Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výroba aut posílila. Za čtvrtletí jich sjelo z linek o 13,4 % víc

Výroba osobních aut v Česku za první čtvrtletí stoupla o 13,4 procenta na 324 082 vozů. Ve srovnání s produkčně rekordním rokem 2011 vzrostla o 5,6 procenta. Oznámilo to Sdružení automobilového průmyslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K22a12r24e30l 68J22i42r17k65a 3333600778890

Škoda,že nemám k domu koleje,koupil bych si tramvaj,abych podpořil růst ekonomiky.

0/0
12.4.2014 9:02

D45a10v84i16d 15P76e62t23r 7110736940395

Pomalu se začíná projevovat, že Top09 a OdS už nevládnou, ale ještě to bude trvat nejméně 2 roky, než se situace dostane do trochu normálního stavu, aspoň, že už dluhy ČR neporostou tak rychle. Ještě lépe by tomu bylo, kdyby místo ANO2011 vládla ČSSD s KSČM (omezení církevních restitucí; vyšší daně pro hodně bohaté a pro banky a podniky typu ČEZ atd.).

0/−3
12.4.2014 8:35

L68a49d30i12s50l59a94v 78K19v57a87s45n29i45č30k31a 1813697643265

A proto roste výroba aut, tomu opravdu věříte ? Jak poznáte hodně bohatého od nehodně bohatého ?

0/0
12.4.2014 9:49

V23l20a15s12t15i31m72i80l 64S80v98o10b50o35d38a 7533928855624

AUTÁÁÁÁ, UÁÁÁ :-). Auta jedou, ekonomika stojí. Napodobuji známou reklamu ČD ;-).

0/0
12.4.2014 7:30
Foto

M81i10r81o20s36l52a95v 69S85t40e41i90n29e13r 6398234543395

V tabulce pořadí výrobců vozů, přihlašovaných v Německu do provozu Škoda postoupila opět o dvě místa dopředu. Za utržená Eura je více korun, to je to Singerovo tajemství. Škoda nakupuje své vstupy jenom z části v Německu, v ČR se vyrábí i díly, které odebírají Němci a Španělé. Přesto však, pevná měna by Škodě jenom prospěla. Takže EUR.

0/0
11.4.2014 22:35

V25l98a45s37t31i97m53i75l 88H44a77l20a91š76t87a 8838121436224

Jen by mě zajímalo, jak je to možné, když jim Singer tak nehorázně zdražil vstupy?

+1/−1
11.4.2014 21:10

M37a94r75t61i35n 12C94h34u48d17ý 3805467949240

Tady jsou snad všichni hlupáci.Tabulka je za 1.čtvrtletí ,Rekordní byl naposled  rok 2011.

0/0
11.4.2014 21:06

V97l63a70s62t45i71m59i21l 81H75a17l35a17š30t49a 8248401296374

"Rekordní rok byl naposled" taky není zrovna na chlubení.

0/0
11.4.2014 21:10

L79a41d11i30s33l83a12v 28K13v29a37s80n63i41č25k76a 1783347223485

Každý týden není posvícení, ani "rekord", to je naprosto normální.

0/0
12.4.2014 9:57

P96a50v76e82l 92Ř84a27p76e86k 7132986929495

To je naprosto směšné! Aut se nenajíme, ani se v nich nedá bydlet. Chrlení aut z výrobních linek a jejich nadužívání vlivem socialistického systému automobilismu krizi akorát prohlubuje.

Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků. 

Naši potomci budou jednou kroutit hlavami, jak jste mohli být tak blbí a celou zemi zapráskali těmi pojízdnými popelnicemi a neustálému převážení vzduchu a zadku sem a tam a všem nákladům s tím spojeným obětovali třetinu aktivní části života a ještě tomu říkali konec krize. Ulice přecpané plechovkami, které tam jen tak beze smyslu stojí, po dálnicích jedou všichni stovky km stejným směrem, ale každý musí řídit, pro každého separátní motor. A automobil samotný? Zastaralá ubohost na úrovni parního stroje, hnusný smradlavý spalovací motor, do kterého se každý rok leje kýbl oleje (!), spojka založená na mechanickém tření (!), plýtvání energií v brzdách (!), dokonce ten krám je možné poškodit jen špatným ovládáním, aniž bych se pohnul z místa. Manévrovatelnost v městském prostředí naprosto příšerná. Automobilismus v současné podobě je ostuda této civilizace.

+2/−13
11.4.2014 16:56

A27n66t44o65n61í49n 39C61h69a41l18u62p48e36c70k75ý 4157720458156

Ale najíme. Díky autům je naše ekonomika jakž takž nad vodou, tak nežvaň pitominy.

+7/−1
11.4.2014 17:06

V16l87a82s90t34i46m40i97l 84S51v25o25b37o87d23a 7233578415224

A myslíš, že toto je přirozený tržní stav? Přemýšlej!

+2/−1
12.4.2014 7:52

L71u72k19á44š 80P45o74p 6391462904157

A co to jsou skutečně potřebné statky? A vyrábět víc jídla smysl má, když se s ním už tak plýtvá?

+4/−1
11.4.2014 17:09

V21l97a36s57t43i20m78i61l 74S37v12o97b62o83d88a 7913468205474

Potřebné statky jsou ty statky, které nemají podporu státu. Tečka. A to "plechovky" bohužel nejsou.

+1/−1
12.4.2014 7:36

T57o61m57á40š 32Z42e43m78a47n 3205878714105

Až vymyslíte teleport, tak se ozvěte, jinak auto vítězí na celé čáře.

+4/−1
11.4.2014 17:34

J61a93n 45Z13e26l11i40n78a13r 3786795477446

tyyjo, co jsi hulil?

+1/−1
11.4.2014 17:50

V69l21a80s95t55i81m91i35l 52S57v59o50b95o34d10a 7763108245634

Ten pán nic nehulí, věřte mi ;-).

+1/0
12.4.2014 7:48

J48o40s97e11f 89K53o87p30e18c17k78y 9584782595

A jak jinak si predstavujete individualni dopravu? ;-)

+1/0
11.4.2014 17:50

V84l97a73s67t65i23m42i88l 17S35v50o87b53o75d15a 7153778355774

No a nezamýšlí se spíš autor nad současným stavem, než aby zavrhoval všechna auta? Čtěte trochu pozorněji!

0/0
12.4.2014 7:50

A65n82n94a 38Č22e79r15m11á93k71o27v44á 7782119715455

Každé pracovní místo dobré.

+1/0
12.4.2014 8:42

L48u12b13o42m57í50r 16K51a89m74e48n65s44k53ý 3130128103326

nějak nesedí text a tabulka v textu, proč má produkčně rekordní rok 2011 méně aut než rok 2012? proti roku 2012 je to stále pokles. Nebo je tabulka špatně?

+3/−1
11.4.2014 16:55

V10l93a12s12t44i54m85i17l 40H94a44l18a16š18t51a 8138681656744

2010 - 1 071 315

2011 - 1 194 959

2012 - 1 174 266

0/0
11.4.2014 21:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.