- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ok. Druhá platba (vysoká) za tú istú sumu ma na účte v ČSOB dostala do mínusu. Predpokladám, že mi zašlú poštou správu o urýchlenom vyrovnaní účtu a strhnú mi 300czk ako pred dvoma rokmi. Ak sa toto stane tak idem ku konkurencii. Kto vám požičia peniaze zadarmo? Chcem za ne úroky.
z jedne banalni chyby udelat malem katastrofu.. nechci tuto banku hajit, pracuji u konkurence, ale tohle nestoji ani za psi stek. pokud nekomu vznikla ujma, jiste mu ji banka nahradi.
spise me zaujala jina vec, kdyz jsem koukal na jejich web, kde nabizeji klientum, kteri si nove poridi kreditni kartu, po nekolik mesicu vraceni 2% z vyse plateb touto kartou, pricemz klientum, kteri jiz tuto kartu maji, je venovano sdeleni, ze u nich plati puvodni podminky (vraceni 1%) a ani prevydanim stavajici karty na vyhodu nedosahnou. byt klient teto banky, podobne diskriminacni chovani by me zrejme vedlo k odchodu ke konkurenci.
Je vidět, že pracujete v bance, když vám krádež klientových peněz přijde jako maličkost. Já se chci na banku, která spravuje mé peníze, 100% spolehnout a ne abych musel hlídat manuálně každou platbu, jestli si náhodou nestrhli dvakrát tolik (příště třeba třikrát, nebo desetkrát, fantazii se meze nekladou) a kdy to hodlají vrátit.
Spořím si u ČSOB penzijního fondu. Měsíční příspěvky mám stejné, zaměstnavatel mi nepřispívá. Při zběžném pohledu do výpisu na internetu za loňský rok jsem dohledal státní příspěvky ve stejné výši za všechny měsíce, kromě července, kde mi ČSOB připsala státní příspěvek nižší o 100 korun. Po dotazu na infolinku mi nebyli schopni zodpovědět, kde se stala chyba. Nejedná se mi ani tak o těch 100 kč, ale o totální ztrátu důvěry v penzijní fond u ČSOB.
Vidím, že ČSOB se snaží v kvalitě služeb dohnat Českou spořitelnu:-)
Asi šetří na IT odbornících.Obvykle aby k duplicitám nedocházelo, je tam constraint.
ČSOB a její předchůdkyně IPB je různými skrytými poplatky proslulá a chybami. Mne se stalo, že mi omylem přišli peníze dvakrát, pak to bylo stornováno z druhé strany a já platil dvě příchozí platby, jednu odchozí a ještě storno poplatek a přitom jsem vůbec nic sám nedělal. Nechápu to, ještě že jsou bezpoplatkové banky.
To nedělá jen ČSOB, mě to udělala Komerčka a tvrdila, že to bylo bleskem do bankomatu. A v GE se jednou odeslaly všechny příkazy, i ty, na které nebyly na kontě klienta peníze, a některé peníze se nepodařilo nikdy z příjemců dostat zpátky, šlo o milony. Banka tak utrpěla svou hloupostí škodu a že by jí tehdy klienti nějak odškodnili, když ani peníze nevrátili...
Co chtějí klienti, odškodnění ve formě stejné částky, jakou jim banka strhla? Zrušení měsíčních poplatků za kartu? Já platím za kreditku 20 Kč měsíčně.
jesteze uz jsem tento ustav poslala do haje...strasne, co tam si ke klientovi dovoli....
Never ending story u CSOB.