Diskuze

České aerolinie po 66 letech ruší linku do Berlína, přidají Split

Z nabídky ČSA po 66 letech zmizí přímé letecké spojení Prahy s Berlínem. Nejkratší a zároveň jeden z nejstarších spojů v síti aerolinek končí z ekonomických důvodů. Aerolinky přestanou létat i do Curychu, nově však navýší spojení do Chorvatska.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IH

I14v49a73n 30H33r76o92n

24. 4. 2014 16:14

No tak, hlavně aby se na uvolněné místo nevrátila luftwaffe!!

0 0
možnosti
ZJ

vždyť běhají co půl roku od destinace k destinaci. tak se stálá klientela opravdu nebuduje

0 0
možnosti
MM

Do Chorvatska ok, ještě by to chtělo na nějaký ostrov do Řecka.

0 0
možnosti
CM

To je snad spis destinace pro Smartwings, ne?

0 0
možnosti
ŠF

Pražské letiště leží na západním okraji Prahy a je pro východ republiky prakticky nedostupné. Kdo potřebuje letět ranním spojem, tomu nezbývá, než se do Prahy vydat večer a po půlnoci kličkovat po Praze nočními rozjezdy, nechce-li se ovšem nechat natáhnout od místních taxikářů. Pohodlnější spojení je jednoznačně z Vídně, kde je také větší výběr spojů i zpravidla levnější letenky.

3 6
možnosti
JK

J34a68k11u12b 52K33o40r40e18c

22. 4. 2014 19:07

Levnější letenky z vídně ? Mě naopak prakticky vždy přijdou dražší .

3 0
možnosti
PK

P81a65v73e87l 62K45u85n66c

22. 4. 2014 17:38

Bohužel i letadla virtuální aerolinky dělají reálný kravál.

0 3
možnosti
LG

Spoje do Švýcarska velmi schopně zajišťuje Swiss Air, to samé Lufthansa s Německem. To jsou aerolinky, které si cestující nemůžou vynachválit. Opravdu nevím, proč by někdo létal s ČSA.

1 1
možnosti
JK

J33a17k93u72b 31K40o33r80e88c

22. 4. 2014 17:16

nemůžu posoudit, ale například jsme četl, že na lince do Soulu je servis lepší než u Korean air. jinak ale převládají spíše negativa.

0 0
možnosti
JK

J35a39k61u91b 83K81o68r71e81c

22. 4. 2014 15:33

New York, Londýn, Curych, Ženeva, Berlín....kdo bude další ?

5 0
možnosti
JK

J38a28k20u67b 83K14o22r15e62c

22. 4. 2014 17:15

opomenul jsem ještě Mnichov

3 0
možnosti
CM

Cemu se divi? Obcas zkusi cenovy dumping, no parkrat s nima clovek leti a pak ho prestane bavit zamrzajici WC, uzka sedadla a doba letu delsi o 50% a vrati se ke Swissu. A nakonec "marketingova podpora" skonci a ceny jsou zase o 70% vyssi nez u Swissu? A pak maji jeste tu drzost se divit ze s nima nikdo nelita.

4 2
možnosti
PV

To čím tam lítali? Jestli to bylo ATR72 vs. Airbus tak to jinak dopadnout nemůže. Ale aspoň v tom ATR máte trošku zážitek z letadla :).

2 0
možnosti
PM

Ať už to zprivatizují ;-€ ! Je to jen banda neschopů , která si žije nad poměry a na náš účet. Rv

3 7
možnosti
VN

Oni to ještě nezprivatizovali ? Vždyť to vlastní Korejci , ne ?

Jinak to , že končí linka do Berlína je naprosto přirozené.  Jak dlouho jel před třiceti lety vlak z Prahy do Berlína...jak dlouho jede dnes.

Jak dlouho se jelo autem z Prahy do Berlina , jak dlouho se jede dnes.

0 0
možnosti
CM

Tak Swiss leta Zürich Praha 4x denne, k tomu jeste 4 lety tydne z Baselu a 4 z Zenevy, to dela 36 letu tydne. A CSA neni schopno naplnit ani jeden den denne? No co se divit, kdyz nasadi stary vrtulaky kde zamrzaji WC a doba letu je o 50% delsi nez u Swissu. ;-D

4 3
možnosti
PJ

P37e49t18r 60J71u93r39č63e23k

22. 4. 2014 16:07

Vysvětlení je jednoduché Swiss na rozdíl od ČSA v Zürichu může nabídnout navazující dálkové lety, většinu tedy na lince tvoří tranzitní cestující. S tímto faktem souvisejících více časových poloh během dne je pak další pozitivum.

3 0
možnosti