- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda,že nemám k domu koleje,koupil bych si tramvaj,abych podpořil růst ekonomiky.
Pomalu se začíná projevovat, že Top09 a OdS už nevládnou, ale ještě to bude trvat nejméně 2 roky, než se situace dostane do trochu normálního stavu, aspoň, že už dluhy ČR neporostou tak rychle. Ještě lépe by tomu bylo, kdyby místo ANO2011 vládla ČSSD s KSČM (omezení církevních restitucí; vyšší daně pro hodně bohaté a pro banky a podniky typu ČEZ atd.).
A proto roste výroba aut, tomu opravdu věříte ? Jak poznáte hodně bohatého od nehodně bohatého ?
AUTÁÁÁÁ, UÁÁÁ :-). Auta jedou, ekonomika stojí. Napodobuji známou reklamu ČD ;-).
V tabulce pořadí výrobců vozů, přihlašovaných v Německu do provozu Škoda postoupila opět o dvě místa dopředu. Za utržená Eura je více korun, to je to Singerovo tajemství. Škoda nakupuje své vstupy jenom z části v Německu, v ČR se vyrábí i díly, které odebírají Němci a Španělé. Přesto však, pevná měna by Škodě jenom prospěla. Takže EUR.
Jen by mě zajímalo, jak je to možné, když jim Singer tak nehorázně zdražil vstupy?
Tady jsou snad všichni hlupáci.Tabulka je za 1.čtvrtletí ,Rekordní byl naposled rok 2011.
"Rekordní rok byl naposled" taky není zrovna na chlubení.
To je naprosto směšné! Aut se nenajíme, ani se v nich nedá bydlet. Chrlení aut z výrobních linek a jejich nadužívání vlivem socialistického systému automobilismu krizi akorát prohlubuje.
Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků.
Naši potomci budou jednou kroutit hlavami, jak jste mohli být tak blbí a celou zemi zapráskali těmi pojízdnými popelnicemi a neustálému převážení vzduchu a zadku sem a tam a všem nákladům s tím spojeným obětovali třetinu aktivní části života a ještě tomu říkali konec krize. Ulice přecpané plechovkami, které tam jen tak beze smyslu stojí, po dálnicích jedou všichni stovky km stejným směrem, ale každý musí řídit, pro každého separátní motor. A automobil samotný? Zastaralá ubohost na úrovni parního stroje, hnusný smradlavý spalovací motor, do kterého se každý rok leje kýbl oleje (!), spojka založená na mechanickém tření (!), plýtvání energií v brzdách (!), dokonce ten krám je možné poškodit jen špatným ovládáním, aniž bych se pohnul z místa. Manévrovatelnost v městském prostředí naprosto příšerná. Automobilismus v současné podobě je ostuda této civilizace.
Ale najíme. Díky autům je naše ekonomika jakž takž nad vodou, tak nežvaň pitominy.
nějak nesedí text a tabulka v textu, proč má produkčně rekordní rok 2011 méně aut než rok 2012? proti roku 2012 je to stále pokles. Nebo je tabulka špatně?
2010 - 1 071 315
2011 - 1 194 959
2012 - 1 174 266