Diskuze

Boj o nejmenší diváky se vyplácí. Bratři v triku chystají vlastní kanál

Stále více firem se zabývá tím, jak upoutat pozornost nejmenších potenciálních "zákazníků". Zajímají se o ně hlavně výrobci hraček či potravin. Využívají k tomu mimo jiné dětské televizní kanály, kterých na trhu brzy přibude. Do boje o inzerenty se brzy pustí také slavná česká značka – studio Bratři v triku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

F87i28l51i20p 44D23o36n67é

1. 4. 2014 17:10

Megalomanské reklamy uvedené hračky nadnárodních koncernů hrozně předražují. Koupím koš na prádlo za 200,- Když se, ale podívám na L...GO ,kterého je do hrsti tak stojí několik stovek - taková cena za trochu plastu není normální. Takové jsou ty hračky z reklam všechny. Je to otázka přiměřenosti. Je také si uvědomit, že kupujícím není dítě, ale rodič.

0 0
možnosti
Foto

Konečně se bude na co dívat, ovšem jen do té doby, než někdo vymyslí animované vaření nebo nakreslí "naši Jiřinu".

0 0
možnosti

No, když vidím ty strašné animované hrůzy, co se dnes dětem servírují, tak díky všem mocnostem za Maxipsa Fíka, Macha a Šebestovou a Medvědy od Kolína.... Na to se dá dívat... Otázka je, jestli do zaujme i děti... doufejme že ano...

1 0
možnosti

A tak nejsem proti. Bratři v triku měly vždycky takové ty milé a přátelské pohádky. Z jejich pořadů se dá dětem vybrat skoro pro každý věk něco. Už se těším na medvědy od Kolína, na Kocoura v zámecké zahradě a až prcek povyroste, tak příběhy Macha a Šebestové a spustu jiných na které už jsem i zapomněla... 

A co do reklam? Dítě k televizi neodkládám a dívá se na těch svých pár oblíbených pořadů... Reklamy sledoval i starší synek, ale neovlivnily ho víc než kohokoli z nás dospělých... Plyšová nejoblíbenější postavička nebo věci do školy s obrázky ze známých příběhů by u nás doma skončily tak jako tak, reklama nereklama a obyčejné nerozmazlené dítě se spoustou zájmů nic víc ani nevyžaduje...

Takže jen do toho, český pohádkový program vítám... Jen by mi v těch večerních hodinách udělali větší radost experimentálními filmy z jejich vlastní tvorby(a že jich mají spoustu), než přebíráním cizích dokumentů.

0 0
možnosti

No tak hlavně ať to má postatně lepší pokrytí než Déčko. Jako vysvětlovat děcku proč má místo pohádky čtverečky je fakt odvaz.

0 0
možnosti

Nemluvilo se náhodou o tom, že se má omezit reklama u dětských pořadů?

0 0
možnosti

Výborně. Úmyslné vymývání mozečků dětem, které by naopak měly být chráněny.

1 0
možnosti
Foto

Tak si je chrante.

4 0
možnosti

Kurňa, kde na provoz těch televizních stanic berou8-o

0 1
možnosti

Reklama, reklama.. A platí to chudák zákazník. Drobná nápověda: sedačku, za kterou dáte 1500 vyrábí čong za 100. Kočárak za 5500 vyrábí druhý za 200 kč atd.

0 0
možnosti

I97v47o 32Z13r22n78í17k

30. 3. 2014 19:03

Souhlasím !:-/Nejhorší je cilená reklama přes děti na rodiče ,hlavně hračky .Dítě si přeje k narozeninám a k vánocům ty nejhezčí  a taky nejdražší hračky . A rodič vysvětluje , vesvětluje proč ne.. nakonec musí třeba i lhát..

6 0
možnosti

J83o24s30e82f 16K87r20a48l

30. 3. 2014 19:27

A ještě budou držkovat, že nemají ten kanál s reklamou jako u kamarádů. Protože vlastní kanál z P2P bez reklam není dostatečně cool. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Konečně program pro nás starší.:-)

19 0
možnosti