Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSOB strhla tisícům klientů platbu dvakrát. Peníze už mají zpět

Někteří klienti ČSOB byli v minulých dnech při pohledu na stav svého účtu překvapeni. Platba, kterou nedávno provedli, se jim totiž započítala ještě jednou. Banka tvrdí, že chybu už odstranila a peníze připsala zpět na účty zákazníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a82k77u43b 19A22d53a92m63u43s 8750932202461

Ok. Druhá platba (vysoká) za tú istú sumu ma na účte v ČSOB dostala do mínusu. Predpokladám, že mi zašlú poštou správu o urýchlenom vyrovnaní účtu a strhnú mi 300czk ako pred dvoma rokmi. Ak sa toto stane tak idem ku konkurencii. Kto vám požičia peniaze zadarmo? Chcem za ne úroky.

0/0
10.4.2014 12:34

K68r92y34š79t34o73f 46L75a96n49í59k 1439710325705

z jedne banalni chyby udelat malem katastrofu.. nechci tuto banku hajit, pracuji u konkurence, ale tohle nestoji ani za psi stek. pokud nekomu vznikla ujma, jiste mu ji banka nahradi.

spise me zaujala jina vec, kdyz jsem koukal na jejich web, kde nabizeji klientum, kteri si nove poridi kreditni kartu, po nekolik mesicu vraceni 2% z vyse plateb touto kartou, pricemz klientum, kteri jiz tuto kartu maji, je venovano sdeleni, ze u nich plati puvodni podminky (vraceni 1%) a ani prevydanim stavajici karty na vyhodu nedosahnou. byt klient teto banky, podobne diskriminacni chovani by me zrejme vedlo k odchodu ke konkurenci.

+1/−1
9.4.2014 10:20

J70a96n 90H22á62l54a 8425475530147

Je vidět, že pracujete v bance, když vám krádež klientových peněz přijde jako maličkost. Já se chci na banku, která spravuje mé peníze, 100% spolehnout a ne abych musel hlídat manuálně každou platbu, jestli si náhodou nestrhli dvakrát tolik (příště třeba třikrát, nebo desetkrát, fantazii se meze nekladou) a kdy to hodlají vrátit.

0/0
9.4.2014 11:50

T28o33m98á33š 53K90n30a87i97f41l 6473930537760

Krádež? A tu jste vzal kde?

0/0
9.4.2014 12:12

K75r17y76š84t38o83f 74L49a30n31í92k 1459840815575

fantazii se meze nekladou, ale to je tak vse. mne se podobna prihoda stala za 20 let jednou, ale kdyz je nekdo paranoidni, at si samozrejme pro jistotu hlida kazdy pohyb na ucte a nejlepe nekolikrat denne.

co myslite pod pojmem kradez? omylem strzenou platbu ktera je druhy den vracena zpet? z toho, ze se jednalo o karetni transakce usuzuji, ze to nebyly nijak zavratne castky.

0/0
9.4.2014 14:13

R90o35m55a79n 75K16r50e46j51č53í57k 5392546732893

Spořím si u ČSOB penzijního fondu. Měsíční příspěvky mám stejné, zaměstnavatel mi nepřispívá. Při zběžném pohledu do výpisu na internetu za loňský rok jsem dohledal státní příspěvky ve stejné výši za všechny měsíce, kromě července, kde mi ČSOB připsala státní příspěvek nižší o 100 korun. Po dotazu na infolinku mi nebyli schopni zodpovědět, kde se stala chyba. Nejedná se mi ani tak o těch 100 kč, ale o totální ztrátu důvěry v penzijní fond u ČSOB.;-(

0/0
9.4.2014 10:07

J33a76n 53H23á46l54a 8775565190697

Vidím, že ČSOB se snaží v kvalitě služeb dohnat Českou spořitelnu:-)

+1/0
9.4.2014 9:08

L38a77d12i77s40l17a15v 47K39a16l16o90u23s 7765706341700

Asi šetří na IT odbornících.Obvykle aby k duplicitám nedocházelo, je tam constraint.

