- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toho by konkurence nezaměstnala ani za stravenky
A co by tam dělal ...
Řízení celého LEO Expressu s pěti soupravami by v rámci ČD zvládl jeden strojmistr, více vozidel a personálu měly v minulosti mnohé strojové stanice (třeba Otrokovice). Podobně provoz RegioJetu s devíti lokomotivami nedosahuje úrovně mnoha někdejších vozebních stanic (třeba Havlíčkův Brod)...
To je nejlepsi tak od Ceskych drah, on totiz tu konkurenci dovedse k bankrotu a bude po nich. Potom jej mohou poslat k dalsi konkurenci a je po problermech.
To sotva. Tohle není Paroubek. (Jan, nikoliv Jyrka), po kterém skočili všichni.
A není to náhodou střet zájmu,soudruzi!!!!
Nejsou many- čekejte že cuky budou mít sekeru jak v dojezdech tak ve výsledku. A konkurence bude ČSD dále likvidovat. Jízdné drahé až hanba- takže tahle česká kdysi mocná organizace jde do kopru......
cha, cha, cha Přání otcem myšlenky. LeoExpress prodělává na každé jízdence 200 Kč a to jezdí jen tam a zpět.
nezlobte se, ale tohle není fér. To je to stejné jako by jste si v pracovní smlouvě domluvili mzdu 20 000Kč, na účet vám přišlo 8 000 Kč a na stížnost by jste dostali odpověď domluvenou mzdu nepodepsal generální takže na nic jiného nemáte nárok. A je úplně jedno jak nesmyslně vysoké to odstupné bylo
Housky jsou takové spíše oválné a rohlíky jsou takové jako banány.
Chci videt tu konkurenci, ktera by toho hujera zamestnala
Chudák... Aby měl na chléb. Snad po něm skočí někdo od konkurence
Automobilový průmysl už se na něj třese. Mají málo testovacích figurín. ;-)