Diskuze

MF DNES: Zpoždění mají nejčastěji lety aerolinek Travel Service

Statistiky společnosti EUclaim, které má MF DNES exkluzivně k dispozici, mapují délku zpoždění leteckých spojů. Vyplývá z nich, že k nejčastěji zpožděným patří lety do turecké Antalye a největší podíl zpoždění ze všech dopravců na ruzyňském letišti má Travel Service.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

No co se týče Trevlu tak musím říct, že jsou to borci . Dovedou poskládat daleko víc sedaček do stejného typu letadla jak konkurence. S jejich "dálkovým speciálem" jsme jednou letěli do Thajska  a zpět, těch 2 x  13 hodin v letadle bylo fakt nezapomenutelných. Od té doby hledám vždy jinou společnost. Jejich letadla jsou dobrá tak max.d do Egypta to je do 4 hodin letu. Třeba ČSA má na nohy tak o 10cm víc a to už je hodně poznat (a to se nebavím třeba o Emirates) Taky palubní servis nic moc.RvRvRv

0 0
možnosti
LP

Ještě dobře, že s nimi nikam nelétám. Hned je mi lépe, že nemusím využívat služeb fimy nad hrobem. Čím dříve zkrachuje, tím méně zpoždění nad naším nebem! Dočkáme se?

1 3
možnosti
VP

Nebudu tu tvrdit, že je TVS úžasně přesné, ale srovnávat prakticky výhradně charterovou společnost pro lety turistů s pravidelnýma linkama je a bude pro TVS nevýhodné. Jejich byznys spočívá v pronájmu letadel cestovkám, pravidelná linka má úplně jinak nastavené podmínky, časy atd. Chartery se mnohem hůř plánují, než když lítáte X let tu samou trasu a máte dávno vychytané (jak někdo psal níže) konkrétní dispečery, cisterny s palivem, handling apod... U chartru se vám něco zasekne na provinčním africkém letišti na ranním letu a můžete z hlediska zpoždění odepsat u letadla celý den....

1 0
možnosti
JS

J35a42n 38S69ů21r11a

24. 5. 2014 21:25

TVS není výhradně charterová společnost, čím dál větší podíl letů je pod pravidelnými linkami SmartWings. A i na cestující na charterech se vztahují stejná pravidla pro kompenzace.

1 1
možnosti
Foto

Nebude to opět klasická mystifikace pomocí špatného výkladu statistiky? Pokud chceme porovnávat cestovky, podle počtu zpoždění, je jasné, že musíme spočítat nejdřív poměr zpožděných letů vůči všem letům pro jednotlivé aerolinky a teprve poté tyto čísla porovnat.

Ve článku je však podán výklad takový (aspoň tak to chápu ze slov "největší podíl zpoždění ze všech dopravců na ruzyňském letišti má Travel Service"), při kterém byl dán do poměru počet zpožděných letů dané aerolinky vůči všem letům na letišti.

Na první pohled to vypadá v pořádku, ale stačí jednoduchý příklad, aby každému došel ten nesmysl:

Dejme tomu, že by na PRG létaly jen dvě aerolinky. Celkem sto letů týdně, z toho 90 bude TravelService a 10 bude PutinAir. Dejme tomu, že TravelService bude mít každý týden 20 letů zpožděných a PutinAir bude pravidelně vždy se zpožděním všech 10 letů.

Výklad dle MF Dnes: "TravelService je nejhorší dopravce protože má největší počet zpožděných letů. PutinAir je mnohem lepší, protože má pouze polovinu zpožděných letů"

Výklad dle mě: "PutinAir je nejhorší dopravce, protože má 100% zpožděných letů, TravelService je mnohem lepší protože má pouze 22% zpožděných letů"

1 3
možnosti
AV

PutinAir? Na co pořád myslíte? 8-o

1 0
možnosti
FH

Mluvčí TS říkal, že v létě musí lítat chartery pro cestovky, na kterých vydělají minimum, aby měli vytížená letadla. V tom případě ale nechápu, proč jich tolik kupovali...

Hlavně když se podíváte, jak má TS rozplánovaný právě ty charterový linky, tak tam nepočítá s větším než 15 min zpožděním na každém letu. A najednou se stane, že na vzlet čeká 10 letadel, při letu fouká protivítr a pak se několik minut nedaří seznat volnou cisternu s palivem - a rázem je tam zpoždění 30 minut na jednom letu. A pak to samozřejmě nejvíce odnáší večerní lety, kdy se to zpoždění za celý den "nakumuluje"

1 0
možnosti
RS

Hlavně že měl Travel service nyní branding ve zprávách a určitě zato zaplatil nemalou částku. šikovní to klucí a slečny v marketingu ;-D;-D;-D Rv

0 0
možnosti
ŠF

Já si například pamatuji, že naši příbuzní museli čekat 10 hodin, než se rozhodli zda porouchané letadlo opraví, nebo přivezou další.

1 0
možnosti
RK

Tak to je jiste blbe, ale leteli byste radeji tim porouchanym?

1 0
možnosti
LH

těch charteru fotbalových mužstev v Česku ale je, co? tolik, že to ovlivňuje statistiky zpoždění stále rostoucích aerolinek... to je alibismus :(

0 0
možnosti
LN

Mila redakce, loni se opravovala hlavni RWY v Praze, vzhledem k tomu, ze letiste neprijimalo v noci, tak vyly vsechny charterove lety planovany na 23:45-23:55 ovsem vsechny mely zpozdeni, ale zpozdene lety se musely prijmout i ve 3:00.

Ne vzdy je zpozdeni opravdu zpozdeni.

4 1
možnosti
JS

J40a17n 66S84ů65r91a

24. 5. 2014 9:29

Pokud se podíváte na statistiky za tři roky,velké rozdíly tam nejsou.

2 1
možnosti