Diskuze
Dráhy omezí noční spoje na Slovensko. Ze Šíravy a Excelsioru bude Bohemia
Děkujeme za pochopení.
J22a58n 18S37ů13r14a
V tomto jsou cd vážně nevinně a z jejich hlavy to není :-)
R91i30c64h20a54r48d 28M97e12r32h44a23u81t
PAne Sura nehadejte se s tema bolsevikama modryma tady.CD nemuzou za nic to jen stat si objednava spatne.Ale hlavne ze vy muzete za spatny obraz CD diky vasim clankum,.Tohle neni debilita tohle uz je zrudna nebezpecna teorie.Za chvili budou odborari posilat zeleznicni luzu aby vam rozbijela okna protoze za vsechno muzete vy.Koneckoncu pred 75 lety taky mohli Zide v nemecku za neurodu a spatne pocasi.-)
R52i37c66h97a41r92d 63M26e76r40h13a88u95t
EXCELSIOR -)))))))))))))))))))).Nejvetsi ostuda CD. Sest vagonu, ozrala slovenska hovada lezici na zemi .Skoro kazdy vagon kuracky.A mlady debilek sklestickama ktery vas prekracuje a destekrat chodi sem a tam za hodinu kontrolovat listky.A jeste vam rekne ze si mate napsat stiznost na pocet vagonu.A to je to bylo na konci jeste v pohode.Kdysi to stalo u kazdeho plotu.Do OV to jelo 6 hodin.V PArdubicich nebo kde to stalo pul hodiny.Konecne to smetli z koleji.
J14i12r75k71a 63D98v25o68ř90á91k
S kleštičkama? Ve kterém tisíciletí jste jel naposledy vlakem?
P82a91v43e23l 66M63a22t55o28u37š77e49k
Základní problém vidím zde: když si zadám do vyhledávače IDOS přímé spojení z Prahy do Košic s odjezdem např. v 17.00 h, nestačím se divit: autobusy (SA i jiné) snad každou půlhodinu a teprve v pozdních večerních hodinách v článku zmiňované noční vlaky. Zářný příklad toho, jak se působením reklamy z tradičního a relativně komfortního cestování vlakem na Slovensko stala popelka a její roli přejímají autobusy. Přesně opačný trend, než by bylo žádoucí. Přitom naprosto nechápu uvažování lidí, kteří raději cestují přes noc v těsné autobusové sedačce a se zavazadlem někde dole v kufru (kde ho může během cesty kdokoli ukrást nebo poškodit), než v relativně pohodlném lehátkovém nebo lůžkovém voze, a to ani v případě, že by autobus vyšel o něco levněji. Oproti autobusové sedačce jsou snad pohodlnější i nejstarší sedací železniční vozy. Škoda, že se ČD skoro vždy prezentují těmi nejnevýhodnějšími cenovými nabídkami, které jim ubírají cestující. Každý, kdo vlakem cestuje častěji, jistě ví, že se často vyplatí koupit si jízdenku pro území každého státu zvlášť (to platí nejen na východ, ale i na západ) a k tomu pak ev. dokoupit lůžko nebo lehátko. Nevstřícná politika drah tak nakonec možná téměř pohřbí noční vlakové spoje, které jsou dosti kvalitní i v celoevropském měřítku (určitě lepší než obdobné spoje z Prahy do západní Evropy), a po dálnicích bude smrdět stále více autobusů žlutých a jiných dopravců. Podobně, jako je tomu na Balkáně. A také ukázka toho, že v tomto systému se zpravidla "vyplácí" to, co je ve skutečnosti nejméně hospodárné.
P48a86v24e89l 60M30a57t43o25u32š40e67k
Lze si jen domýšlet, že je to celé propracovaná (mezi)státní politika podpory vyvolených soukromých dopravců, kteří se pak mohou kasat, že jezdí po dálnicích i po kolejích "bez dotací" a kteří ještě ke všemu plivou na stát.
