Diskuze

Francouzské železnice objednaly vlaky, které se nevejdou k nástupišti

Francouzská státní železniční společnost SNCF si pro regionální tratě objednala dva tisíce vlaků, které jsou pro mnoho nástupišť příliš široké. Společnost totiž zapomněla, že na téměř tisícovce nádraží jsou stará nástupiště, která mají jiné rozměry. Vlaky vracet nebude. Úprava nástupišť bude stát miliony eur.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

tohle by u nás jezdilo na hlavním tahu jako super rychlík Praha-Ostrava,tam pouze regionální doprava

1 0
možnosti
Foto

A my si objednáme soupravy, co k nástupišti možná ani nepřijedou

0 0
možnosti
LK

no co neplánovaná podpora růstu ekonomiky :)

0 0
možnosti
LP

Pěkný způsob,jak zdůvodnit investice do oprav nástupišť;-D

0 0
možnosti

To je neco podobneho, kdyz polaci staveli dalnici proti sobea v miste kde se meli setkat a spojit, zjistili, za se netrefili o nekolik kilometru...

1 0
možnosti
MN

Ty dálnice se ještě nestavěly, zjistili to už ve fázi plánování.

2 0
možnosti
MZ

Jo ta fotka je stará tak dva roky, vlaky tam jezdily do prosince roku 2012 ... od prosince 2012 jezdí na trase Calais = Dunkeurque jen BUS ...

0 0
možnosti
MZ

"Když oddělíte provozovatele kolejí od jejich uživatele, tak to nefunguje," prohlásil ministr.

Oddělení je výmysl úředníků v Bruselu, kteří ví akorát to, že vlak jede po kolejích a mají zato, že mezi vlakem a autem není rozdíl - cílem oddělení provozu od dopravní cesty je liberalizace provozu a možnost nediskriminačního vstupu dalších dopravců na dopravní cestu ...

Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný , takže to umožňuje jízdu vozidel v zahraničí ... zřejmě si na vedlejších tratích ve Francii kdysi udělali nějaké výjimky ...

1 2
možnosti
JD

"Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný"

Ale ale ale, vždyť je to složitější...

0 0
možnosti
JK

Chápu to správně, že si objednali vlaky pro průjezdný profil velikosti "4", ale mají na tratích místy průjezdný profil velikosti "2"? Nebo je to tak, že si objednali vlaky, které s moderními počítají s nástupišti v úrovni podlahy a tudíž vlakům chybí schody pro nástup "ze štěrku"?

Stejně by to asi časem překopávali, ale i tak je to nářez.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JK

Kdyby to bylo u nas, tak se tu vyroji mraky komentaru ze... tohle je mozny jen u nas :-). Vsude je to stejny... na blbce muzes narazit z jakekoliv strany.

10 0
možnosti