Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Správci kolejí chtějí za více než půl miliardy opravit staré drezíny

Správa železniční dopravní cesty se rozhodla výrazně omladit a vylepšit své vybavení vozidel, které používá na údržbu tratí. Za více než 630 milionů korun vypsala čtyři soutěže na modernizaci nebo dodávku víc než padesáti drezín nebo montážních vozidel. Chce na ně získat i evropské dotace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89i12ř38í 48D58v90o26ř71á20k 5338823768680

Když si na to vydělali?

0/0
31.5.2014 6:05

J48i32r61k39a 40D73v60o62ř54á27k 4845720273218

Malý Útočný Vozík rulezz! ;-D

0/0
30.5.2014 16:51

L79u69b41o11s 23K50u97b98i79c49e47k 4965615334

S platem jaky ma sef CD to bude hracka:-/

0/−10
30.5.2014 1:49

T26o84m89á46š 90K21n28a91i10f16l 6263660747610

Jak s tím souvisí CD?

+14/0
30.5.2014 7:45

J44i83n52d74ř40i78c45h 11Š77k32o68p35e70k 4495521210905

taky netuším

+3/0
30.5.2014 7:56

A43d21a37m 45V68i37l48í81m15e92k 3866698346

Tak plat gen. ředitele SŽDC je ještě o nějakou tu stotisícovku větší

0/−1
30.5.2014 14:16

J83i56ř75í 46P63r94ů96š71a 7655822865259

Ani ne poloviční.

0/0
31.5.2014 19:31

H17o67n76z65a 50F78á49t87o25r 2829545474250

Tu mrchu na obrázku chtějí opravit za průměrně 10 mega? 8-o

+1/−2
29.5.2014 23:09

J75a56n 14L92u35k84á58š 7407533473212

SZDC a RSD jsou zrejme nejvetsi dojne kravy na statni penize.

BTW, v USA jsem videl na toto pouzivat upravene bagry, autojeraby a nakladni vozy - krome normalniho podvozku mely i sklopny zeleznicni. Za prvni republiky se taky dreziny vyrabely z osobnich automobilu vymenou podvozku.

+7/−2
29.5.2014 23:23

R58a34d84e56k 24J29a76n38a49t30a 9615686714262

Však nikomu není bráněno upravit bagr, namontovat ho na ten podvozek, a přihlásit se s nabídkou do soutěže, ne?

+9/0
29.5.2014 23:26

A64l24e47x81a19n11d12r 38K30o87s48t91k78a 5409976389836

A jen tak mimochodem, nevšiml bych si, že by fungl nový bagr (toto se bude předělávat prakticky do posledního dílu) stál nějak enormně méně.. Udělat k němu plošinu a kolejový podvozek, plus jakožto k unikátu zkoušky, aby na ty koleje směl.. A patrně budete na oněch 10m tak jako tak.

+4/0
30.5.2014 5:10

J63a30n 64S16a26l92o91m72o95n 4159260961945

No, takové bagry a stroje už jsem tu viděl také, takže asi někteří výrobci už toto mají schválené.

+1/0
30.5.2014 7:50

J23i87ř42í 76P69r69ů20š58a 7435462195309

Podobné stroje jezdí i u nás,ale mají velké množství omezení (např rychlost) takže se nehodí pro vše.

+3/0
30.5.2014 7:44

J13a95n 18S31a49l46o39m21o45n 4979470161195

Tak ona ta MUV neslouží jen jako pracovní stroj, ale i na přepravu pracovníků a hlavně na přepravu potřebného nákladu a ručních strojů a nástrojů. :-)

+7/0
30.5.2014 7:51

M48i30r55o18s23l94a85v 41Z35i73k59m59u11n69d 7379273354293

Na to, abyste viděl bagry, autojeřáby, nákladní vozy na kolejích nemusíte jezdit do USA, stačí se koukat na koleje v Česku ... skutečně objevujete Ameriku. Jenže ono je něco jiného mít universální vozík s bagrovacím ramenem, který vám odveze jednak pracovníky, jednak pracovní matriál nebo velký bagr, ke kterému si musíte pořídit ten vozík pro lidi a materiál ...

0/0
1.6.2014 13:08

R83a55d85e22k 96J82a51n55a68t85a 9845586254492

Klasické novinářské "zjednodušení" a klasická reakce konzumenta.

Zakázka není podpsána, soutěž neskončila, byla teprve vyhlášena. Vyhraje nejlepší nabídka a nikdo neví, že že to bude stát tolik.

V zakázce uvedená cena slouží hlavně k tomu, aby se dala soutěž kdyžtak zrušit, kdyby se sešly jen samé drahé nabídky ...

Pokud máte dojem, že to opravíte levněji, a přitom dodržíte všechny normy, přihlaste se.

+16/0
29.5.2014 23:25

H35o66n30z48a 63F49á30t50o32r 2889765314570

Pravda, pravda, ty normy. Proto to stojí násobně víc, nežli silniční stroje. Zapomněl jsem, omlouvám se.

0/−5
29.5.2014 23:34

J70i47ř75í 12P92r20ů77š63a 7595332365339

Ono jaksi nejde vzít silniční stroj a dát ho na koleje a nebo to opačně jde? Není to jen normách a zákonech.

+5/0
30.5.2014 8:28

M71i66r67o35s10l55a76v 58Z20i34k44m49u87n63d 7849983424323

Ale takových "dvoucestných" pracovních strojů jsou v celé Evropě (minimálně)  - včetně tuzemska - tisíce. Buď přímo z fabriky nebo mají připevněný podvozek ...

0/0
1.6.2014 13:11

R95a44d74e35k 79J17a92n82a91t48a 9465856744422

Však právě díky těm normám/předpisům a jejich dodržováním je železniční doprava mnohem bezpečnější.

Např. pokud strojvůdce překračuje maximální rychlost, má problém. Na silnici totéž obvykle projde. Auta klidně mohou jet proti sobě, žádný systém to neodhalí, je ponecháno a lidském faktoru, aby se na to přišlo, na železnici je signalizována anomálie, u moderních zabezpečovacích zažízení se vlaky dokonce zastaví samy. Díky přísnějším předpisům na konstrukci vozidel při málokteré nehodě na železnici zahynou cestující. Atd.

+1/0
30.5.2014 18:53

T93o25m90á82š 61K24n32a42i10f72l 6473460137360

Nikdo Ti nebrání přihlásit se do soutěže a opravit to za Mega.

+1/0
30.5.2014 7:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.