Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další vyhazovy u silničářů. Končí šéf oprav dálnice D1

Šéf Ředitelství silnic a dálnic Jan Kubiš pokračuje v dalších personálních změnách. Odvolal jednoho z nejvýše postavených manažeru ŘSD, ředitele závodu Praha Jana Kroupu. Ten měl na starost modernizaci dálnice D1. Novým šéfem je Petr Lakomý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A34n27t43o80n16í11n 98V27á41c38l63a95v61í68k 9679841841148

Kontrola kontroly a to všechno 2 x ;-D;-D;-D

0/0
3.7.2014 14:06

A52l68e55š 66P13r41o86k95o16p 7582867517212

Zrušil kontrolní úsek???

0/0
23.6.2014 13:18

L65u84c39i26a78n 61P83a75p39a44z63i30a83n 5514777601335

Celá tato organizace je na zrušení.

0/0
18.6.2014 13:22

M28a95r97e22k 58H17r20u67b23y 6127932191948

Myslim, ze spravna cesta pro docela velkou cast uredniku na RSD by mela vest pres nejakou pekne stredovekou mucirnu ;-):-/ A totez plati pro MD, jejich lenost a arogance je trestuhodna Rv

+1/0
16.6.2014 19:04

M50i40c88h27a96l 20N31o51v88o32t11n37ý 1237332918468

No jo,dalsi borec co si chce nahrabat o vyvest si neco bokem....

0/0
16.6.2014 16:49

M28í88r18a 45Š81o39u89s52t98e17k 3767299582644

Tak jsem zvědav, kdy si konečně někdo ze zodpovědných politiků, či úředníků též posvítí na Správu silnic Středočeského kraje. Tak příšerné silnice, speciálně v Kladenském okrese, nejsou snad ani v Polsku.. např. silnice 3 třídy, to je běs, bída a utrpení. Některé jsou již sjízdné pouze s pevně skousnutým roubíkem v ústech, aby si řidič nebo cestující nevymlátili zuby... Silnice Lidice, Buštěhrad Kladno okrsek - neustále v úseku Kladno - křižovatka Hřebeč pouze opravovaná, místy není již ani vidět původní povrch. Přitom denně tudy projedou tisíce aut... To samé VŠECHNY silnice vedoucí do vesnice Hřebeč. Není jediná trochu slušná, na silnici Hřebeč Buštěhrad není již pro nekvalitní povrch tvořený pouze záplatami možno jet rychleji než 60 km/h..

Jak je možné, že v jiných krajích republiky, kde jsou vozovky  více zatěžované jak provozem, tak počasím, není takové procento příšerných vozovek.

Docela by mne zajímalo ve vztahu k ostatním krajům, kolik má Středočeský km silnic a kolik je vynakládáno na opravy - respektive kolik stojí oprava jednoho km ve Středočeském kraji a kolik v např. v Jihočeském.  Také kolik km generálních oprav silnic nižších tříd je ve Středočeském kraji plánováno, uskutečněno a kolik financí vynaloženo na km i kolik je eventuální rozdíl oproti jiným krajům.. Dokáže někdo z odpovědných úředníků zodpovědně vysvětlit tuto situaci?

0/0
16.6.2014 14:31

R58o88b66e44r92t 33K40u66b53í66č38e81k 6384728963833

Hehe a to se rikalo, ze na Kladne si to hlida dr. Rath a ty silnice jsou v kraji nejlepsi... :P

0/0
16.6.2014 14:51

M45a82r28e31k 94H22r84u72b23y 6207492451278

Rath to uz nejmin rok hlidat nemuze ;-)

0/0
16.6.2014 19:05

J89i43r11k92a 34D73v22o69ř77á39k 4675150613458

Jestli so to "hlídal" dr. Rath, tak se tomu nedivím.

0/0
16.6.2014 20:14

J51i16ř98í 10E27r55b24e71n 1933114366697

Zajeďte si do Libereckého kraje a uvidíme, jak se Vám budou líbit naše druho-, a třetitřídky ;-)

0/0
17.6.2014 6:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.