M45i96c22h61a44l 83M16e96s79i95c61e64k
Excelsior je peknej hnusnej vlak,kvalita vozu otresna
M83i84r61e27k 63Z77á30v21o86d64n76ý
Nechápu, proč si všichni stěžují na ČD. Ano, zřejmě to proběhlo nějak v tomto stylu. ČD: "My chceme více peněz." MD: "Nedáme." ČD: "My ho zrušíme." MD: "Tak si ho zrušte." Nicméně vždy má plnou zodpovědnost MD. Jen se divím, že se neozývá oblíbený křikloun Jančura, že ho převezme, když tak rád vše přebírá. Že by o Excela neměl nikdo zájem ho provozovat? Tipne si někdo i proč?
A81l75a11n 31Ř71e84p78k50a
Asi na převzetí toho spoje už nemá kapacity (i finanční). Když padl Hamburk, tak se chystá na Slovensko Bratislava - Košice, už předem avizoval velké slevy jízdného takže určitě bude zase ve ztrátě a prskat i na ZSSK
V41l80a87d82a 40V65a87n88e70k
Aby nebyli obviněni z rasové "dyškriminácie" že zhoršují komfort etnika při cestování na západ
O53t79t63o 51P34o59s15p75í68š39i78l
Dyšgrymynácije to zcela jistě je, protože toto etnikum přichází o "pracovní možnosti". Zznalí vědí, že naši potřební spoluobčané, které je nutné integrovat, si přivydělávají v této těžké době tím, že cestou (jedouc samozřejmě bez jízdenky) okrádají vykořisťovatele (= řádně platící cestující)...
Už jsem zažil ve vlaku případ, kdy se vracel pracující příslušník etnika (! - zřejmě černá ovce rodiny) domů na Slovensko s měsíční výplatou, ale jeho "neintegrovaní kamarádi" ho okradli o všechno... Ten nebohý člověk pak chtěl spáchat v Žilině sebevraždu, lehl si pod vlak se slovy, že bez svých peněz se z kolejí nehne...
To je, prosím, kultura nočního cestování v praxi. Kdyby ČD raději v rámci "přizpůsobování se poptávce" udělaly něco s tímto nešvarem, aby se lidé nebáli jezdit těmi vlaky. V těch "fuj fuj autobusech" sice chybí komfort, ale pravděpodobnost okradení je nižší.
T46o11m28á80š 79F30i40j85a42l61a
Dráhy dělají všechno proto, aby s nimi lidi nejezdili!
R44o21m10a55n 30P82o95l11á31č61e75k
Dráhy jezdí co si Ministerstvo dopravy, kraje a popř. města/obce objednají. Na vlastní triko jezdí minimum spojů z celkového počtu.
J88i59ř67í 16B11i34l56í25k
ČD umí vyprázdnit vlak. Pamatuji dobu, kdy na tyto vlaky navazoval i plný přípoj z Brna a Českých Budějovic (Petrov) ale o návaznosti si již 10 let můžeme nechat zdát (v Ostravě 2 hodiny na přestup) A pak to máme využívat. Politika drah je zmršit a zrušit :)
T95o54m 12J54u98r14e39č62k16a
Zrovna vlaky které uvádíte jezdí na objednávku MD. Tedy nikoliv dráhy, ale Ministerstvo dopravy ty spoje zabíjí.
P12e19t35r 12N55e18c19h67a62n95i14c75k19ý
Excelsiorem jsem jel hodněkrát, skoro vždy pořádně narváno, v kupé po 6-8. Oblíbený u dálkové i úsekové frekvence (Praha-Pce/HK, na východ, Ol-Přerov-Ova po nočních kalbách a dalo by se pokračovat). Do dnes mám v hlavě ten křik průvodčí vždy za Přerovem "Výměna průvodčích, kontrola jízdních dokladů" ve 3 ráno Jestli nějaký vlak ČD netrpěl nezájmem, tak tenhle
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...