- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja si rad priplatim za kvalitni sluzby a za tu jistotu, ze neprijdu o penize.
V pohodě. At to i zečtyřnásobí ! Mám FIO a mBank k uplne spokojenosti - i kdyz mBank me nastvalo s vyraznou zmenou interface. Jak jsem si na to po dlouhe dobe zvykl, tak musim zase vsechno hledat jinde. Ale nic co bych nemohl překonat...
Ja od nich zdrhnul asi po dvou letech a nelituju toho. Nechapu co u nich klienty porad drzi.
Pohodlnost, lenost anebo neschopnost zrušit a přejit jinde ?
Asi to udělám stejně jak tu již bylo řečeno. Zajdu na pobočku a řeknu jim, že tohle již nechci a uvidím co se stane.
Od mobilního operátora jsem chtěl odejít již 3x a vždy jsme se dohodli na něčem pro mě zajímavém
myslím si, že to mají dobře spočítané oni znají portfolio svých klientů, ty co znám já ze svého okolí jsou lidé, pro které je představa že si někde přes internet nastavují trvalý příkaz nebo inkaso noční můra a banka to je pro ně velká budova, ve které je plno zaměstnanců, pokladna a ochranka ... ne nějaký kiosek v obchoďáku nebo bývalá prodejna obuvi na rohu ulice .. no a to hlavní ...mají pod barákem bankomat ČS a to se vyplatí...
to určitě mají dobře spočítané a těch pár lidiček co přijdou a budou chtít odejít tak jim něco nabídnou a nebo půjdou, ale zbytek bude platit.
Původ bude zřejmě jako vždycky venku. Není žádným tajemstvím, že odborářskými výdobytky prolezlé centrály západních firem jsou sotva na svém a vydělávají jim pobočky v zemích jako jsme my. A lidem v těch pobočkách za odměnu akorát šlapou na hlavy a vyhrožujou vyhazovem, i přes výborné výsledky. Tohle bude zřejmě dašlí kousek. Akcionáři s nápadně zahnutým nosem a oblibou v česneku udeřili na rakouské vedení, že jsou nízké dividendy a rakouské vedení vydalo rozkaz odrbat občany bývalého východního bloku na poplatcích. Vítejte v EU.
Ucet u CS jsem zrusil pred par lety. Nebudu platit nekomu za to ze vydelava mymi penezy a jeste me za to odrbava na poplatcich kde se da. A v tom je CS opravdu expert.
Hned jak jsem se to dozvedel, asi pred 14ti dny, jsem sel za osobnim bankerem a oznamil mu, ze rusim svuj ucet. S pocitem, ze uz se nenecham vydirat a pujdu jinam, jsem ale vydrzel pouze par minut. Banker mi obratem nabidl, ze podminky zachova jako doposud a navic veci co CS zlevni, budu mit levnejsi take. Mam to ve smlouve bez jakehokoliv zavazku. Takze doporucuji nebyt ovce a slevu si vyhadat. Pote co jsem to spocital bych po zdrazeni zaplatil o 1300,- za rok vic. To je slusna vecere, tu jim zadarmo nedam. :-)
A kolik pro zajímavost zaplatíte za rok před tím zdražením o těch 1.300 Kč?
Podpořete Spořitelnu na sebevražedné misi a odejděte od ní.
Pořád nechápu, proč chtějí platit za to, co udělá automat/počítač. Napadají mě jen 2 možné důvody:
1) Jejich software na zpracování dat byl tak drahý, že jej budou splácet do posledního klienta, který od nich odejde.
2) Místo propracovaného softwaru tam mají cvičené opice, jejichž výcvik je stál nemalé peníze a jelikož opice neumějí pracovat s ničím jiným, než se sálovým počítačem, který neustále háže chyby (Přéčinó je neostále chebná elektrónka E-13 z podniko Katoda Olomóc), budou neustále jejich náklady platit konzervativní klienti.
Takže jasný palec dolů
Tak to moc chapavy nejste. CS, jako ostatne vsechny vetsi banky v CR, ma nadbytek penez o ktere neni zajem. Takze nemuze vydelavat tolik na urocich. Pokud si chce zachovat svoji vysokou ziskovost, tak si necha zpoplatnit sve sluzby. Protoze klienti CS jsou ovce, ktere na zmenu poplatku moc nereaguji odchodem, neni zadny duvod nezvysovat cenu.