- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím komu se tu nelíbi design. Je nová, krásná, elegantní, bez spoutání trolejemi, taková Hirem sultan
Je fajn, že licence je v ČLR, brzy budou jezdit po světe jejich a ne naše.
Trochu mě uniká, na co tramvaj na baterky. Snad jedině tam, kde nejsou, ani nejdou namontovat dráty. Jinak proč v Praze nejezdí alespoň trolejbusy, když v Plzni, a.j. jezdí normálně ? Ale je to určitě zajímavé taková tramvaj na baterky. Rád bych si jednu koupil, ale nemám u sebe drobné, t.j. těch ~67 mio..
Asi jste ten článek přeletěl moc rychle...
Tři kilometry a pak co? Oprava, šrot? co změnit titulek na
Škoda vyrobí pro Turecko 12 tramvají, na baterie ujedou tři kilometry
Sedadla jsou opatřena USB konektory. V případě, že dojde energie, řidič vyzve cestující, aby připojili své mobily přes USB, aby se pohnuli o chlup dál, kde už je normální rozvod el. dráty.
Zajímavý technologický nápad, myslím, že by to mohla být i inspirace pro Prahu, leckde by mohly být tramvaje bez těch drátů
Tenkrát byl problém na Karlově mostě. Dneska už by to podle mě nemělo smysl. Bylo by to drahé a zbytečné.
Ježíšmarjá, kdo dělal té tramvaji design
Me se libi. Vsechny tramvaje nemuzou vypadat jak T3 :)
"Ten umožňuje vozidlům nezávislý pohyb na trakčním vedení"
nechci byt stoura, ale nemela by ta veta spravne znit
"Ten umožňuje vozidlům pohyb nezávislý na trakčním vedení"
podle me prohozeni slov pohyb a nezavisly meni vyznam vety, v prvnim pripade se jedna o nezavisly pohyb, ale stale na trakcnim vedeni (nezavisly pohyb sice taky nedava smysl, ale slovicko sem slovicko tam)