Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francouzské železnice objednaly vlaky, které se nevejdou k nástupišti

Francouzská státní železniční společnost SNCF si pro regionální tratě objednala dva tisíce vlaků, které jsou pro mnoho nástupišť příliš široké. Společnost totiž zapomněla, že na téměř tisícovce nádraží jsou stará nástupiště, která mají jiné rozměry. Vlaky vracet nebude. Úprava nástupišť bude stát miliony eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V48l54a98d76i52m17í60r 61H47r55a15d64i57l 3578462468

tohle by u nás jezdilo na hlavním tahu jako super rychlík Praha-Ostrava,tam pouze regionální doprava

+1/0
27.5.2014 17:49
Foto

J90a43r43o61m76í68r 25P50r69a21u39s 9747347540186

A my si objednáme soupravy, co k nástupišti možná ani nepřijedou

0/0
22.5.2014 18:26

L94u49b25o28m73í45r 42K32a52m67e28n66s13k92ý 3190398313976

no co neplánovaná podpora růstu ekonomiky :)

0/0
22.5.2014 13:00

L58u26b20o28š 75P45í15c20h47a 8987824912199

Pěkný způsob,jak zdůvodnit investice do oprav nástupišť;-D

0/0
22.5.2014 7:26

D91a36n25i39e39l 13Ř49e50h96á75č24e68k 5267433451717

To je neco podobneho, kdyz polaci staveli dalnici proti sobea v miste kde se meli setkat a spojit, zjistili, za se netrefili o nekolik kilometru...

+1/0
21.5.2014 19:37

M81a25r24t85i96n 89N97o18v54o69t96n27ý 3416306281834

Ty dálnice se ještě nestavěly, zjistili to už ve fázi plánování.

+2/0
21.5.2014 20:34

P21e82t26r 13N16o67v28o22t69n76y 3789692899512

Urban legend musí žít. :-)

0/0
22.5.2014 3:31

M30i64r46o29s36l50a80v 88Z57i24k87m62u53n16d 7769153234553

Jo ta fotka je stará tak dva roky, vlaky tam jezdily do prosince roku 2012 ... od prosince 2012 jezdí na trase Calais = Dunkeurque jen BUS ...

0/0
21.5.2014 18:39

M46i28r39o61s32l69a24v 97Z97i21k79m38u70n85d 7479773894373

"Když oddělíte provozovatele kolejí od jejich uživatele, tak to nefunguje," prohlásil ministr.

Oddělení je výmysl úředníků v Bruselu, kteří ví akorát to, že vlak jede po kolejích a mají zato, že mezi vlakem a autem není rozdíl - cílem oddělení provozu od dopravní cesty je liberalizace provozu a možnost nediskriminačního vstupu dalších dopravců na dopravní cestu ...

Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný , takže to umožňuje jízdu vozidel v zahraničí ... zřejmě si na vedlejších tratích ve Francii kdysi udělali nějaké výjimky ...

+1/−2
21.5.2014 18:25

J37i89r98k62a 46D91v56o74ř31á26k 4205130333178

"Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný"

Ale ale ale, vždyť je to složitější...

0/0
21.5.2014 21:22

J33i71ř91í 83K37o73c28u28r88e73k 6285204745598

Chápu to správně, že si objednali vlaky pro průjezdný profil velikosti "4", ale mají na tratích místy průjezdný profil velikosti "2"? Nebo je to tak, že si objednali vlaky, které s moderními počítají s nástupišti v úrovni podlahy a tudíž vlakům chybí schody pro nástup "ze štěrku"?

Stejně by to asi časem překopávali, ale i tak je to nářez.

0/0
21.5.2014 17:41

I26v76a 81K25r44i90s66t45o65f19o89v48á 7615683332322

;-D;-D;-D;-D

0/0
21.5.2014 16:34

J51a32n 88K62r28i67e61g40l54e28r 4441527625346

Kdyby to bylo u nas, tak se tu vyroji mraky komentaru ze... tohle je mozny jen u nas :-). Vsude je to stejny... na blbce muzes narazit z jakekoliv strany.

+10/0
21.5.2014 15:17

M44i28r12o81s55l20a51v 60S86t55u34d17á37n11k27a 9900189186379

Francouzi, co dodat...

