Diskuze

Ministr hledá poradce pro mýtný tendr. Za rady mu nabízí 130 milionů

Ministerstvo dopravy hledá poradce pro chystaný miliardový tendr na pokračování provozu kamionového mýtného systému po skončení smlouvy s Kapschem. Cenu za poradenství odhaduje na 130 milionů korun. Vyplývá to z oznámení předběžných informací zveřejněných ve věstníku veřejných zakázek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná tak za průjezd tunelem lháři.....

0 0
možnosti
Foto

Du tam klidně i za 100

0 0
možnosti

Už zase. Nestačí, že se Kapši vysolily miliardy, zas to lítá. Žádný brány se neměli stavět, rovnou satelitní systém, na to nepotřebuju 130 mega.

1 0
možnosti

130mega..panebože za co!!!!!!!Pak to v tomhle státě má vypadat..

1 0
možnosti

Za poradenstvi, v jinem state by to stalo mozna i vic

0 0
možnosti

tak se už se  Kapsch a další napakovali, pánové ve vládě taky - změnila se vláda, musí se změnit i dodavatelé a aby to syplo hold někdo to musí zařídit a přece to nebude dělat zadarmo a "nahoře"  jsou už  natažené ruce, aby se napakovali ti stávající a tak dokola (dobrý příklad šmejd Drábek)

2 0
možnosti
Foto

Je to snad pár dnů-co se psalo o pozastavení veškerých větších oprav na silnicích (krom D1), protože se musí přezkoumat výběrová řízení...a zde se budou jednoduše zas vyhazovat miliony, a to jen proto, že ministr nic nezná? Tak proč tu funkci bral? Každý z nich nejprve kritizuje-že na odborná místa má jít odborník a nakonec oni sami vezmou vše-přestože nemají ani páru o daném oboru! Když nabízí takový plat-tak leda ze svého! Zde se ukazuje: Každá rada drahá!!!

1 0
možnosti
Foto

Možná by ministr taky mohl popřemýšlet, ale platit někoho, protože se mu nechce myslet, je nestoudné!!!

Ten člověk tam nemá co dělat!

2 0
možnosti

proč jen 130M ? nebylo by lepší 200? vypadá to lépe ;-D;-([>-]

2 0
možnosti
Foto

Nejrozumnější mi připadá spojit se s provozovatelem mýtného v Německu. Zavést jednotnou sazbu, jednotné přístroje a společnou počítačovou síť. Nákladní doprava by si tak ušetřila dodatečnou investici do odčítací techniky, přechod hranic by nebyl ani poznat. Stát by také ušetřil, náklady na rozšíření stávajícího systému jsou mnohem nižší, než na zavádění nového. Pro tankování by měl být také zaveden bezhotovostní systém, který by zvýhodnil odběr PHM v ČR zejména tranzitním dopravcům.

Předpoklad ovšem by byl, dokončit severojižní i západovýchodní trasy tak, aby navazovaly na síť dálnic a rychlostních silnic 1. třídy v sousedních státech.

0 0
možnosti

V Nemecku to funguje, v Maďarsku to funguje,  na Slovensku to funguje a ešte sa tam dá, dokonca, vzájomne dohovoriť. Čo tak sa u nich poradiť?

To sa fakt musí 130 mega predr.ať a vymýšľať "kolečko na trakaři"?

1 0
možnosti
Foto

Na slovensku funguje??? Viděl jste tu krabici velikosti televize co tam musí řidiči mít? nehledě na naprosto katastrofickou poruchovost jěchto jednotek....Ale funkčnost se hodí na řidiče, ten odpovídá za vše, to že mnohdy funguje až třetí co postupně vymění nikoho nezajímá, oficiálně je to dokonalé, protože úředník sedí za stolem.

1 0
možnosti