Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodej aut v Evropě zpomalil. V dubnu stoupl o necelých 5 procent

Prodej nových aut v Evropské unii v dubnu meziročně stoupl o 4,6 procenta na 1,1 milionu vozů. Oznámilo to Evropské sdružení výrobců automobilů. Automobilový trh stoupá už osmý měsíc za sebou, nicméně v březnu rostl více než o desetinu, takže své tempo zpomaluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R59o76m41a58n 59Z63á66g55o38r27a 5174194971892

Zvýšení prodejů v západní Evropě je reálné. 2 roky klesaly a teď se pomalu vrací tam,kde byly předtím. Na rozdíl od ČR, kde zvýšení prodejů je taženo vývozem zaregistrovaných aut. Přibližně 2/3 všech prodaných aut v Česku jde okamžitě ven.

0/0
19.5.2014 11:19

P61a38v68e65l 10O11d28r49a83z31i37l 6974799597860

Prodej nezpomalil, snížil se růst prodeje. Mantra trvalého růstu je zřejmým nesmyslem, ale řada lidí ji stále věří...

+5/0
16.5.2014 22:01

V81í90ť21a 39K19r15u19t72i54š 1970304985387

Jednoduché. Loni připadly velikonoce na přelom březen/duben, letos spaly celé do dubna. A v té době je v některých zemích týden prakticky "mrtvo".

0/0
16.5.2014 13:47

M80i14l27a22n 86V85á82c98h44a 4375194791627

Prodej zpomalil, ale manekýnky na ilustračním obrázku z montážní linky Octávie opět bodují!R^;-)

+3/0
16.5.2014 13:00

P92e19t30r61a 82M17a67l56á 7361958781875

To je snad ještě fotka jak montují oktávku 2. generace předFL. Tady už je celkem historická

0/0
16.5.2014 13:26

V84l51a65d23a 66S79i12m88o68n78i14k 3259203933755

Tuto fotografii jsem viděl za poslední rok už mnohokrát.

0/0
17.5.2014 11:10

L87a46d62i12s59l56a94v 26K62a34l46o46u91s 7705336771310

Prodej zpomalil. Avšak proud/fronty na STK zesílily.;-D

0/0
16.5.2014 13:49

B42r98o10n41i42s31l69a39v 77M72e50r24t15l14í50k 1882401791202

Ten titulek je zavádějící...

+3/0
16.5.2014 11:16

P72a92v29l40a 88K35u13b87i29š42t19o28v44á 3113816821201

No hlavně je úplně nesmyslný, v jedný větě mají, že se zvýšil prodej o 5%, ale že todle zvýšení je zpomalení.

0/0
17.5.2014 7:57

V92r44á54t24n92ý 71K81a83r54e12l 7560295950563

lidi, co s těma autama děláte? ;-) to jsou šílený čísla

+1/0
16.5.2014 11:03

J61i89ř23í 14E37r23b67e21n 1163394426497

Auto je prostě čas od času potřeba vyměnit, protože je ojeté/zrezlé/nabourané natolik, že se jeho oprava nebo renovace nevyplatí.

+3/0
16.5.2014 11:09

R95u67d54a 16S22l33a31v39í95k 5943348946791

Bude se zas zavádět šrotovné?

0/0
16.5.2014 10:56

J31i46ř56í 44E32r55b67e33n 1843574376307

Stačí Bursíkovné ;-€

Kolik krásných aut zařvalo na šrotištích jen proto, že se draze zpoplatnil jejich převod. Slisovány byly i nezrezlé, mírně ojeté a snadno opravitelné vozy, které by udělaly radost nejednomu "veteránistovi". Když jsem na Youtube viděl drapák, jak mačká nablýskanou stodvacítku užovku, tak jsem skoro brečel...

