Diskuze

České dráhy zkrátí vlaky mezi Prahou a Ostravou. Zlepší další rychlíky

Dlouholeté pravidlo Českých drah, že své nejlepší vozy nasazují hlavně na konkurenční linku mezi Prahou a Ostravou a jinde mají cestující smůlu, bylo prolomeno. Dráhy výrazně mění složení svých vlaků EC/IC na této trase. Část vozů přesunou na jiné tratě a některé vlaky pojedou jen se čtyřmi vozy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

V EC je vůz 1. třídy standart, takže není o čem hovořit. Hodně záleží na trase a denní době. Třeba Brno-Praha jsou v EC 1.t.ř dost plné, v trase Praha -Děčín je 1. tř. plná denně nejen v EC, ale i ostatních rychlících. A i Elefantech jezdí třeba v trase Praha-Kralupy hodně lidí v 1. tř. Je to prostě v evropě obvyklý standart.

0 0
možnosti

Snad jen, že neexistující slovo "standart" ubírá značně váhu vaší jinak zcela jistě fundované odpovědi ;-)

1 0
možnosti
TA

Škoda, že se demagog.cz zabývá jen politiky a ne novináři, Sůra by byl jasná jednička. Komu nestačí článek, nechť si přečte diskuzi...

2 0
možnosti
Foto

Můžu se Jana Sůry zeptat, kde čerpal informace? Doufám, že celý článek nebyl napsán jen na základě tohoto zdroje: http://www.cd.cz/infoservis/aktuality/-20148/

0 0
možnosti

Pokud by to byla pravda, tak to moc nevítám. Už teď je dost těžké si v IC/EC směrem na Pardubice najít místo k sedění.

2 0
možnosti
PK

P84a70v49e38l 85K83r26á34l

1. 4. 2014 22:06

Jak v kterou dobu. A taky záleží, ze které strany na Pardubice jedete ;-)

0 0
možnosti
KD

No nevím jak kdo, ale já pana Sůru tak trochu obdivuji. Protože je, krom pár jedinců na Technet.cz jediný, který se nebojí v diskuzích obhajovat svůj názor. To se v redakci Zprávy nevidí.  A ne jen, že obhajuje svůj názor, myslím že jeho články jsou docela odborně na výši. A to, jak je vidět, štve dost zaslepených fanoušků nebo zaměstnanců obrovského molocha zvaného České Dráhy....:-/:-/:-/ (Novotný, Pastorek....)

5 4
možnosti
JS

A45l51a35n 40Ř76e11p15k22a

1. 4. 2014 13:03

Dneska nevěřit ničemu radši.. ;-D

1 0
možnosti
PN

Celkově mě podniková politika ČD poslední dobou dostává do kolen..

Včera jsem si všiml v EC nápisu free wifi, nápis nade dvěřma, (2 na vagon, každej na jedný straně vagonu), nezkoušel jsem, ale každopádně cedulka tam, kde by si ji člověk všiml max když vystupuje ..

Nechápu proč jsou na některých vlacích vozy I. třídy - například city elephanty, co jsem viděl, tak tam seděli max 3 lidi, a v EC / R ?

5-8 lidí ..

A takovýdlech drobností je celkem dost..

3 0
možnosti
TJ

Já vždycky myslel, že u vlaku je rozhodující jeho kapacita (počet sedadel) a ne počet vagonů. Jen pro srovnání:

4 vozová souprava ČD, která bude jezdit mimo špičku: 262 míst

6 vozová souprava RJ: 300 míst (dívám se na spoj v 13:44 z Prahy)

5 vozová souprava Leo Express: 237 míst

Takže RegioJet i přes to, že má o 50 % víc vagonů, má jen o 14 % větší kapacitu. Není to ani tak tím, že by byl prostor pro cestující tak velkorysejší, jako to, že se zcela nevyužívá celá plocha vagonů pro cestující - část kupé je zrušena a využívá se jako sklad jídla pro cestující. Souprava ČD má vše soustředěno do jednoho kombinovaného Bistrovozu s 1. třídou. Leo pak zase používá jednotku s Jakobsovými podvozky, tedy má jednotlivé vozy podstatně kratší.

Tolik jen k tomu srovnání podle počtu vozů, které v důslůedku vůbec nic neříká.

9 1
možnosti
JK

J47a77n 71K96o10r66e57j53s

1. 4. 2014 12:59

budeš se divit, ale trend jestli vozy přidávám nebo ubírám něco říká ;-)

3 3
možnosti
MN

Všem radši doporučuji přečíst si původní tiskovou zprávu ČD, je to informačně mnohem hodnotnější než tento článek a ušetříte si Sůrovu propagandu:

http://www.cd.cz/infoservis/aktuality/-20148/

7 3
možnosti
JS

J95a33n 31S27ů89r67a

1. 4. 2014 12:28

Jakou propagandu máte na mysli?

2 2
možnosti

Přeloženo do češtiny: Na této trati mají ČD stále míň a míň cestujících, přestože tady nasazují to nejlepší co mají a dokonce "upravili" ceny. Jak se zdá, pořád to nestačí.

Čímpak to asi bude?

3 2
možnosti
MZ

To mi opravdu nepřijde, že by po příchodu konkurence, kdy se počty cestujících změnily, byl v poslední době trend ústupu cestujících z IC/EC vlaků ČD. Jak napsal Tomáš, nejde o snižování kapacity vlaku, jen snížení počtu vagónu. Jo, kdo chce jet nepohodlně, jede s LEO, kdo jet zasekaně, volí Jančuru :))

2 1
možnosti