Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toyota svolává půl milionu vozů, může jim za jízdy vypadnout rezerva

Japonská automobilka Toyota Motor svolává po celém světě do servisů 516 000 vozů kvůli třem různým bezpečnostním problémům. Opatření se týká především Spojených států, kde zahrnuje 430 500 vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T91o83m62á93š 53V82a10l95d92e70r 7803400369

Jednou jsem hledal u Versa rezervu. A ona je pod řidičem.

0/0
27.5.2014 4:11
Foto

M51a13r20e30k 96C64e47r29n19y 5138576587

Ty brdo, jeste ze v aute zadny software nemam...na co taky, ze?

0/0
23.5.2014 22:45

J18i25ř79í 64D41v18o61ř72á67k 5428393348540

A co na to žebříček TUV?

0/0
23.5.2014 19:48

L52a75d87i12s35l17a14v 22K14a10l54o57u66s 7255726351680

No to je jasný. Bezporuchové můžou být pouze VW, BMW,Mercedes, Porche.

0/0
23.5.2014 12:14

J43a35n 53J77a73n27e68č86e41k 9960223960956

Porche je něco jako Lambordžíny, žejo? ;-D

+3/0
23.5.2014 12:50

L26a58d66i53s18l61a22v 21K14a90l53o57u62s 7665236481670

To bude asi nějaká divize ŽŠikuli. 8-o

0/0
23.5.2014 14:37

J82a91n 39H42á87l61a 8595375820877

škoda, že se takhle nechovají jiné automobilky s daleko většími problémy s kvalitou, že Škodovko???

Jen lituju, že Toyota neprodává v ČR 6-7místné vany, Toyota, Mazda, Honda jsou dneska už asi jediné značky, u kterých bych se kvality nebál.

+5/−1
23.5.2014 12:08

K56r15y23š19t17o94f 55L42a11n48í14k 1139610305765

do Versa date 7 mist, ale pak jste bez kufru.

0/0
23.5.2014 14:48

J89a76n 90F20r59o78l10í14k 6486670785194

Nějaké další novinky z USA?

+1/−1
23.5.2014 11:51

V44i66k31y82r 64B61o56h98u11m96i95l 97S24t60r27a18n45s16k62y 9257498656969

Cituji jejich dobovou reklamu: "Nic není nemožné, Toyota".;-D

0/0
23.5.2014 11:44

K50r98y57š82t83o17f 47L43a10n71í37k 1339580465865

me letos celkem nastvali s tema cenama (i kdyz za to zcasti muze CNB). jsem po 14-ti letech planoval predat Corollu mladymu at se na tom s cerstvym ridicakem vyjezdi a koupit neco novyho, ale oproti lonsku je to vsechno cca o 40.000,- CZK drazsi...

+2/0
23.5.2014 9:28

J56a14n 59H32á80l90a 8615395910517

Poděkujte ČNB

+5/0
23.5.2014 12:06

J43i93ř50í 33D28v23o21ř93á66k 5728103798530

Zrovna letos jsem já(a možná pár dalších lidí)neměl v plánu koupit nové auto.

0/−1
23.5.2014 19:08

J19a64n 11G34a67z73d65a 6242408613407

Asi právě proto, že Toyota svolává auta k preventivním úpravám jde o největší automobilku. Pokud pominu kvalitu téměř nejetého Žigulíka zakoupeného za pár marek na šrotišti v bývalé NDR, který neměl vůbec žádné závady, je z toho, co mi kdy stálo před domem,  Toyota daleko nejspolehlivější.

+9/−1
23.5.2014 9:14

K56a39r43e57l 13V67a57c57h24u87t 9433832299303

Jen Toyota? ... Kolikrát jsem si už všimnul, že se třeba Octáviím během jízdy třeba po dálnici "plácá" cosi pod motorem....  ;-O :-/ ? !! ... a je to vidět ČASTO. :-(

+5/−2
23.5.2014 8:28

R88o77m70a60n 58P65o42l47á48č58e97k 1220276950245

Octavii mám a rezervu fakt pod motorem nevozím ;-D

Spíš bych to viděl na nějaké plastová části narázníku co dostávají zabrat ve městech od chodníků...

