Diskuze

ČSOB strhla tisícům klientů platbu dvakrát. Peníze už mají zpět

Někteří klienti ČSOB byli v minulých dnech při pohledu na stav svého účtu překvapeni. Platba, kterou nedávno provedli, se jim totiž započítala ještě jednou. Banka tvrdí, že chybu už odstranila a peníze připsala zpět na účty zákazníků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

Ok. Druhá platba (vysoká) za tú istú sumu ma na účte v ČSOB dostala do mínusu. Predpokladám, že mi zašlú poštou správu o urýchlenom vyrovnaní účtu a strhnú mi 300czk ako pred dvoma rokmi. Ak sa toto stane tak idem ku konkurencii. Kto vám požičia peniaze zadarmo? Chcem za ne úroky.

0 0
možnosti
KL

z jedne banalni chyby udelat malem katastrofu.. nechci tuto banku hajit, pracuji u konkurence, ale tohle nestoji ani za psi stek. pokud nekomu vznikla ujma, jiste mu ji banka nahradi.

spise me zaujala jina vec, kdyz jsem koukal na jejich web, kde nabizeji klientum, kteri si nove poridi kreditni kartu, po nekolik mesicu vraceni 2% z vyse plateb touto kartou, pricemz klientum, kteri jiz tuto kartu maji, je venovano sdeleni, ze u nich plati puvodni podminky (vraceni 1%) a ani prevydanim stavajici karty na vyhodu nedosahnou. byt klient teto banky, podobne diskriminacni chovani by me zrejme vedlo k odchodu ke konkurenci.

1 1
možnosti
JH

J27a34n 67H81á40l20a

9. 4. 2014 11:50

Je vidět, že pracujete v bance, když vám krádež klientových peněz přijde jako maličkost. Já se chci na banku, která spravuje mé peníze, 100% spolehnout a ne abych musel hlídat manuálně každou platbu, jestli si náhodou nestrhli dvakrát tolik (příště třeba třikrát, nebo desetkrát, fantazii se meze nekladou) a kdy to hodlají vrátit.

0 0
možnosti
RK

Spořím si u ČSOB penzijního fondu. Měsíční příspěvky mám stejné, zaměstnavatel mi nepřispívá. Při zběžném pohledu do výpisu na internetu za loňský rok jsem dohledal státní příspěvky ve stejné výši za všechny měsíce, kromě července, kde mi ČSOB připsala státní příspěvek nižší o 100 korun. Po dotazu na infolinku mi nebyli schopni zodpovědět, kde se stala chyba. Nejedná se mi ani tak o těch 100 kč, ale o totální ztrátu důvěry v penzijní fond u ČSOB.;-(

0 0
možnosti
JH

J60a52n 21H10á17l29a

9. 4. 2014 9:08

Vidím, že ČSOB se snaží v kvalitě služeb dohnat Českou spořitelnu:-)

1 0
možnosti
LK

Asi šetří na IT odbornících.Obvykle aby k duplicitám nedocházelo, je tam constraint.

0 0
možnosti
JL

J72a44n 11L54i26b93i34c80h

9. 4. 2014 2:21

ČSOB a její předchůdkyně IPB je různými skrytými poplatky proslulá a chybami. Mne se stalo, že mi omylem přišli peníze dvakrát, pak to bylo stornováno z druhé strany a já platil dvě příchozí platby, jednu odchozí a ještě storno poplatek a přitom jsem vůbec nic sám nedělal. Nechápu to, ještě že jsou bezpoplatkové banky.

2 0
možnosti
PP

To nedělá jen ČSOB, mě to udělala Komerčka a tvrdila, že to bylo bleskem do bankomatu;-D. A v GE se jednou odeslaly všechny příkazy, i ty, na které nebyly na kontě klienta peníze, a některé peníze se nepodařilo nikdy z příjemců dostat zpátky, šlo o milony. Banka tak utrpěla svou hloupostí škodu a že by jí tehdy klienti nějak odškodnili, když ani peníze nevrátili...

Co chtějí klienti, odškodnění ve formě stejné částky, jakou jim banka strhla? Zrušení měsíčních poplatků za kartu? Já platím za kreditku 20 Kč měsíčně.

1 0
možnosti
AN

jesteze uz jsem tento ustav poslala do haje...strasne, co tam si ke klientovi dovoli....

0 0
možnosti
FD

Never ending story u CSOB.

4 1
možnosti