- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak, hlavně aby se na uvolněné místo nevrátila luftwaffe
vždyť běhají co půl roku od destinace k destinaci. tak se stálá klientela opravdu nebuduje
Do Chorvatska ok, ještě by to chtělo na nějaký ostrov do Řecka.
To je snad spis destinace pro Smartwings, ne?
Pražské letiště leží na západním okraji Prahy a je pro východ republiky prakticky nedostupné. Kdo potřebuje letět ranním spojem, tomu nezbývá, než se do Prahy vydat večer a po půlnoci kličkovat po Praze nočními rozjezdy, nechce-li se ovšem nechat natáhnout od místních taxikářů. Pohodlnější spojení je jednoznačně z Vídně, kde je také větší výběr spojů i zpravidla levnější letenky.
Levnější letenky z vídně ? Mě naopak prakticky vždy přijdou dražší .
Bohužel i letadla virtuální aerolinky dělají reálný kravál.
Spoje do Švýcarska velmi schopně zajišťuje Swiss Air, to samé Lufthansa s Německem. To jsou aerolinky, které si cestující nemůžou vynachválit. Opravdu nevím, proč by někdo létal s ČSA.
nemůžu posoudit, ale například jsme četl, že na lince do Soulu je servis lepší než u Korean air. jinak ale převládají spíše negativa.
New York, Londýn, Curych, Ženeva, Berlín....kdo bude další ?
Cemu se divi? Obcas zkusi cenovy dumping, no parkrat s nima clovek leti a pak ho prestane bavit zamrzajici WC, uzka sedadla a doba letu delsi o 50% a vrati se ke Swissu. A nakonec "marketingova podpora" skonci a ceny jsou zase o 70% vyssi nez u Swissu? A pak maji jeste tu drzost se divit ze s nima nikdo nelita.
To čím tam lítali? Jestli to bylo ATR72 vs. Airbus tak to jinak dopadnout nemůže. Ale aspoň v tom ATR máte trošku zážitek z letadla :).
Ať už to zprivatizují ! Je to jen banda neschopů , která si žije nad poměry a na náš účet.
Oni to ještě nezprivatizovali ? Vždyť to vlastní Korejci , ne ?
Jinak to , že končí linka do Berlína je naprosto přirozené. Jak dlouho jel před třiceti lety vlak z Prahy do Berlína...jak dlouho jede dnes.
Jak dlouho se jelo autem z Prahy do Berlina , jak dlouho se jede dnes.
Tak Swiss leta Zürich Praha 4x denne, k tomu jeste 4 lety tydne z Baselu a 4 z Zenevy, to dela 36 letu tydne. A CSA neni schopno naplnit ani jeden den denne? No co se divit, kdyz nasadi stary vrtulaky kde zamrzaji WC a doba letu je o 50% delsi nez u Swissu.
Vysvětlení je jednoduché Swiss na rozdíl od ČSA v Zürichu může nabídnout navazující dálkové lety, většinu tedy na lince tvoří tranzitní cestující. S tímto faktem souvisejících více časových poloh během dne je pak další pozitivum.