0/0
9.4.2014 9:06

J34a41n 79L53i29b75i39c97h 9262918705443

ČSOB a její předchůdkyně IPB je různými skrytými poplatky proslulá a chybami. Mne se stalo, že mi omylem přišli peníze dvakrát, pak to bylo stornováno z druhé strany a já platil dvě příchozí platby, jednu odchozí a ještě storno poplatek a přitom jsem vůbec nic sám nedělal. Nechápu to, ještě že jsou bezpoplatkové banky.

+2/0
9.4.2014 2:21
Foto

P12a23v77e46l 19P46o37k47o68r20n45ý 2526904250662

To nedělá jen ČSOB, mě to udělala Komerčka a tvrdila, že to bylo bleskem do bankomatu;-D. A v GE se jednou odeslaly všechny příkazy, i ty, na které nebyly na kontě klienta peníze, a některé peníze se nepodařilo nikdy z příjemců dostat zpátky, šlo o milony. Banka tak utrpěla svou hloupostí škodu a že by jí tehdy klienti nějak odškodnili, když ani peníze nevrátili...

Co chtějí klienti, odškodnění ve formě stejné částky, jakou jim banka strhla? Zrušení měsíčních poplatků za kartu? Já platím za kreditku 20 Kč měsíčně.

+1/0
8.4.2014 23:15

J83a41r62o75s52l21a83v 52R25y38c26h18t12á71ř 2784249259446

pryč od ČSOB!

+2/0
8.4.2014 23:14

A13l36e91n37a 54N14o40s42k86o11v23á 7957373625149

jesteze uz jsem tento ustav poslala do haje...strasne, co tam si ke klientovi dovoli....

0/0
8.4.2014 21:49

F18r55a65n62t26i27š32e28k 70D62o17h92n38a34l 7754889954305

Never ending story u CSOB.

+4/−1
8.4.2014 19:02

J17i86ř87í 74H56u85d58e45c 4202341829382

Omlouváme? Slušná banka, by se za tuto chybu, která mohla řadu klientů přivést do problémů, měla nejenom omluvit,ale taky to postiženým klientům nějak kompenzovat...Nemusí to být závratná částka...např výběr z bankomatu zdarma v následujícím měsíci...atd. Klient se potom hned cítí jinak....

+5/0
8.4.2014 18:33

M28a11t63ú13š 93J26á23n60s98k26y 8801184312

Já nevím, hned jak jsem to zjistil, napsal jsem jim maila, a během pár hodin sem měl prachy zpátky.. Nějakou újmu mi to nezpůsobilo, výběry mám zdarma i tak....

+2/−3
8.4.2014 18:39

P74a47v20e11l 18N20o21v27o75t29n74ý 9260422978785

Skoda nemusí být jen finanční.

0/0
8.4.2014 22:19

T14o80m17á96š 45P42a43v15l39í34k 7407590751

I čas jsou penize.

0/0
8.4.2014 23:15

M44a30r90t16i78n 52S81e48d47o43n11a 2245706206529

A kompenzaci za co pokud klientum nevznikla zadna skoda? Jinak CSOB moc dobre vi ze jejich klienti kvalitu a cenu jejich sluzeb akceptuji. Kdo nebyl spokojen uz davno od CSOB odesel.

0/0
8.4.2014 19:34

P81a87v86e60l 27S43r55s28e19n 4824726885401

Já odešel a jsem rád!!!!! Jinak, pokud nevznikla škoda, není co kompenzovat:-)))

+6/0
8.4.2014 19:40

P42a79v76o77l 60D45r82o54t38á67r 4470891266

R^

0/0
8.4.2014 20:38
Foto

J40a66n 46P15a82v74e31l89k33a 3506463780

Pokud někomu vznikla tímto postupem škoda, může po bance požadovat její náhradu.

0/0
9.4.2014 7:54

J41a41n 87H12á81l32a 8155635500167

Ano, může se s bankou a jejími velmi drahými právníky deset let soudit. Solidní banka by těm klientům automaticky nabídla něco zdarma (a jak už zaznělo výše, nemusí to být nutně nějaká finanční kompenzace) - je to klasický příklad krizové komunikace, kterou má mít banka pokrytou nejen krizovým PR, ale také marketingem.

0/0
9.4.2014 9:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.