Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda vyrobí pro Turecko 12 tramvají na baterie. Ujedou tři kilometry

Škoda Transportation dodá do tureckého města Konya 12 tramvají s bateriovým pohonem za více než 800 milionů korun. Naváže tak na dodávku 60 klasických tramvají, které skupina vyrábí pro stejné město. Půjde také o vozy ForCity Classic, ale tentokrát s přídavným bateriovým pohonem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L59u50k16á61š 53Š84l20e77h62o23f68e29r 1223939425339

Super, Škodovka jede [>-]R^

+1/0
7.5.2014 17:46

V21i53k33y29r 89B37o60h75u47m68i64l 84S73t98r55a90n20s81k54y 9387958206359

Nevím komu se tu nelíbi design. Je nová, krásná, elegantní, bez spoutání trolejemi, taková Hirem sultan;-D

+1/0
7.5.2014 15:29

V40i86k14y11r 23B41o60h44u93m94i46l 81S56t59r13a66n68s23k54y 9857168256549

Je fajn, že licence je v ČLR, brzy budou jezdit po světe jejich a ne naše.:-P

+1/0
7.5.2014 15:26

Z91b87y23n23ě38k 11P21o87p94o24v42s96k88ý 9126328597613

Nový Žabotlam? 8-o

+1/0
7.5.2014 13:33

L15a17d29i90s77l61a72v 43K59a78l86o68u82s 7645496331700

Trochu mě uniká, na co tramvaj na baterky. Snad jedině tam, kde nejsou, ani nejdou namontovat dráty.  Jinak proč v Praze nejezdí alespoň trolejbusy, když v Plzni, a.j. jezdí normálně ?  Ale je to určitě zajímavé taková tramvaj na baterky. Rád bych si jednu koupil, ale nemám u sebe drobné, t.j. těch ~67 mio.;-D.

0/−11
6.5.2014 14:50

M59a18r34t27i47n 16N91e83v58r86l42a 2277161774657

Asi jste ten článek přeletěl moc rychle...

+5/0
6.5.2014 16:11

J89o94s33e10f 17C34í11s19a61ř 7497932510420

zkus si přečíst článek :-)

+8/0
6.5.2014 16:57

T10o36m40á76š 56S64o41u72k50u37p 4873695230970

Příklad: Place Masséna a Place Garibaldi v Nice. Náměstí v historické části města nezničená dráty a sloupy.  Tak třeba k tomu.

+10/0
6.5.2014 17:22

R93a12d85e11k 42P72r19o12c92h69á26z32k63a 2343179248

V Praze nejezdí trolejbusy od doby, co rada obrany usoudila, že by pomocí trolejbusů nebylo možné v případě války evakuovat Prahu. Později se zjistilo, že by to nešlo ani autobusy, ale trolejbusy se už naštěstí nevrátily :-)

+2/−3
6.5.2014 19:10

J65á97n 21K50o51t58ú60č 2116494588226

IMHO trolejbusy boli v Prahe zrušené preto, lebo v tom čase bola extrémne lacná ropa, oproti ktorej sa elektrická energia javila ako neperspektívna. Vedenie mesta rozhodlo, že trolejbusy nemajú zmysel. Podľa mňa je to škoda, trolejbusy majú obrovský význam a nielen preto, lebo ropa je dnes drahá. Trolejbusy sú tichšie, neznečisťujú mesto výfukovými plynmi a oveľa lepšie zvládajú stúpania na kopcovitých sídliskách. Výstavba trolejových tratí je smiešne lacná oproti výstavbe električkových tratí alebo metra, preto sa trolejbusy výborne hodia ako doplnok k "páteřní síti" MHD všade tam, kde je nezmysel ťahať električku, nedajbože metro. Myslím, že Praha môže ľutovať.

+5/0
7.5.2014 14:18

K34a26r54e95l 22F47a21i12t 1258583638922

Třeba proto, že když dojde k poruše na trolejovém vedení, nebo nejde proud, tak tramvaj třeba nezůstane stát ve Zbrojnické ulici pod plzeňským náměstím a nebude blokovat dopravu 2 hodiny, jako se to stalo nedávno. Auta se nemohla dostat z náměstí a celé centrum zkolabovalo. Takto si tramvaj krásně odjede na zastávku a stojí.

+6/0
7.5.2014 11:24

K19r69y89š33t47o17f 40L41a76n48í42k 1229310715115

dobra zprava. ale ten cumak...

0/0
6.5.2014 14:12

R56o51s52ť34a 98J91a23n96č76a75r 4257309201256

Tři kilometry a pak co? Oprava, šrot? co změnit titulek na

Škoda vyrobí pro Turecko 12 tramvají, na baterie ujedou tři kilometry

+3/−2
6.5.2014 14:09

L22a14d98i17s43l28a41v 81K68a36l63o42u28s 7805576761210

Sedadla jsou opatřena USB konektory. V případě, že dojde energie, řidič vyzve cestující, aby připojili své mobily přes USB, aby se pohnuli o chlup dál, kde už  je normální rozvod el. dráty.;-D

+8/−1
6.5.2014 14:53

M82a89r75t19i55n 72Š15t38r92o26s 4559927550708

Zajímavý technologický nápad, myslím, že by to mohla být i inspirace pro Prahu, leckde by mohly být tramvaje bez těch drátů

0/0
6.5.2014 13:38

R90a19d31o60s35l37a23v 24K37l82a25u69d83a 5974458594942

Tenkrát byl problém na Karlově mostě. Dneska už by to podle mě nemělo smysl. Bylo by to drahé a zbytečné.

0/0
6.5.2014 13:54

R25a29d98e13k 46P29r49o12c58h35á11z14k34a 2243359758

Ježíšmarjá, kdo dělal té tramvaji design?!8-o:-/

+4/−7
6.5.2014 13:02

M79a91r50t18i58n 95K50o82m69i75n47e36k 5390137311402

Me se libi. Vsechny tramvaje nemuzou vypadat jak T3 :)

+4/0
7.5.2014 9:46

J57i66r60k76a 36K71o86c72h 7124204333785

"Ten umožňuje vozidlům nezávislý pohyb na trakčním vedení"

nechci byt stoura, ale nemela by ta veta spravne znit

"Ten umožňuje vozidlům pohyb nezávislý na trakčním vedení"

podle me prohozeni slov pohyb a nezavisly meni vyznam vety, v prvnim pripade se jedna o nezavisly pohyb, ale stale na trakcnim vedeni (nezavisly pohyb sice taky nedava smysl, ale slovicko sem slovicko tam)

+9/0
6.5.2014 12:39

J86a22n 32K58o11t43l17í27n 9539184855667

jste šťoura :-) ale máte pravdu R^

+11/0
6.5.2014 12:44
Foto

M33a57r29t75i52n 12K75o28p32e79j73t75k56o 3743982538305

nezávislý pohyb na trakčním vedení je pro mě trolejbus ... třeba to tak v Turecku funguje ... :-)

0/0
6.5.2014 13:14

M62a45r56t84i27n 14F81r62a24n77t38i68š23e23k 7145580743205

ale to nafukování pneumatik, když sjedou z kolejí, děsně zdržuje.

+2/0
6.5.2014 13:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.