Diskuze

Mýto míří na další roky pod Kapsch. Stát totiž marnil čas

Ministerstvo dopravy udělalo v pondělí důležitý krok v hledání firmy, která bude v Česku po roce 2016 vybírat mýto. Vypsalo soutěž na projektového manažera, který bude státu radit, jak vypsat velkou soutěž na provozovatele mýta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vtipne, jestli si nekdo mysli, ze to nekdo neudelal schvalne a peknou tlustou obalkou v kapse :blijici smajlik

2 0
možnosti

jediný zdroj, který máme k dispozici je naše dobrá poloha, jinak nemáme nic.  Kvalitní síť dálkových silnic a perfektní mýtný systém může být zdrojem velkých příjmů. Pokud stát nezvládne tohle, k čemu vlastně je..

2 0
možnosti

M65a75r69e50k 87H31r33u28b88y

10. 6. 2014 11:19

"Stat" marnil cas? A nemaji to nahodou v referatu konkretni lide? ;-)

3 0
možnosti

Mají, ale ti na to s...u. Proč by se vzrušovali? Však plat, momochodem dobrý, jim stále běží;-€

0 0
možnosti

Jinak ten nadpis zase moc neodpovídá skutečnostem uvedených v článku a konstatovat, že míří pod Kapsch by asi novinář měl ve chvíli, kdy bude ona smlouva opravdu uzavřena.

1 1
možnosti

He? Že se na to Žák, ministr dopravy ze "Zemanovy vlády odborníků", vybodnul a za půl roku ve funkci s tím nic neudělal (ač byl skutečnými odborníky varován že by měl máknout) je fakt, známý všem kdo o tom alespoň něco vědí. Koneckonců se to psalo i tady na iDnesu (stejně jako to, že toho organizátora VŘ nakonec vybral - akorát že bez soutěže přímým oslovením).

A že se to nedá stihnout je jasný každýmu, kdo umí základní počty - stačí si pod sebe sepsat jednotlivé kroky VŘ, připsat k nim zákonné lhůty a pak je sečíst. Výsledek už dneska přesahuje "životnost" smlouvy s Kapschem, takže stihnout se to dá pouze za cenu porušení zákona...

A nebo Prachař kecá, ale to on by přeci neudělal, on nekecá, on maká :-D

3 0
možnosti

Nejprve měli vypsat soutěž na pozici vypisovače soutěží, který by vypsal soutěž na projektového manažera. Teď hrozí, že by to opravdu mohli stihnout včas.

4 0
možnosti

No, jestli to rika pan Jirovsky, tak tomu moc neverim. Tomuhle odbornikovi se na univerzite smali u studenti, protoze ucil veci, o kterych toho moc nevedel. U zkousek byl svine a jeho skripta byla psana zahadnym a necitelnym jazykem.

0 0
možnosti

Vypsalo soutěž na projektového manažera, který bude státu radit, jak vypsat velkou soutěž na provozovatele mýta. NEVÍM JESTLI SE MÁM SMÁT NEBO BREČET!!!!

4 0
možnosti

A to jeste platime ministerstvo, ktere to muselo vymyslet.

3 0
možnosti

Holeni ovci pokracuje a uvazuje se o mytnem za dodavky a os. auta. Dale Babis hovoril o priplatku do ceny paliv, pro soukromeho investora, ktery by se staral o strategicke sklady statnich zasob v cene 50hal/litr. Uz se to resi, Anovci? Nebo to prijde nekdy po jednani vlady v noci?

0 0
možnosti

Vypsání tendru na projektového manažera zabralo novému vedení úřadu více než čtyři měsíce. Ustanovený řídící výbor složený ze zástupců různých ministerstev a odborníků existuje na papíře od dubna, ale dosud se nesešel.

WTF? ;-DEUR^

0 1
možnosti

Škoda, že stát neuvažuje i o třetí variantě, která by vše jednou provždy vyřešila – zrušit mýtné. Z vybraných peněz jde stejně velká část do kapes Kapsche, takže na rychlosti výstavby dálnic by se to stejně nepoznalo. Chybějící peníze lze případně od lidí vybrat jiným způsobem, např. silniční daní (která by se mohla přejmenovat, aby to líp vypadalo, na příspěvek pro údržbu silnic a dálnic).

Mimochodem, kdysi se vybíralo mýto i za přejezd mostů, a už tenkrát to Karel Čapek v pohádce o loupežníku Lotrandovi trefně nazval jako "poctivé loupežnictví"…

8 0
možnosti

Njn, zisk státu z mýtného je v řádu miliard, zanedbatelné.:-)

0 0
možnosti