Diskuze
České dráhy zkrátí vlaky mezi Prahou a Ostravou. Zlepší další rychlíky
Děkujeme za pochopení.
V63a78c40l42a18v 26H26a33j10e77k
V EC je vůz 1. třídy standart, takže není o čem hovořit. Hodně záleží na trase a denní době. Třeba Brno-Praha jsou v EC 1.t.ř dost plné, v trase Praha -Děčín je 1. tř. plná denně nejen v EC, ale i ostatních rychlících. A i Elefantech jezdí třeba v trase Praha-Kralupy hodně lidí v 1. tř. Je to prostě v evropě obvyklý standart.
L30u73k16á16š 13Š19l63e34h26o79f77e73r
Snad jen, že neexistující slovo "standart" ubírá značně váhu vaší jinak zcela jistě fundované odpovědi
T80o94m73á29š 77A24u25g59u14s67t81ý92n
Škoda, že se demagog.cz zabývá jen politiky a ne novináři, Sůra by byl jasná jednička. Komu nestačí článek, nechť si přečte diskuzi...
Z56b18y74n34ě60k 66V68e16r39n36e53r
Můžu se Jana Sůry zeptat, kde čerpal informace? Doufám, že celý článek nebyl napsán jen na základě tohoto zdroje: http://www.cd.cz/infoservis/aktuality/-20148/
J69a61n 80Š16v78a11d46l95e34n80k89a
Pokud by to byla pravda, tak to moc nevítám. Už teď je dost těžké si v IC/EC směrem na Pardubice najít místo k sedění.
P45a68v87e48l 11K18r50á73l
Jak v kterou dobu. A taky záleží, ze které strany na Pardubice jedete
K90a23r59e94l 43D38l73o58u21h70ý
No nevím jak kdo, ale já pana Sůru tak trochu obdivuji. Protože je, krom pár jedinců na Technet.cz jediný, který se nebojí v diskuzích obhajovat svůj názor. To se v redakci Zprávy nevidí. A ne jen, že obhajuje svůj názor, myslím že jeho články jsou docela odborně na výši. A to, jak je vidět, štve dost zaslepených fanoušků nebo zaměstnanců obrovského molocha zvaného České Dráhy.... (Novotný, Pastorek....)
P20a39v65e71l 28N67o97v88á62k
Celkově mě podniková politika ČD poslední dobou dostává do kolen..
Včera jsem si všiml v EC nápisu free wifi, nápis nade dvěřma, (2 na vagon, každej na jedný straně vagonu), nezkoušel jsem, ale každopádně cedulka tam, kde by si ji člověk všiml max když vystupuje ..
Nechápu proč jsou na některých vlacích vozy I. třídy - například city elephanty, co jsem viděl, tak tam seděli max 3 lidi, a v EC / R ?
5-8 lidí ..
A takovýdlech drobností je celkem dost..
T90o77m 47J31u21r44e72č72k47a
Já vždycky myslel, že u vlaku je rozhodující jeho kapacita (počet sedadel) a ne počet vagonů. Jen pro srovnání:
4 vozová souprava ČD, která bude jezdit mimo špičku: 262 míst
6 vozová souprava RJ: 300 míst (dívám se na spoj v 13:44 z Prahy)
5 vozová souprava Leo Express: 237 míst
Takže RegioJet i přes to, že má o 50 % víc vagonů, má jen o 14 % větší kapacitu. Není to ani tak tím, že by byl prostor pro cestující tak velkorysejší, jako to, že se zcela nevyužívá celá plocha vagonů pro cestující - část kupé je zrušena a využívá se jako sklad jídla pro cestující. Souprava ČD má vše soustředěno do jednoho kombinovaného Bistrovozu s 1. třídou. Leo pak zase používá jednotku s Jakobsovými podvozky, tedy má jednotlivé vozy podstatně kratší.
Tolik jen k tomu srovnání podle počtu vozů, které v důslůedku vůbec nic neříká.
J23a20n 56K53o94r63e29j50s
budeš se divit, ale trend jestli vozy přidávám nebo ubírám něco říká
M92a70r91t16i90n 44N12o92v83o14t71n11ý
Všem radši doporučuji přečíst si původní tiskovou zprávu ČD, je to informačně mnohem hodnotnější než tento článek a ušetříte si Sůrovu propagandu:
J36o29s75e96f 12Š85e92m33e43l11í18k
Přeloženo do češtiny: Na této trati mají ČD stále míň a míň cestujících, přestože tady nasazují to nejlepší co mají a dokonce "upravili" ceny. Jak se zdá, pořád to nestačí.
Čímpak to asi bude?
M66i44r11e51k 77Z74á37v96o55d98n42ý
To mi opravdu nepřijde, že by po příchodu konkurence, kdy se počty cestujících změnily, byl v poslední době trend ústupu cestujících z IC/EC vlaků ČD. Jak napsal Tomáš, nejde o snižování kapacity vlaku, jen snížení počtu vagónu. Jo, kdo chce jet nepohodlně, jede s LEO, kdo jet zasekaně, volí Jančuru :))
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Sociální sítě jsou nepřítelem hospody, říká šéf obchodu z Prazdroje
Premium Dříve se v hospodě vypilo na jedno posezení více piv, ale byly to spíše desítky. Dneska naopak...
Kansas láká migranty z New Yorku na práci. Zaměstnáme každého, slibuje
„Chcete práci? Přijďte k nám!“ S takovým vzkazem se obrátil starosta Kansas City Quinton Lucas na...
Za pivo i 255 korun. Rozdíly cen jsou v Evropě obrovské, Praha patří mezi levné
Premium Vyrazit na pivo se v Evropě nejvíc prodraží v severských zemích, kde v sobě ceny zahrnují vysoké...
Čínský vývoz do Ruska klesá pod hrozbou amerických sankcí. Moskva to zlehčuje
Čínský vývoz do Ruska klesá. Ukázala to březnová data, podle nichž se tok zboží z z Číny meziročně...