Diskuze

Státní ŘSD zvažuje opravy D1 podle Jančurových návrhů

Více než rok od začátku rozsáhlé modernizace dálnice D1 uvažuje Ředitelství silnic a dálnic o tom, že by změnilo základní technologický recept, podle kterého se opravy realizují. Radost by mohl mít podnikatel Radim Jančura. Silničáři totiž uvažují o plánu, který loni navrhlo jeho sdružení Stínové ŘSD.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také nechápu, proč se dálnice rozšiřuje o 75 cm a kvůli tomu se bourají mosty, pod něž se v budoucnu tři pruhy zase nevejdou a tedy se budou bourat znovu. Povrch se měl opravit celoplošně provizorně a na některých úsecích postupně zahájit výstavbu tří pruhové dálnice. Současné řešení přináší jen malá pozitiva za hodně peněz. Tak jak je obvyklé, když se čerpají státní prostředky.

0 0
možnosti

Jsem přesvědčený, že pan Lakomý opravy zlevní.

0 0
možnosti
Foto

J66a16n 51B42r86a12b91e94c

24. 6. 2014 13:52

Cela megalomanska oprava D1 je podle meho nazoru podvod. Kdyby se v budoucnu nepocitalo s rozsirenim dalnice na 6 pruhu po cele trase Pha - Brno, tak chapu, ze delaji kompletni rekonstrukci vc. zakladu a nechteji davat asfalt, nybrz bily beton, ktery je bezesporu trvanlivejsi nez Jancurou navrhovny asfalt. Nicmene pokud chapu planovani nasi site dalnic a rychlostnich silnic spravne, tak pote co se podari dostavet R35, tak by na to plynule melo navazat rozsirovani D1 na zminovane 2x3pruhy (po vykoupeni pozemku atd.)... Pokud panove  z MD a RSD nezvladnou postavit R35 do 15ti let (coz se odhaduje trvanlivost pri pouziti asfaltu na D1), tak nema cenu se tim snad ani zabyvat a nutno si polozit otazku co tam ti lide vubec delaji pro nas stat! Nicmene snad svita na lepsi casy... Uvidime... ;-D;-O

1 0
možnosti

J86a22n 74Š79m80í51d17a

24. 6. 2014 9:05

Modernizace D1 jasně ukazuje situaci kolem státních zakázek v ČR a výběru firem s českým vedením. Tušili jsme to a nyní to již víme-velká ostuda. K čemu je nám ŘSD jako garant nejvhodnějšího a technologicky precizního provedení rekonstrukce D1, potažmo dalších dopravních staveb? Když někdo něco neumí (z mnoha příčin...), je to v důsledku časová a finanční ztráta. Celá záležitost s výstavbou a opravami dálniční sítě v ČR měla být svěřena tomu, kdo problematice výstavby dálnic rozumí, umí je stavět levněji, kvalitněji a není napojen na české korupční prostředí.

1 0
možnosti
Foto

Tak to by mě teda zajímalo, proč Němci staví betonové dálnice. že by jen kvůli tomu, aby měli co opravovat? ;-D Nový ministr musí vždy znamenat změnu o 180°, jen aby ukázal, že se to musí udělat jinak. ;-(;-(;-(;-(

0 0
možnosti

Tahne mi na pade :-( Myslite si, ze se doziju okruhu kolem Prahy a R35? (babicka se dozila 98 ale ja moc zdrave neziju :-)

0 0
možnosti

J45a98r80d81a 55S76o78k44o36l

23. 6. 2014 19:19

A co betonářské loby. O litr větší spotřeba jak na asfaltě tak co dělají ekologove?

1 2
možnosti

Neodvádí ŘSD náhodou pozornost od připravované arbitráže s Eurovií za vlnobití na D47? Tedy od příprav na její prohru?

2 2
možnosti

Ne, to s tím nemá nic společného.

0 0
možnosti

Tahle technologie byla použita při opravě silnice I/47 (postaru R47) mezi Lipníkem a Hranicemi. Jezdí se po ní od roku 2004, tedy 10 let v provozu.

1 0
možnosti

Jo, ale paralelně tam vede D1, takže tam za těch 10 let projelo tolik aut, co po D1 za rok..

2 0
možnosti

Byla by velká chyba to stopnout, hrozí že když se v tom budou vrtat,  nadělají víc škody než užitku. Ta stavba je poměrně dobře připravená a zatím byla i slušně (transparentně) soutěžená, což bylo vidět podle počtu účastníků i vysoutěžené ceny. Cena 15 mld. za generální opravu 160 km naší nejvytíženější dálnice není zase tak moc, navíc je šance, že většinu ceny proplatí EU. A hlavně to bude oprava kvalitní, vydrží i 30 let. Ne žádné flikování, které bude potřeba zase za pár let předělat. Mimochodem, jel jste někdo nedávno po D11 z Prahy na HK? Právě tam to opravovali touto "Jančurovou" technologií a výsledek (jízdní komfort hlavně) nic moc...

21 1
možnosti