+3/−2
23.5.2014 9:14

K61a88r12e47l 20V88a69c19h52u45t 9183572219463

Omlouvám se, na upadenou rezervu to u Octávek fakt nevypadá ;-) ... ale nějaký ten plast se tam fakt uvoňuje (spíš asi krytí motoru odspodu) a komfort při jízdě a taky aerodynamiku to asi nezlepšuje...

+5/0
23.5.2014 9:17

M69i89r44o22s55l96a22v 16S58i96n23d91e96l40a31r 2395167524952

Spis ten plast majitele o neco poskodi, samo o sebe se to nestane pridelanej je dost poctive (alespon na OII).

0/−1
23.5.2014 9:29

D67a22v50i32d 94S58t20r45e42i61c12h46l 5292728576132

To asi jo, ale taky to často vídám. Přesně jak to pan Vachut popisoval...

+1/0
23.5.2014 12:25

M45i52l25o15s88l65a63v 75U19r49b78a66n 4408139980493

A není to třeba kus bundy neopatrného chodce?;-)

+1/−1
23.5.2014 15:09
Foto

J49a45n 70N24e73b41e34s 5760238443193

Pomaleho chodce ;-)

0/0
23.5.2014 16:09

T69o38m34á65š 87V61e87s15e34l27ý 5865428910129

to je plastový kryt motoru, urvaný někde na polní cestě (nebo nepřišroubovaný v servisu, samozřejmě).

+1/0
23.5.2014 12:56

M11a52r37t27i17n 45H91u22d66e74c14e98k 3253789689383

Chudak Toyota.

Diky mistni legislative a nekolika vychytralcum ted dela silenosti.

Opravdu, svolavacka kvuli mozne rzi? jak pak ted vypadaji jine automobilky? ti to maji z plastu?

+1/0
23.5.2014 8:28

R80o94m28a36n 38P19o30l87á90č60e16k 1850226170565

Většina osobáků má rezervu v kufru prakticky ve skeletu. Tohle se týká větších většich aut např. Renault Espace a nebo Scenic pro 7 lidí.

+1/−1
23.5.2014 9:15

M43a68r70t45i23n 26S40t30e31h52l94í33k 1354490181910

Mívají to i Kangoo a spol (lehké užitkové či jak se to nazývá). Zrovna na kangoo je to vyřešené perfektně, zespodu vozu je klec kde je kolo. Celá klec je zajištěna šroubem, kde je bohužel hlava ke šroubu zalisovaná. Takže pokud rezervu nevyndaváte co půl roku tak šroub zarezne a při pokusu o sundání klece lisovaný spoj povolí a hlava se jen tak volně protáčí. Pak když to člověk potřebuje na silnici, zjistí že má smůlu. Nechal jsem to přivařit, otázka krabičky cigaret pro automechanika, ale nevím proč to tak neřeší už ve výrobě.

0/0
23.5.2014 22:18

M59a34r39i97a59n 13K82a80r23a61b75a 4213311320842

Myslím že už riešia aj nezmysly, len aby sa nedostali do situácie v ktorej boli pred pár rokmi koli zrýchlovaniu. Veľa áut má takto vyriešenú rezervu, napr. Citroen C4 picasso. Všetko čo je na spodku auta koroduje, takže robiť koli tomu zvolávačku mi príde zbytočné. Toyota ako jedna z mála automobiliek sa stavia k zákazníkom viac ako férovo, a nesnaží sa zatĺkať a ignorovať nedostatky. Kiež by sa to dalo povedať aj o ostatných výrobcov.

+12/−1
23.5.2014 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.