+2/0
21.5.2014 14:36
Foto

J22i59ř86í 52R17e92m87e29š 6957766388365

A aby to zpravili, tak vezmou další cizí peníze a utratí je za opravu vlastního špatného rozhodnutí. A pak se v novinách pochválí, jak Francouzům na venkově zmodernizovali nádraží...

+1/0
21.5.2014 13:30
Foto

V46l74a47d85i37m33í14r 29K68r76o77u20p67a 8797158151462

Spravili, jste asi chtěl napsat...;-)

+2/0
21.5.2014 13:31
Foto

J89i42ř35í 71R25e35m89e61š 6697956338985

jasně R^

0/0
21.5.2014 13:33
Foto

J52i93ř67í 15R21e59m72e89š 6987716438885

patří to pod příspěvek p. Davida Matějů...

0/0
21.5.2014 13:32

T63o83m35á81š 32V48a26l19d18e38r 7953320309

Alespoň budou mít na venkovu zmodernizovaná nástupiště. Když jsou starší více než 30let. ;-D

+1/0
21.5.2014 12:59

J54a56k41u22b 24V21e97s23e67l98ý 9794540217255

Francouzi jsou totiž taky pěkně sociální stát a tím konečným prohlášením to opět potvrdili. Mají kliku, že je ten stát tak krásnej :-)

+1/−1
21.5.2014 12:58

M85i47c10h35a39l 69K44u71r53z 3911117965848

Stát není krásnej, krásná je země. Stát je na blití.

+11/−2
21.5.2014 13:06
Foto

V69l50a76d14i76m57í96r 81K63r49o68u54p24a 8127768491722

...a já furt, kam chodějí ti odvolaní šéfové českých drah...;-D

+6/0
21.5.2014 12:52

P37a68v64e48l 45M64a95r23e20k 7842309295266

Neskutěčné, a za to platíme Žaludu z naších daních.

0/−10
21.5.2014 12:47
Foto

V76l52a66d15i22m69í23r 20K14r44o21u18p88a 8127528751302

Jasně, a z našich daní se platí francouzská nástupiště...;-D

+8/0
21.5.2014 13:32

J74i26r38k89a 33D57v22o41ř81á22k 4645400913108

Ani toho Žaludu neplatíme.

0/0
21.5.2014 21:24

R52o63m48a35n 97G

Uživatel požádal o vymazání
+1/−4
21.5.2014 12:44

P40a98v96e15l 31K55r93á34l 5350609614128

To jo. Ještě štěstí, že ve Velké Británii svěřili koleje soukromníkům. Od té doby tak vzkvétaly, že je radši stát sebral zpátky, dokud se z nich ještě něco dalo zachránit.

+2/0
21.5.2014 16:48

J11i95ř28í 75K49o50c12u35r37e25k 6885214115778

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/gb014.jpg

Foto je aktuální, račejí si povšimnout, že vlak má na sobě logo soukromého dopravce. Nádraží je prázdné, neb je to foceno v sobotu před 8 ranní.

+1/0
21.5.2014 17:30

R32a31d55e76k 95J11a82n33a66t36a 9905406584332

Stát v Británii znárodnil koleje, ne vlaky. Poté, co podudržované tratě byla příčinou nehod. Dopravu nechal soukromou a licence draží, což vedlo k nárůstu jízdného.

0/0
21.5.2014 18:01

J60a16n 19K35o27j39a15n 2417484663517

jsem se bál že něco takového se může stát jen v polsku;-D

+1/−1
21.5.2014 12:44

P30a58v57e88l 96V70o76s15á66h81l33o 5563383398553

není náhodou generální ředitel francouzkých drah pan Gland? (překlad nechám na vás;-)

+1/0
21.5.2014 12:42

M44a16r58t13i18n 20P27o66s13p65í41š15i31l 8365791496117

No schválně, přelož

0/0
21.5.2014 14:47

P30a38v87e41l 35V39o61s44á63h76l44o 5833683138243

francouzské železnice? skutečně se jedná o francouzské železnice???;-D

+2/0
21.5.2014 12:41

D12a75v50i63d 14M62a58t64ě67j23ů 2775692707818

Koukam, ze socialiste maji ve vsech zemich stejne problemy - objednaji za cizi penize neco moc draheho, co se ale pak neda pouzit.

