Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Piloti Lufthansy nadále stávkují. Německá letiště zůstávají poloprázdná

Letiště ve Frankfurtu nad Mohanem a v Mnichově zůstávají poloprázdná kvůli trvající stávce pilotů německých aerolinek Lufthansa. Šéf společnosti Christoph Franz vyjádřil naději, že se podaří najít s piloty řeč. Odbory i vedení aerolinek však už dříve avizovaly, že až do skončení stávky s rozhovory nepočítají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D83a74v33i14d 40M15a54t14ě90j19ů 2815552977388

Jmeno Lufthansy tim samozrejme poskozeno je, a citelne. Lide ted hodne zvazi, zda si u takove spolecnosti kupovat letenky...

0/0
3.4.2014 11:17

A87l87e59x54a72n83d29r 63K77o11s60t41k83a 5789806559406

Stále jde o velmi solidní aerolinky.

0/0
3.4.2014 13:19

L86a34d98i96s56l67a33v 88M91i84k14a 1111879234264

Klasika, co ještě funguje musí odborářské pijavice vycucat do poslení kapky, AlItalia by mohla vyprávět proč zkrachovala.

+7/0
3.4.2014 9:12

M61i17c96h56a75l 25S32t40e30b32l43o 5489341594587

Vyděračská pakáž;-€!!

Je nejvyšší čas tvrdě v Evropě omezit odbory - jen škodí. Už nejsou potřeba - své splnili.

Škoda, že ty piloty nejde všechny vyhodit...to by koukali jaká je realitaR^:-P!!

+7/0
3.4.2014 8:39

J23a26n 66S19a83l98o40m14o97n 4949730501705

Realita je taková jakou si ji uděláme a právě proto ti piloti stávkujou. Proč by neměli chtít víc peněz, když je po nich taková poptávka? Jo pánové, poptávka se zvedla, tak zvedáme ceny. :-) To je čistě kapitalistické řešení. No a že se združili do odborů? To je jen tím, že ve skupině se toho víc dosáhne a je to prostě větší síla než u jednotlivců.

+3/−1
3.4.2014 8:50

R95a16d47e25k 92N62e84u18m63a57n25n 5202642898595

odbory jsou zakázaný kartel a jen vydírají

0/0
3.4.2014 20:46

L71u96c19i19e 72T35o75m29a12n57c19o28v65á 3434568856797

Realita je taková, že pokud se lidi nebudou sdržovat a bojovat za lepší pracovní podmínky, tak za chvíli nám platy nepostačí na to, abychom si ty "levné" služby a výrobky, vyprodukované díky levnější pracovní síle mohli vůbec dovolit. To chcete pořád soutěžit o to, kdo je levnější a ochotnější více a déle pracovat? Takový společný závod ke dnu?

+1/0
3.4.2014 8:53

P19e84t24r 36H68a58l40í70k 3117432133619

no pilotu Lufthansy se to moc netyka. Ti vydelavaji prumerne 350.000,- Kc mesicne a je jim to malo.

+1/0
3.4.2014 9:22

A76l59e22x12a30n93d35r 69K97o30s67t48k95a 5289596599166

Máte představu, co ta práce obnáší? Bohužel, není to jako kdysi, skočit do kokpitu v nažehlené uniformě, odletět do tropů, tam mít víkend s fešnou letuškou a pak pěkně zpátky.

0/0
3.4.2014 13:20

I97v37a54n 72H10r83o94n 5414296116941

Vyhodit je lze. Ve světe jsou tisíce nezaměstnaných plně kvalifikovaných dopravních pilotů. I u nás je jich hodně.

+4/0
3.4.2014 9:07

T75i16b21o58r 25N16o10v36á25k 5915940459358

Přesně tak, je na čase tady nastolit kapitalismus jako v Číně, tedy celý den makat za den rýže. Pokud se vám nelíbí odbory, můžete jet pracovat/podnikat právě tam.

0/0
3.4.2014 9:25

I28v41a22n 65H64r75o61n 5594126266371

Rozeznal byste hrst rýže od 20 000 €, které bere měsíčně pilot Lufthansy?

Je to 7 a více násobek průměrné německé mzdy.

+2/0
3.4.2014 9:30

T42i29b65o44r 40N21o16v54á86k 5245210819248

Výše bylo napsáno - už nejsou odbory potřeba, je to vyděračská pakáž. No v Číně ty odbory jsou také evidentně omezené

0/0
3.4.2014 9:55

I67v21a80n 35H63r24o79n 5794956416171

Merkelová není Thatcherová, ani Reagan, ani Hawke.

V Austrálii po takovéto stávce  v roce 1989 přišli v jediném dnu o práci naprosto! všichni! australští tuzemští piloti bez možnosti dalšího zaměstnání na australském území.

Přál jim to celý národ.

Dispečeři v USA i horníci v Anglii dopadli stejně.

A svět šel dál, žádné problémy pro státy nenastaly. PO pár dnech se za nimi zavřela voda.

+9/0
3.4.2014 8:21

S45t17á42ň81a 26K84o67m42o86r55o23u84s94o92v80á 3375773827629

přesně - vyšší platy = vyšší náklady = vyšší ceny = odliv zákazníků Rv

+2/0
3.4.2014 8:30

J21a59n 29S40a39l10o61m81o79n 4159830291965

Málo pilotů = vyšší platy pilotů. Je to jako v obchodě. Velká poptávka a malá nabídka zvyšují ceny zboží. Akorát že tady je holt zbožím kvalifikovaná práce. :-)

0/0
3.4.2014 8:52

S21t32á62ň23a 35K48o22m10o68r97o95u28s73o40v53á 3575793607689

souhlasím. Výše platů je dána tím, kolik lidí je ochotno danou práci dělat a hlavně kolik lidí je schopno ji dělat. Špičkový pracovník má nicméně výhodu, že může zastávat i méně kvalifikovanou práci, obráceně to nelze.

0/0
3.4.2014 9:08

P29e76t11r 77K44o55š60í11č20e10k 8471450745321

Obráceně to samozřejmě také lze. Stačí být kamarádem nebo členem strany pana prezidenta. :-)

0/0
3.4.2014 11:24

I60v71a68n 54H68r37o19n 5844666916851

To se mi opravdu ulevilo, že tohle dělá u nás jediná a k tomu ještě tak nicotná strana! ÚÚÚF;-D

Nebo, že byste jenom tak hloupě plácal a dělaly to všechny strany světa?

0/0
3.4.2014 12:33

S87t86á81ň29a 11K22o60m38o82r51o62u65s70o60v13á 3345103767349

na to ale nemá každý žaludek a také se mu do té píp všichni nevejdou :-/

0/0
3.4.2014 15:56

J45o46s34e58f 28K71o26p47e94c93k75y 9424872235

Placate kraviny. Nikdo nemuze nikomu zakazat moznost pracovat na nejakem uzemi kvuli tomu, ze stavkuje. A nevim odkud berete pocit, ze v Evrope je takovy pretlak pilotu, ze by s nimi Lufthansa dokazala nahradit ty tisice vyhozenych...;-)

0/−1
3.4.2014 8:49

J94a24n 54S48a50l81o27m94o82n 4199610981675

No a pak si každý z nich vyjednal lépe placenou práci jinde a ty podniky co je potřebovali krachli ;-D

0/0
3.4.2014 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.