- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A taky budou vytláčet ostatní ze silnice, jezdit na trojpruhu vlevo a udržovat rychlost 20-30 nad limit?
Velmi mě potěšila zmínka o možném cestování i vozíčkářů. Tahle vymoženost by měla být i v ČR víc zastoupená v autobusové dopravě.
Asi bych nevydržel nějakou dálkovou zahraniční cestu autobusem, byť by byl autobus jakkoliv pohodlný. Autobus sice vypadá pěkně, ale já zvládnu maximálně Praha - Liberec. Vlak mi vyhovuje daleko víc.
Jel jsem Praha - Madrid (a pak zpět) a bylo to maso. Ale jako studentovi to člověku ani nepříjde. Podívá se po krajině, pokecá se spolucestujícími...
Doufám, že po dokončení železničního koridoru (tunel Rokycany - Ejpovice, průjezd Berounem a Plzní) se zase IC vrátí tam, kam patří, tedy na koleje. Cestování do Norimberka z Plzně přes Prahu je poněkud nepraktické...
Ten autobus na fotce není nový ani omylem.
Nespolupracovaly DB stejným způsobem i s ČD v oblasti autobusové dopravy? Jinak mi to přijde, jako linka DB. Moc SA toho není.
SA je ten autobus a také veškerý personál, to je celkem dost.. :-)
Doufám, že SA najme řidiče Krbce. Ten má praxi s autobusu dvoupatráčky, zejména s jejich otáčením na střechu. Jinak děkuji za pěkný reklamní článek
Nic proti SA ale nepatri takovyto reklamni a PR clanek nekam jinam ???
Kafe už nebude v ceně jízdenky, ale budu muset na něj vystát frontu a pak ho i zaplatit. Nedostanu noviny nebo časopis. No, děkuju pěkně. To je tedy pěkný sešup firmy Student Agency. Vítejte zpátky ve starých časech ČSAD.
Zase nepřehánějte A i v článku je zmíněno, že toto vychází ze zadání DB, jinak u autobusů, které provozuje podle svého SA, zůstane vše jak je...
chápu správně, že před "uvolněním trhu" zahraniční dopravci mohli do německa cestující dovážet a vysazovat je v jednotlivých městech nebo naopak v jednotlivých městech je nabírat a odvážet do zahraničí, ale nemohli převážet mezi jednotlivými německými městy?
Přesně tak. Ony i tam nemohly existovat klasické autobusové linky , jak je známe z naší země.Tam fungoval systém , že byly velké DB , do kterých stát sypal peníze , perfektní železniční infrastruktura a tak stát programově nepovoloval autobusové linky , které by mohly konkurovat vlakům. Aby těm vlakům se neodčerpávali klienti a stát tak nemusel do DB a infrastruktury sypat více...