+10/−3
21.5.2014 12:35

P98a68v54e40l 53K89r71á34l 5970209614868

Jestli jsem článek pochopil správně, chyba nastala u správce kolejí, který dopravci udal špatné rozměry, proto dopravce nakoupil nevhodné vlaky. Ale kopl jste si do socialistů, to je hlavní R^

+1/0
21.5.2014 16:50

J79a94n 95P90a19v47e50l 3644345441213

to musela být práce našich lobistů tipoval bych ;-DDalíka a spol..

+4/−2
21.5.2014 12:28

M27i75c84h97a14l 51K14ř58í25ž 1364890911222

Je vidět že státní železnice je neuvěřitelný moloch nejen u nás ;-)

+9/0
21.5.2014 12:23

L37e33o82š 57K42r61á20l 4607321611

Jasně, je to státní, tak se můžou další sumy peněz promrhat dál na změnu nástupišť a bůhví čeho ještě... Tak by to bylo u nás.

+1/0
21.5.2014 12:28

L44e83o88š 94K70r16á47l 4597591271

Překvapuje mě, že takovou chybu udělali Francouzi. Žiji v domnění, že podobné peripetie se stávají spíš v zemích bývalého socialistického bloku...

0/−2
21.5.2014 12:22

T24o39m51á80š 21K11n18a48i18f92l 6783880877400

Jo... Typicky cechackismus.

+7/0
21.5.2014 12:24

V72l52a14s74t44i30m32i84l 67S94v98o60b68o37d59a 7103888315874

Celý EU experiment je jeden velký průser, proti kterému je tento problém s nástupišti úplně nudný. A celý EU experiment vznikl na západě ;-).

0/0
21.5.2014 13:04

M72a53r80t49i84n 69P48o94s31p57í35š43i23l 8495561336507

Sice nevím jak EsU souvisí s francouzskou železnici, ale na počátku to nebyl špatný nápad, to až později se urodilo moc úředníků

0/0
21.5.2014 14:49

O39t86o 51N51o64v82ý 7168451435459

"Objevili jsme tento problém trochu pozdě. Jsme si toho vědomi a přijímáme za to zodpovědnost," řekl mluvčí Christophe Piednoel rozhlasové stanici France Info radio.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/francie-objednala-siroke-vlaky-nastupiste-fjm-/eko-doprava.aspx?c=A140521_094634_eko-doprava_skr

Piednoel přijal odpovědnost, ale to je vše, co pro to udělal. Zaplatí to už někdo jiný.

+5/0
21.5.2014 12:11

A94u68g70u72s84t 79F24o41r27m54á58n24e77k 6865589100266

Že by tam pracovali stejní inteligenti jako u ČD ?

+3/0
21.5.2014 12:09

J50o12s13e76f 49Č53e10r78v35e19n30i43c65k38ý 9979294861413

A inteligenti u ČD objednali nějaké vlaky, které se nevejdou k nástupištím?

+1/−1
21.5.2014 13:28

M58a86r22e39k 73F51l75e70k53a36č 1977692950911

český úředník na stáži?

+9/0
21.5.2014 12:00

L50u15k29á86š 42N28o54v66á67k 4946456352233

"Když oddělíte provozovatele kolejí od jejich uživatele, tak to nefunguje," prohlásil ministr.

Co na to čeští tunel-politici?

+10/−2
21.5.2014 11:58

N61i90k44o37l79a 21Č57e60c79h 9381189536

V Británii to funguje.

0/−1
21.5.2014 12:47

R26a64d19e79k 57J12a63n65a93t45a 9945416154782

Až na ten "detail", že jízdné teď má Británie po komericionalizaci provozu nejvyšší na světě. Na některých tratích i přes 20 Kč/km.

+1/0
21.5.2014 16:42

J81i22ř71í 53K92o84c17u83r79e35k 6275234455788

Zvláštní, že v USA, je běžné, že z jedné sítě do druhé běžně přejíždějí vlaky vedené lokomotivami několika různých dopravců.

0/0
21.5.2014 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.