti