Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 řidiči pročekali 50 milionů, útočí Jančura. Zveřejnil mobil ministra

Ministr dopravy Antonín Prachař čelí nezvyklé výzvě: má vrátit ze svého do státního rozpočtu 50 milionů korun za to, že řidiči v posledních týdnech stáli v kolonách kvůli modernizaci D1. Podle Radima Jančury, majitele Student Agency, byl ministr příliš liknavý v tlaku na stavební firmy a kvůli tomu byly příliš dlouhé kolony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K46a93r50e19l 61B71a57r55t89á67č22e39k 9892479182285

Prachar nereagoval na smsky protoze ma sve jiste...kdyby se mel zivit poctivou praci nevim nevim...

0/0
15.4.2014 6:36

M33a45r33e50k 68M79a91r20t47i87n 8319144426610

Ehm... ;-D https://www.facebook.com/mdcr.cz/photos/a.245727748776435.81566.226510040698206/817878251561379/?type=1&theater

+1/0
10.4.2014 0:00

M48a35r18e36k 98M57a52r36t37i60n 8609874676520

Ach ty levé pruhy, ten autobus se tam né a né vejít :-)

+2/0
10.4.2014 0:01

P97a14v88e21l 36O66d22r98a77z60i29l 6664119407710

Porušování předpisů žluťákama (například jízda v levém pruhu tříproudé komunikace) je úplně běžné.

+2/0
10.4.2014 14:04

B72o50h52u22s38l29a86v 31K63r47á59l75í96k 2181710899806

Zajímavé koníčky má pan Prachař. Co kdyby místo toho pracoval?

0/−1
12.4.2014 20:17
Foto

M21i49c21h42a98l 20K77o75u49r48e56k 5569162417561

Kdo jezdite ted po D1, musime jedine s Jancurou souhlasit. Ty kolony pred zuzenima byly desne a i mmt. situace je drsna. Nechapu ridice, kteri nechapou, ze kdyz maji siroke auto, tak v zuzeni v levem pruhu maji zakaz vjezdu a pak klickuji mezi mantinely a krajnici. A mezi mantinelem a kamionem je to obcas pekny adrenalin. Aspon lidi fakt relativne dodrzuji max. rychlost 80 :-P:-)

+1/−1
9.4.2014 20:39

M40i74r46o87s79l39a73v 56G16r13o63s42s53m61a82n15n 8802259104

Kamión na železnici je blbost. A největším handicapem železnice je rychlost. Zatímco dálnice se staví, železnice se pouze modernizují. Pak mají železniční dopravci vysoké náklady a nízké tržby.

0/−1
9.4.2014 20:30

M59i72r47o11s84l33a56v 50Z85i67k85m93u93n35d 7899783414383

A kdepak byste chtěl stavět nové železnice ... po západoevropských VR tratích nákladní doprava nejezdí, mnohde jede jeden vlak za hodinu ...

0/0
20.4.2014 19:55

M50i53r80o19s77l65a71v 36Z82i47k53m87u43n73d 7469273784103

Pana Jančuru by mohlo postihnout něco ošklivého ... dodnes se neví, kdo zastřelil Frantu Mrázka ...

+2/−1
9.4.2014 19:41

R92a73d60i63m 32Š87o87l88c 1305195695164

Mám z toho takový pocit, že Jančurovi teče hodně do bot. Teď pustil telefon ministra, aby ho pak mohl obvinit z toho, že až se budou vypisovat soutěže na rychlíkové linky, tak on nedostane asi nic, protože je prostě v háji. Stačí se podívat na jeho transformaci na komanditní společnost...

+3/0
9.4.2014 19:12
Foto

R62a82d50e75k 39P71o28l50i94c80k38ý 6571503191964

Koho si Jančura před volbami podporoval-toho tam máRv

+8/0
9.4.2014 18:59

M96a34r21t57i75n 55J89i85r67o76u86s30e91k 7306885455628

Uplakánek už zase brečí do médií. :-/

+12/−1
9.4.2014 18:08

J66a75n 83H70o47l66i43c73k97ý 8386157211441

Já bych na D1 asi nedělal stavbyvedoucího ani náhodou...

+1/0
9.4.2014 17:14

M13i22r23o90s89l64a19v 61H92o59r72á95k 8813975527504

Naprosto správný postup. Volat k odpovědnosti konkrétní lidi, odpovědné za konkrétní věci. Jinudy cesta nevede. Schovávání se za stranické  aparáty, musí skončit !!!

+4/−1
9.4.2014 16:39

M35i29r15o44s74l89a74v 34Z36i59k66m76u82n77d 7279843734323

Ministr dopravy není od toho, aby řešil kolik jízdních pruhů má být na dálnici ... stejně tak by ho uživatel železnice mohl kritizovat za to, že někde je vadná výhybka a kvůli ní se jezdí pomalu ... ministr zdravotnictví není od toho, aby řešil zanedbanost omítek nemocnice na Karlově náměstí apod.

+5/0
9.4.2014 19:38

J73i73ř17í 11B40o34l36f 8115737258215

Nemám tohoto člověka rád. Ano, můžeme debatovat nad tím, jestli je třeba dálnici opravit tak, nebo onak, jestli budou dva pruhy tam, nebo tam, ale prostě opravit se jednou musí všechno a s tím nenaděláme nic. Nebo mám taky jako poslat fakturu na 140kč za 4 litry benzínu, které jsem tak zbytečně taky propálil?  A to nemluvím o tom, že mě v OV "žlutý autobus" málem vytlačil ze silnice .... :-/

+9/0
9.4.2014 16:35

J73o64s67e89f 32L71e18b98d75u68š22k47a 4872643393965

Možná byste s měl jet podívat do Německa. Maká se tam na dálnicích i v noci, samozřejmě, že jsou omezení, ale opravdu jen minimální. Tady je vždy omezení na 10 km a po celý úsek je vidět pár lidí opírající se o lopaty a jeden bagr hrabající příkop. Případně vyfrézovanou vozovku nejmíň 14 dní a potom 2 měsíce bez vodorovného značení.

+1/0
9.4.2014 19:05
Foto

T41a77n25a 42K87a31r58a34s78o43v34a 6887803188735

Pan  Jančura  má   pravdu .Moc mu fandím.

 MD si z nás  řidičů dělá srandu a  dojnou  kravičku. V  Německu ..když opravují  úsek dálnice   tak v pátek začnou  a v   neděli je  to hotové.  Taky  na opravu dálnic  stáhnou v úřadů práce všechny  možné síly /táhla i netáhla/  a pracují a  makají  ve dne  v noci....Jen tady se ministerstvo dopravy  ohání  předpisy  z minulého století.....

+2/−6
9.4.2014 16:24

M26a59r22e61k 94M98a85r60t15i18n 8849974636610

Tady kdyby se začalo s opravou v pátek, tak by všichni řvali, jak si vůbec mohli zahájit stavbu v pátek, když je dálnice plná. Takže klid... ;-)

+2/0
10.4.2014 0:05

T36o28m 46P10o37d93l32e58s81n33y 6523152432

Ale nepovidejte. Denne jezdim z Dortumundu na Essen a i po 6ti mesicich to porad nemaji opravene. A prace v noci nebo o vikendu tam teda nehrozi. ;-)

0/0
11.4.2014 9:22

V21i88l47é29m 28B67a94r94á86k 1748123448978

To je zajímavé, jak se diskuse stočí na úplné hovadiny, jako autobusy, co jeho autobusy, .....

Podstata je, že stát se k nám chová jako k dobytku, jako v Rusku. Prostě to uzavřeme a držte všichni h.....

Nazávisle na tomto článku, jsem něco podobného poslal Prachařovi na ministerstvo: "Jsem přesvědčen, že opravy je nutné plánovat v nejkratším možném termínu a jediné měřítko je, že od určité hranice zvýšení nákladů nevede k dalšímu zrychlení. V době převisu kapacit stavebních firem se náklady nemohou pohnout. Práce by měly být prováděny v co největším časovém úseku, pouze s ohledem na bezpečnost a zvolené technologie.

Pokud silnice v hodnotě miliard korun nejde využívat, protože někdo něco špatně naplánoval či nasmlouval, jde o obrovskou ztrátu.

Při této příležitosti se přimlouvám za to, aby např, uzavírky byly osazovány značkami až v momentě, kdy opravdu k uzavírce dojde. Teď jsem jezdil na D2, cca 12 km až 18 km celé 2 dny v místě, kdy byly již značky přikazující zpomalení na 100 km/h, 80 km/h a vlastně se jednalo jen o přípravu uzavírky). Stejně tak, kdybyste mohl apelovat na policii, aby při vyšetřování nehod nastříkali polohu vozů, zdokumentovali a co nejdřív uvolňovali místo."  .

+2/−1
9.4.2014 16:23

S54t27a19n33d13a 33C94h71v52o24s87t 1872528

Nedovedu posoudit ty uzavirky, ale vybirat na tomhle myto, to je docela drzost.

+1/0
9.4.2014 15:12

A23n51t67o76n88í19n 88C64h74a70l67u88p65e39c68k65ý 4487530438656

Jane Čuro ! Věnujte se svojí práci a nevymejšlejte pitominy ! Děkuji za pochopení.

+3/−2
9.4.2014 15:09

M38a49r15e48k 58M30a28r20t70i68n 8739584416740

A jak by si to jako pán Jančura představoval? Že v případě oprav vozovek se budou objednávat letecké speciály nebo vrtulníky, které budou přepravovat vozidla i s lidmi na zrovna opravovanými úseky? ;-D

+2/−2
9.4.2014 15:05

M53a52r36t19i84n 92K54a42r79á55s50e44k 9468923368158

Ne, staci to co se pise v clanku - nemit zbytecne zablokovanou dalnici provozem 2+1 kdyz by byl mozny provoz 2+2

+2/0
9.4.2014 15:40

M13a70r54e32k 23M73a45r29t28i68n 8899784926150

Jo a ta oprava pak bude jako virtuální či co?

0/0
10.4.2014 18:21

S96t19a56n89i84s25l39a39v 67S49r20b95a 4685584978244

Nemáte někdo číslo na Jančuru? Kvůli prasácké jizdě jeho prasat řidičů, kteří po Praze jezdí téměř po chodníku, jen aby sekundu nezmeškali, jsem každodenně vytáčenej psychicky i fyzicky na nejvyšší míru. Jančuro, až se přestane tvoje firma a tvoje žluté busy chovat nadřazeně nad ostatní na silnici, pak možná začnu sledovat i tvoje další aktivity, třeba za zlepšení situace na D1.

+4/0
9.4.2014 15:05

M82a35r82t65i64n 12H14a19n60z79a17l 8178909269125

Samozřejmě: 603 446 680. Sám tehdy napsal, že mu klidně může kdokoliv zavolat...

+2/0
9.4.2014 15:35

J74a49n73a 58P41o86l55á17š21k75o73v13á 5147212278144

Nejezdím žlutým autobusem, vadí mě neustále vnucování kafe a podobné lákadla.

Nepohodlné sezení, tělo na tělo.

Když chci na letiště jen otravuji... Raději volím vlak, kde je pohodlí a mám svobodu.

+4/−1
9.4.2014 14:40

M86i31l13a85n 64B94r37o50ž 9933147475394

Dejte detaily, kdy vám kdo vnucuje nějaké kafe. Nejsem nekritickým obdivovatelem Jančury, ale nevšiml jsem si, že někd někomu vnucuje kafe, já když koukám z okna, tak mě nikdo s kafem neotravuje, tak povídejte, přehánějte.

0/0
13.4.2014 7:57

Š15t18e31f47a51n 46F44r55i93č10a 7652378373276

V Německu je uzákoněno a neexistuje souběh autobusové a železniční dopravy. Pokud mezi dvěmi aglomeracemi je zajišťována doprava po železnici, stát na autobusovou trasu neudělí licenci.

+5/0
9.4.2014 14:29

J71a88n90a 98P98o96l42á74š29k85o87v39á 5477792228334

proč si naši zákonodárci nevezmou z každého státu pár dobrých zákonů-to by se tady žilo:-)

+1/0
9.4.2014 14:42

S63t36a48n26i12s13l53a36v 61S66r75b71a 4195854648754

si protiřečíte. kopírovat sebelepší zákony není práce pro zákonodárce ale překladatele. už jste slyšela, že by překladatel měl doživotní imunitu? že by měli výbory a podvýbory za více příspěvků než je plat samotný?

0/0
9.4.2014 15:07

P57e46t33r 47R58i94h15a50k 7951398878456

protoze my asi vzdycky musime vymyslet tu nasi "ceskou" cestu. misto toho jak rikate si vzit z okoli to dobre a fungujici.

0/0
10.4.2014 13:37

H59o21n97z64a 43B70o46b38u87l21a 9256689453649

Proč, pokud jezdí bez dotací?

+1/−1
9.4.2014 15:04

J47a42n 31H70o65l42i30c21k81ý 8116567741741

protože bude např. vlak na té trase naplněn a nebude zase on ztrátový. Tím pádem nebude ani ten vlak dotace potřebovat, proto.

+1/0
9.4.2014 17:25

H68o31n97z30a 71B24o17b76u49l67a 9206389483499

Ale to jaksi popírá volný trh, ne? Nevěřím, že to takto funguje. To by jim EU rychle zatrhla.

0/0
9.4.2014 17:41

K35a86r46e30l 63K11r92o56u71l28i34k 7739549245474

Stát na pokyn mafie preferuje autobusovou a kamionovou dopravu nad železniční. Pokud by se preferovala železnice, dálnice by déle vydržely a mohly by se dostavět i zbývající úseky dálnic, např. D11 pro odlehčení D1! Začít rekonstruci D1 bez D11 je zhovadilost!

+4/−1
9.4.2014 13:51

J38a96n 18F68r95o76l17í89k 6896520535374

Co brání soudruhům z ČD aby přepravovali více cestujících a kamiony po železnici? Dotovaní jsou dostatečně a dlouhodobě. Kamionovou dopravu nikdo nedotuje. Jančurovy autobusy také ne.

+1/−2
9.4.2014 14:08

M87a96r73e21k 42M26a92r94t33i44n 8799914726800

Od kdy je železniční nákladní doprava dotována? Možná tak ještě osobní, ale nákladní těžko. Takže nemíchat hrušky s jabkem. Protože to pak vypadá, že jste mimo mísu ;-)

+1/0
9.4.2014 14:43

M21i58r78o94s97l69a92v 38Z20i70k11m68u52n72d 7289963554773

Skutečně nedotuje ? Pokrývá placená silniční daň + mýtné náklady spojené s provozem a údržbou komunikací ? Proč všichni hejtmani, bez ohledu na politické angažmá mají nedostatek peněz na opravu krajských silnic ... Zanedbanost silniční sítě je cca 1 bilion korun ... a nejsou peníze ...

+1/0
9.4.2014 19:34

J19a73r15o59s97l17a91v 56T61í29n23e93k 4264258940242

jaké poměry panují ve vašich firmách pane Jančuro? Máte spokojené zaměstnance ?

+3/−4
9.4.2014 13:30

J64a57n 21H94e53r83o44u58d85e13k 9198722733301

O tom snad článek není ne? Neumíte číst?

+6/−2
9.4.2014 13:53

M75a36r87e12k 82M98a74r61t60i70n 8139514186720

A to znamená, že se to nesmí zmiňovat?

+2/0
9.4.2014 14:43

J24a26r53o84s73l37a17v 69T85í60n33e35k 4394558720942

Pane Heroudku,mám tady odkaz na blog bývalého zaměstnance Regiojetu.A je to otřesné čtení.Já tomu věřím protože já sám jsem byl u něj zaměstnán 3 měsíce, a pak jsem byl propuštěn ve zkušební lhůtě. Přitom jsem (byl)zkušený profesionál v prodeji mezinárodních jízdenek. 19 let,Praha hl.nádraží. Naštěstí už jsem v důchodu,takže mě to už netrápí...

A proč jsem zabrousil off topic ? Protože p.Jančura káže o slušnosti, a přitom se u něj dějí zvěrstva.Jestlipak o tom ví ? Budete li chtít, napište mi na adresu kenval(zav)centrum.cz, a pošlu vám ten odkaz.

+3/0
9.4.2014 20:12

J97a28n 82H40o53r86a 6157241426

Je až úsměvné, jak autor článku Sůra, připojil onu pohádku o telefonátu stavbyvedoucímu ,který protože na něj nikdo netlačil, nechal svévolně uzavřen jeden pruh........R^

+4/−1
9.4.2014 12:58

L95a49d13i96s49l90a12v 75P70a44s69t58o33r98e45k 1233157508365

Problém není v článcích, ale v jejich autorovi - nemá v sobě žádné novinářské pojistky, které by ho směřovali k objektivitě - z článku jsme se dozvěděli to, že Jančura brečí kudy chodí a je to tak "důvěryhodný" partner, že mu ani telefonní číslo nikdo rozumný nemůže dát.

+6/−6
9.4.2014 13:24

L78a56d69i28s88l64a72v 83P68a76s29t36o20r39e52k 1763877138725

směřovaly :-/

0/−1
9.4.2014 13:25

J45a69n 31S59ů67r21a 4135453743292

Kde jste byl,pane Pastorku? Už mi Vaše milé příspěvky začaly chybět :-)treba v diskuzi o wifi v CD

+3/−3
9.4.2014 13:46

H46o27n47z46a 77B44o84b36u30l24a 9426769163429

Pane Sůro, vemte si příklad z kolegů z Technetu. Vaše ironické odpovědi jsou celkem hloupé. Někdy je lepší raději nereagovat, než reagovat způsobem, jakým to děláte vy. Přiznám se, že jsem nikdy nesledoval, kdo je autor kterého článku. Až po upozornění v diskusi o délce vlaků, resp. počtu vagonů jednotlivých dopravců, a nezbývá mi než uznat výtky vašich oponentů, že vaše články jsou všechno možné, jen ne nestranné a objektivní. A to opravdu není dobrá vizitka, přičemž vašimi reakcemi to opravdu nevylepšujete.

+7/0
9.4.2014 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.