Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj o nejmenší diváky se vyplácí. Bratři v triku chystají vlastní kanál

Stále více firem se zabývá tím, jak upoutat pozornost nejmenších potenciálních "zákazníků". Zajímají se o ně hlavně výrobci hraček či potravin. Využívají k tomu mimo jiné dětské televizní kanály, kterých na trhu brzy přibude. Do boje o inzerenty se brzy pustí také slavná česká značka – studio Bratři v triku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F25i70l24i52p 57D30o43n98é 2883431189181

Megalomanské reklamy uvedené hračky nadnárodních koncernů hrozně předražují. Koupím koš na prádlo za 200,- Když se, ale podívám na L...GO ,kterého je do hrsti tak stojí několik stovek - taková cena za trochu plastu není normální. Takové jsou ty hračky z reklam všechny. Je to otázka přiměřenosti. Je také si uvědomit, že kupujícím není dítě, ale rodič.

0/0
1.4.2014 17:10
Foto

J62a70r87o91m92í52r 81P73r93a29u26s 9447907660356

Konečně se bude na co dívat, ovšem jen do té doby, než někdo vymyslí animované vaření nebo nakreslí "naši Jiřinu".

0/0
31.3.2014 15:47

Z57d85e35n68ě88k 27W68e68r89n85h60a17r60t 6287435302168

No, když vidím ty strašné animované hrůzy, co se dnes dětem servírují, tak díky všem mocnostem za Maxipsa Fíka, Macha a Šebestovou a Medvědy od Kolína.... Na to se dá dívat... Otázka je, jestli do zaujme i děti... doufejme že ano...

+1/0
31.3.2014 7:58

D33i94t75a 92S24m97í41t25a37l83o95v95á 7541789615909

A tak nejsem proti. Bratři v triku měly vždycky takové ty milé a přátelské pohádky. Z jejich pořadů se dá dětem vybrat skoro pro každý věk něco. Už se těším na medvědy od Kolína, na Kocoura v zámecké zahradě a až prcek povyroste, tak příběhy Macha a Šebestové a spustu jiných na které už jsem i zapomněla... 

A co do reklam? Dítě k televizi neodkládám a dívá se na těch svých pár oblíbených pořadů... Reklamy sledoval i starší synek, ale neovlivnily ho víc než kohokoli z nás dospělých... Plyšová nejoblíbenější postavička nebo věci do školy s obrázky ze známých příběhů by u nás doma skončily tak jako tak, reklama nereklama a obyčejné nerozmazlené dítě se spoustou zájmů nic víc ani nevyžaduje...

Takže jen do toho, český pohádkový program vítám... Jen by mi v těch večerních hodinách udělali větší radost experimentálními filmy z jejich vlastní tvorby(a že jich mají spoustu), než přebíráním cizích dokumentů.

0/0
30.3.2014 21:39

L93u85b23o62m73í28r 90V92r11t96a16l 6410447301551

No tak hlavně ať to má postatně lepší pokrytí než Déčko. Jako vysvětlovat děcku proč má místo pohádky čtverečky je fakt odvaz.

0/0
30.3.2014 21:38

J59o97s20e20f 94K90o42m42á87r93e53k 5614422714729

Nemluvilo se náhodou o tom, že se má omezit reklama u dětských pořadů?

0/0
30.3.2014 21:08

A45l17e98x26a66n42d30r 66K41o15s14t81k90a 5269916989806

Výborně. Úmyslné vymývání mozečků dětem, které by naopak měly být chráněny.

+1/0
30.3.2014 19:31
Foto

D16a37v46i96d 43S67h65a10k61h52a34r 7688305654578

Tak si je chrante.

+4/0
30.3.2014 19:54

Z31d38e61n97ě42k 28O63b22ů39r41k78a 5153898189502

Kurňa, kde na provoz těch televizních stanic berou8-o

0/−1
30.3.2014 19:07

A25l94e94x71a55n14d35r 75K11o48s42t26k14a 5889946979206

Reklama, reklama.. A platí to chudák zákazník. Drobná nápověda: sedačku, za kterou dáte 1500 vyrábí čong za 100. Kočárak za 5500 vyrábí druhý za 200 kč atd.

0/0
30.3.2014 19:33
Foto

D48a56v59i62d 64S92h65a62k52h25a17r 7658645624748

Jak chudak?

0/0
30.3.2014 19:51

A90l20e36x39a72n57d20r 52K95o61s60t59k98a 5119586339436

Pokud vám nepřijde jako chudák někdo, kdo zaplatí za zboží 5* tolik, aby se zaplatila reklama a ještě je s ní obtěžován..

0/0
31.3.2014 7:10

L42u67k65a43s 57N87e60m12e38c 7199130882274

a teda jak byste ten provoz TV stanic platil?

0/0
31.3.2014 10:08
Foto

I20v45o 84Z66r34n93í62k 4657345624372

Souhlasím !:-/Nejhorší je cilená reklama přes děti na rodiče ,hlavně hračky .Dítě si přeje k narozeninám a k vánocům ty nejhezčí  a taky nejdražší hračky . A rodič vysvětluje , vesvětluje proč ne.. nakonec musí třeba i lhát..

+6/0
30.3.2014 19:03

J13o63s10e13f 43K66r60a92l 3907723334967

A ještě budou držkovat, že nemají ten kanál s reklamou jako u kamarádů. Protože vlastní kanál z P2P bez reklam není dostatečně cool. ;-)

+1/0
30.3.2014 19:27
Foto

D95a41v43i32d 74S37h44a47k17h62a77r 7518245734418

Pokud je to opravdu rodic a ne jen nekdo kdo zplodil potomka a ted nevi co dal, tak si poradi.

0/0
30.3.2014 19:53
Foto

J76o64s69e76f 17B15a37r40a93n86k56a 8689712

Konečně program pro nás starší.:-)

+19/0
30.3.2014 18:59

L58a19d96i54s86l48a87v 35S89l70a86n38i89n 9242303509845

A nám je to jedno. Televizi nemáme, ať si puští, co chtějí

+3/−3
30.3.2014 18:55

J57a88r68o34m82í38r 31D94o25u91b68r11a49v45a 9271676

Hlavně že máte internet, aby jste mohli kecat do diskuse o televizi.

+7/−3
30.3.2014 19:19

L72i88b97o64r 33N64á75b84ě16l85e92k 3815483272892

bohužel-vymývání mozků dětem už od mala a vnucování konzumního stylu. já bych dětské reklamy zakázal.

+9/−2
30.3.2014 18:50

M17i88r18o38s67l98a46v 75K80r75u58p70a 7554291348500

No ono dneska televize už zdaleka nemá monopol co mívala. Moji kluci už jsou v podstatě zvyklí od mala na video-on-demand od pohádek uložených na disku až po streamování po internetu. Docela dlouho jsem jim musel před několika lety vysvětlovat, proč nejde večerníček v televizi na chvilku zastavit, když se chtějí jít vyčurat :-).

+1/0
30.3.2014 22:31

P35a69v69e26l 35F32a84r61a 9927227824271

To já bych zakázal učinkování dětí v reklamě.

+1/0
31.3.2014 8:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.