Diskuze
Dráhy si nesmí pronajímat lokomotivy z Rakouska, rozhodl úřad
Děkujeme za pochopení.
J73i71r86k95a 47D95v22o60ř44á16k
Hlavně doufám, že příští výběrko na nové lokomotivy bude už dokonale regulérní a žádné podkuřování Škodovce A nové lokomotivy o slušném výkonu aspoň na 160 km/h budou už brzy potřeba, až se 380 rozjedou především do Hamburku a Budapešti.
J61o41s60e43f 74K50u21b20e29š
Němci si 380 určitě do Hamburku nepustí, jestli to bude jezdit do Drážďan, bude to úspěch...
J34o54s13e25f 74H73o56n77e33š
To si mají tu lokomotivu vyrobit?Od koho budou nakupovat komponenty?Je to začarovaný kruh.Leda,že by se lokomotiva vytiskla na 3D tiskárně-to by si snad nikdo nemohl stěžovat
J64i11ř46í 37K63o21c92u81r90e56k
Úřad nezajímá, že svým rozhodnutím poškodí koncové zákazníky, které snad měl dle zřizovacích listin chránit před případnou zvůlí dominantního dodavatele služeb. Jak to tak vypadá, tak úřad nakonec toho dominatního dopravce doní k tomu, aby zhoršil služby koncovým zákazníkům. K čemu, u všech rohatých, takový úřad?!
Orwell se popadá za břicho, smíchy. Já ne a to jezdím jinudy než je RailJet plánován.
J37a38n 68Č59e59k93a43l
Njn, Škodovka si zvykla, že dostává všechno na zlatém podnose, a ono to najednou nejde... Takhle to dopadá, když má firma jisté státní zakázky a není zvyklá na konkurenci...
J27i19r35k49a 62D90v23o51ř18á45k
Je to do značné míry pravda, ale soudí se i západní firmy.
J15i63ř36í 33H61o84v20o72r91k67a
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže si silně zahrává s popularitou. Protože pokud lokomotivy 1216 nebudou moci provozovat, tak nenasadí nové vozy Railjet - lokomotivy řady 380 je nemohou táhnout/tlačit. V důsledku toho:
a) na odstavném nádraží bude stát 49 vozů bez užitku
b) dojde k omezení mezinárodního provozu - buď lokomotivy 380 budou jezdit do Žiliny, nebo do Vídně. Obojí najednou nepůjde
c) cestujícím, kterým byly slibovány lepší vozy ČD jednoduše vysvětlí, že oni jsou ti hodní, ale zlý úřad jim to zakázal.
Osobně se domnívám, že zasáhne nějaký politik a úřadu pro ochranu hospodářské soutěže bude nakázáno zametení případu pod koberec
J54o49s41e56f 95H25o44n64e25š
Já bych škody prodal jako pohledávku nějaký holandský firmě a ta by podojila stát v arbitráži
V78á23c60l24a83v 72V12a19c33h85o54v75e33c
UOHS je trochu pomýlený. Jestliže jsou soupravy railjet vedeny lokomotivou Taurus, tak jaké výběrové řízení. Tady chce někdo být papežštější než papež.
J49i85r92k11a 15D17v73o49ř31á50k
Tak to ne. Taurus není součástí produktu továrny - koupeného railjetu. Jen vás zmátlo, že je součástí (ne nutně) záměrně stejnojmenného spoje ÖBB v jízdním řádu a kromě toho také názvu vlakové soupravy ÖBB která na tom spoji obvykle (ne vždy přesně takto) jezdí, víceméně podobně i soupravy ČD. To jsou tři celkem různé věci co nesou stejné nebo podobné pojmenování.
J46i80r10k30a 44D27v35o73ř79á53k
Nějak jsem nepochopil, odkdy je vyrovnávka výkonů braná jako pronájem. Není to náhodou nějaký čerstvý vynález českého UOHS, podle kterého by nejraději pokutoval úplně všechny žel. dopravce v Evropě?
J62a90n 12L21a48k87o82m11ý
Od té doby co nic nevyrovnávají? Vyrovnávka bude až do nového GVD, teď při zkušebním provozu je to pronájem.
P49e15t22r 94U30l98l55m63a94n20n
Začíná mi připadat, že kdyby ČD dělaly vše čistě podle zákonů, tak nám žádné vlaky nejezdí.
J37i89n75d57ř71i11c77h 12Š71k80o74p15e60k
ale jezdí.
Jenže je nutné investice připravovat včas (ne zjednodušeně v neděli, když od pondělí potřebuju jezdit) a přemýšlet
R80a95d78i85m 94Š89o88l65c
...mají tahat... Slovo nasazován by bylo asi lepší, protože jednu cestu by určitě tlačil...
D28a89v48i80d 44Č45e51r59n10o74h79o32r24s46k88ý
Super ... Škodivka má šílené zpoždění s předáním lokomotiv ale brečí že si je dráhy sehnaly jinde ....
J77o14s28e10f 43Z46a26h11á35l43k54a
a) na účel pro který jsou loko od OBB pronajímány, škodovácké nepomůžou
b) zpoždění předání lokomotiv nejde jen za Škodovkou (normy EU, schvalování, konkurenční boje Škoda-Siemens, atd.). Škoda mezitím loko 190E stihla vyvinout, postavit a kompletně přestavět.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
V USA vzniká další vysokorychlostní železnice. Spojí Las Vegas a Kalifornii
V pondělí se v USA zahájila výstavba nové vysokorychlostní železniční tratě. Projekt společnosti...
KOMENTÁŘ: Budou ještě někdy v Česku nízké a předvídatelné ceny energie?
Premium Po energetickém cenovém šoku je na stole otázka: Lze ještě vůbec někdy doufat v nízké a...
Větší než největší. Rekordní 3D tiskárna umí vytvořit víc domů najednou
Univerzita v americkém Maine představila novou výkonnou 3D tiskárnu, která je schopna vytvářet...
Průmyslová produkce Polska klesla. Je to jen krátkodobý trend, tvrdí experti
Produkce polského průmyslu v březnu zaznamenala největší propad od dubna loňského roku. V...