+1/−1
16.5.2014 11:22

J95a53n 68M52o81h38y24l80a 6522749239381

120ka je šrot. Těch pár (ve skutečnosti maximálně nižší stovky) historiků to opravdu nezachrání. Zachovat několik kusů jako historický artikl - beru, ale nechávat jich více jak 100 nebo 200 prostě nemá smysl, ty vozy nejsou ničím výjimečné.

0/0
16.5.2014 12:52

J48i88ř32í 97E66r60b65e64n 1283334166757

O tom, co je nebo není šrot, se nedá rozhodnout od počítače, ale musí se to vidět. A škodovka s Giugiarovou karosérií taky.

A trvám na tom, že Škoda 120, Simca 1100 nebo klidně i Wartburg 353 bez stopy koroze šrotem nejsou. Samozřejmě už dnes nejsou ani auty na běžné ježdění.

Mimochodem, taky byste chtěl sešrotovat 90 % dochovaných Tater 603, protože "nechávat víc toho nemá smysl"?

+2/0
16.5.2014 13:47

R21a75d82o82s73l26a20v 20K26l84a25u79d62a 5864248664202

Jistěže růst bude zpomalovat, až se nakonec zastaví. Trh se nasytí a nějakou dobu o auta nebude takový zájem. To je přesně to,  před čím varuju nadšené ekonomy. Jenže to nikdo neslyší.

0/0
16.5.2014 10:56

J23i36ř55í 32E27r95b43e33n 1693664346907

Proto je potřeba hledat nový odbyt = vtloukat lidem, že potřebují nové a nové vozy, a samozřejmě tomu přizpůsobovat poptávkovou a nabídkovou strukturu služeb. Tedy rozšiřovat silnice a parkoviště na úkor zeleně nebo lidi odrazovat od veřejné dopravy (tím, že ji prohlásíme za relikt minulého století nebo ji znechutíme permanentním zanedbáváním či sestavováním nepoužitelných jízdních řádů).

Kdysi naši sousedi jezdili na chalupu každý týden vlakem - pět až devět lidí. Dnes tam tentýž počet jezdí třemi až čtyřmi auty...

A moji kolegové z práce často odmítají jezdit autobusem, že by prej nestíhali, že se nechtějí mačkat, že si potřebují zařizovat to či ono... No, já jezdím poloprázdným autobusem a oni do/z práce jezdí dráž než já, méně pohodlně (já si odpočinu a hledím na krajinu z výšky, oni se stresují na plné silnici) a těch "ušetřených" 10-15 minut denně stejně proplýtvají...

0/0
16.5.2014 11:18

V72í11t72ě46z91s40l15a55v 41L16a36c63i13n22a 5622726529

Tys objevil cyklus. Gratuluji.

+1/0
16.5.2014 12:08

V45í78t45ě98z54s14l96a60v 52L92a79c48i59n14a 5592856289

A ještě bys mohl dodat něco o tom, že na zvýšení podílů Škodovky nemá vliv intervence ČNB.

0/0
16.5.2014 12:09

L52a83d52i42s69l55a19v 21K77v16a10s90n29i15č42k70a 1793347863885

Jak se "nasytí", to se zastaví čas a auta, lidé, přestanou stárnout ? Lidi nauta nekupují, protože kvůli finanční krizi svojí, či ekonomiky, odkládají nákup. Ne proto, že nepotřebují, či nechtějí auto. Neustále na tento omyl upozorňuji amatérské neekonomy.

0/0
16.5.2014 14:27

J91i27r95k75a 85K49o47c35h 7164804123755

Prodej aut v Evropě zpomalily. V dubnu stouply o necelých 5 procent

To je nějaká nová strategie iDnes, že redaktoři neumí už ani titulek napsat bez chyby?

0/0
16.5.2014 10:34

J77a83n 68R78a29d20e74c33k36ý 5876754977956

Proč?

0/0
16.5.2014 10:26

J68i32ř87í 46E77r79b78e71n 1953364346867

Nač?

0/0
16.5.2014 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.