- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
II. třída je velké zklamání, co je platné, že je to nové, hezké, velkoprostorové, když se na sedačkách dvprůměrně rostlí lidé mačkají
smysl dává jen I. třída
Pěkný,akorát mě v tom schází kupé,takže udělám vše abych s tímto pro mě dobytčákem jezdit nemusel. Chci mít relativní soukromí a klid při cestování na delší tratě a to velkoprostor nenabízí!
Vieden-Praha za vyse 4 hodiny... na to radsej mohli kupit o 50 ojetin viac a sedem novych lokomotiv od Skodovky.
Nemohli, zaprvé by se zase nadávalo, že kupují ojetiny :-D a zadruhé tu linku myslím provozují ve splupráci s OBB, takže jen tak něco si pořídit nemohli. A navíc Railjety nejedou jen do Vídně.
Tak nevim, rano z Brna jel Drak s obycejnymi vagony...
Railjet jel dneska do Prahy na Fibichovi, z Prahy na Drakovi. Od zítřka na Drakovi v obou směrech.
Jo a ještě bych dodal, že ačkoliv se jízdní doba mezi Prahou a Vídní zkrátí téměř o půl hodiny, cestující mezi Prahou a Břeclaví to téměř nepozná
Neznám sice budoucí jízdní řád, ale z mé zkušenosti se dá zkrátit hlavně stání v Břeclavi, cesta mezi Břeclaví a Vídní a i průjezd samotnou Vídní - třikrát po 10 minutách
Souhlas, vždy když jezdím z Vidně tak to staví v Břeclavi klidně i přes dvacet minut, protože téměř vždy přijede dříve. Zbytečně. Taky když vyjíždí z Wien-Meidling tak staví před stanicí Simmering cca 15 minut kvůli průjezdu regionálních vlaků, taktéž zbytečně ale to se snad vyřeší po dostavbě Hauptbahnhof.
Vlaky se třemi třídami už dávno po českých kolejích (a za jízdné ČD) jezdí: EC Vindobona a Gustav Klimt vedená soupravami ÖBB business kupé mají :-) Ale ČD dosud nestálo za to se tím tarifně zabývat...
Je každopádně super (pro mě), že mezi Vídní a Grazem výrazně přibude spojů s přepravou jízdních kol. To railjety ÖBB nemají a to je strašný průšvih. Na druhou stranu jen 6 míst v business nic moc ;-)
Což o to, v Business stejně moc lidí cestovat nebude ono i v Rakousku to jezdí prázdné i po nedávném slevnění. Raději měli přidat víc míst v první třídě.
nejlepší vlaky má asi Leo Expres, Regio Jet zklamal, ČD mají takový průměrný standard
Tak to je velké mínus! Leo Expres se vzhledem nedostatku místa na dálkové spoje vůbec nehodí, jako příměstský vlak dobrý. Já preferuji Regio Jet, pohodlí a ochotný perzonál, nedám na žluté vlaky dopustit . . .
Furt to jsou dobytcaky ve srovnani s tim co jezi treba v Anglii....
No až bude cena jízdného jako v Anglii Všichni chtějí západní kvalitu, ale za východní ceny
Super, ale kdy konečně přestanou jezdit ty žlutý mr*ky - (ne)vlaky Regionova a budou nahrazeny nějakými vlaky?
Doporučuji řvát na svém kraji. Tam je šance, že zadupou a budou jezdit novější vlaky.
Jinak za současné jízdné nic lepšího nečekejte
Překvapilo mě 4 sedačky vedle sebe v II. třídě. Šířka sedaček jak v letadle low cost aerolinií (17 palců?). Regiojet má ve starých rakouských vagonech napříč 3 sedačky a tak to mají ve II. třídě i moderní vagony ČD včetně Pendolina. To bude cestování jak s Air Transat (9 sedaček napříč v A330, ostatní mají 8 a i to je tragedie).
4 sedačky v takovémhle uspořádání máte i v autobuse a navíc při pohledu na fotku to nevidím jako tragédii. Prostě "turistická" třída.