- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážený pane Novotný. Najděte mi prosím jedinou věc, která je v té zprávě špatně. Pokud ji najdete, máte u mě prémii 1000 Kč.
Tak pokud maji dluh(opisy) v eurech a vydaje v eurech a prijmy v korunach a nemaji to kurzove zajistene, tak to je na kriminal za nepeeeci radneho hospodare.
ČD Cargo v plusu, no to se picnu...
Dráhy jsou ve ztrátě - a to ještě dostávají proplacený skoro každý vlak do výše kterou si sami navrhli. Myslím, že pro začátek by stačilo je nenechat jezdit a dělat další ztráty tam, kde funguje soukromá doprava bez dotací.
No jasně, to by se Jančurovi líbilo Otázkou je, jak by ta doprava pak vypadala.. Btw. Ve ztrátě nejsou jen dráhy.
Černý díry Česka!
Poslanecká a senátní sněmovna včetně těch vyžírků evropských, úřad prezidenta, Strakovka a jejich ministestva, různé dohledací jejich úřady, VZP, České kolejnice - dejte jim všem padáky - ale potáhnout po kolejích!!, pošta, ale i ředitelství dálnic a jiný státní pohrobci
To je dneska všechno odstrašující pro Čecha - pracujícího....
Hlupák, který si říká ekonomický ředitel a neumí měnově zajistit obchody firmy, může existovat snad jen ve státní firmě. Platy by chtěli dorovnat, ale že jsou tito "manažeři" neschopní již nikdo neřeší..
měnově zajistit se může proti ekonomickému vývoji - ne proti měnové reformě
JE TŘEBA ROZEBRAT ŽELEZNEJ ŠROT NA LOKALNICH TRATÍCH A PŘESTAT NESMYSLNĚ DOTOVAT TEN ZTRÁTOVEJ PROVOZ. SOUSTREDIT SE NA EFEKTIVNI PROVOZ PATERNI SITE...
"Klíčový byznys, osobní doprava zůstává nadále ve ztrátě." -konec citátu. Chtěl jsem s dětmi v neděli jet ze Strakonic na Kubovu Huť a zpátky (změna v našich autovýletech). Po silnici je to cca 40 km (půl hodiny). na stránkách ČD jsem si našel jídní řád a cenu jízdného. Byl to pro mě šok. Jedna cesta trvá zhruba hodinu a půl a jednoho dospělého s dvěma dětmi (6 a 7 let) by to stálo 275,-Kč! Napište mi někdo, proč jet vlakem? Ztráta cca dvě hodiny času, (i když bych jej s dětmi ve vlaku uměl využít), finanční ztráta cca 80,-Kč, určité nepohodlí kvůli časům odjezdů. Jediným plusem by bylo, že si na Kubovce můžu dát pivo. Myslíte, že mám jet vlakem? Myslíte, že to ČD myslí vážně s lákáním cestujících? Podotýkám, že jsem si dobře vědom toho, že cestující "mého typu" ČD moc nezajímá.
Pokud jde o rychlost, bylo by lepší si stěžovat na SŽDC.
Ať se na mně idnes nezlobí, ale jaký má vliv nákup nových vozidel v € při změně kurzu na hospodářský výsledek firmy v roce 2013? Předně to není náklad, ale investice (v mezinárodní ek. hantýrce tzv. CAPEX). Odpisová doba kolejových vozidel je kolik? 10 let? Tak snížení kurzu koruny o 10% se v hospodaření jednoho roku projeví 1% z původně plánované hodnoty investice. Tedy investice původně 25 mil. Kč se zvýšila na 27,5 mil Kč a dopad do nákladů je potom 250 000 Kč ročně oproti plánu. Navíc by k té změně kurzu muselo dojít začátkem roku, aby to mělo vliv na rok 2013, ale ČNB intervenovala až ke konci roku pokud se nepletu. Takže nám pánové z ČD ve spojení s neználky z idnesu valí pěkné klíny do hlav. A proč? Aby ospravedlnili své bídné hospodaření? A tohle zdůvodnění jim dozorčí rada schválí? No potěš koště. Tady je vidět zač stojí tyhlety státní firmy. Česká pošta je stejný dáreček. Ty managementy by v komerční sféře nevydržely měsíc.
za 25 mil nemáte pomalu ani drezínu, patrně Vám vypadly dvě nuly. A zrovna Česká pošta hospodaří ziskově.