Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČD Cargo musí splatit jen třetinu dluhopisů

Majitelé dluhopisů ČD Cargo mají zjevně důvěru v budoucnost tohoto nákladního železničního dopravce. Firma musí 16. června vrátit majitelům dluhopisů v celkové hodnotě jedné miliardy korun jen zhruba třetinu, zbytek věřitelů firmě půjčí peníze na další dva roky, ale za vyšší úrok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A18l51a83n 67Ř16e10p48k16a 4535916

Zakázat, resp.znárodnit všechny ty soukromé železniční Carga a problém bude vyřešenR^;-D

+1/0
12.5.2014 10:48

M37i87l91a80n 22L66a55š87ť52o28v92k87a 8642464333628

Zprivatizovat konečně společnost Černá Díra a.s.;-D

0/0
14.5.2014 5:20

A30l37a16n 77Ř18e71p29k19a 4505936

Hahaa :-P To radši udělat z ČD Carga jen polostátní podnik jako z ČEZuR^

0/0
14.5.2014 10:06

R98i28c56h98a42r13d 65S42n53a34h17a 4171737576978

Musí splatit jen třetinu dluhu z našich peněz. ;-) Pouho pouhou nakradenou třetinku. 8-o

0/−1
12.5.2014 10:25

J84a52k78u90b 65Š32a90f79a50n62d24a 7525327641301

Můžete ten výkřik nějak upřesnit?

0/0
12.5.2014 10:50

T19o82m18á91š 57K14n93a53i10f45l 6873320427660

Už to .. nehulte .)

0/0
12.5.2014 11:37

M30a76r12t98i70n 44K24o31p34ř97i24v17a 2624340180628

Z jakých pěnez prosím ? Myslíte například těch které necháme za koupi auta Škodovce a ona jim je zaplatí za přepravu aut? Ty myslíte? to potom máte pravdu (y)R^

0/0
12.5.2014 12:52

V62l12a27d11i11m51í86r 63F74i89b91i94g73e96r 5214311541904

Vloni ČD Cargo vydělalo ale jak vydělalo nebylo to za služby ale za rozprodej majetku. Co budou dělat až nebude co prodávat. Lidi se také nemohou propouštět donekonečna. Jeden známý dělá na našem nádraí pro ČD Cargo a říkal že jich už propustili tolik že kdyby propustili další tak přijde nějaký šéf taky o místo tak se asi už propouštět nebude. Je blbé že u nás nevede vlečka až do továrny kam vozí materiál. Přivezou ho na nádraží, přeloží na kamion a pak 1km vezou do továrny.

+5/0
12.5.2014 8:01

A27l30e57x31a55n61d31r 48K47o93s70t33k16a 5789466479216

Za dob zlých komunistů se prostě ten kilometřík tratě dostavěl. Dneska?

0/−2
12.5.2014 9:39

L79u69k79á63š 13V74i10n56t82e79r 6485410417137

Sám se dostavěl? Sám se zaplatil?

0/0
12.5.2014 9:44

A49l19e50x12a63n70d44r 81K68o78s55t88k65a 5259366949316

Byl dostavěn. On není až takový problém postavit kilometr neelektrifikovaných kolejí, dokonce by to samo o sobě nebylo nijak extra drahé. Potíž je, že pokud se o něco takového pokusíte, tak se na vás vrhne napřed ekoloby, která začne tvrdit, že v místě stavby roste škaredé (ale vzácné) křoví. A pokud vyřešíte ekologisty, tak zjistíte, že se z polí o hodnotě 20 kč/m2 stalo přes noc nejdůležitější vlastnictví zemědělce, které pro památku na svou rodinu nemůže prodat pod 1000 kč/m2. A do toho vám ještě přijde drážní úřad a chce cca 40+ povolení. Tak se na to vybodnete a raději to vozíte kamionem.

+1/0
12.5.2014 10:14

P70e67t28r 74M83a42l21ý 7572507928287

Pokud se do továrny nevozí celý vlak materiálu alespoň jednou týdně, tak to vážně v současné době nemá cenu - jednak problémy s výstavbou, ale v budoucnu i starosti s údržbou (a nutnost její zaplacení - vlečka je soukromá narozdíl běžné koleje ve stanici). Pro jednotky vozů vychází jednodušeji použít kolej ve stanici a přeložit na náklaďák. Leckde i majitelé vleček opustili praxi přistavování vozů na vlečku a raději překládají materiál/zboží ve stanici.

0/0
12.5.2014 16:04

V79l61a73d64i67m54í39r 90F13i38b36i95g19e26r 5974441811434

Celé vlaky asi ne ale pár vagonů týdně určitě. Postavit by to bylo drahé a navíc by to muselo vést přes silnici 1. třídy. Ten kamion je asi jediné schůdné řešení ale jede třeba 3x denně po 2 kilometrech. Patří ČD Cargo.

0/0
12.5.2014 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.