Diskuze

Railjet vjel u Přelouče na špatnou kolej. Odneslo to sklo na mašině

Nejmodernější souprava v barvách Českých drah Railjet měla dopoledne první havárii. V Přelouči vlak vybočil na špatnou kolej, kde probíhají opravy na trati. Lokomotiva, která patří rakouským ÖBB, má rozbité čelní sklo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zejména tvrzení, že vlak jel dál je "zajímavé". Vlak dál nejel! Končil odtažen v Pardubicích a posléze v Břeclavi. Všichni cestující museli přestoupit do následného spoje, jiného Railjetu "Franz Schubert" (o 2 hodiny později). Jednoznačně chyba dispečera. "Mašinfíra" odnesl zaváhání kolegy, bohužel. Je třeba nebrat tuto "příhodu" jako negativní argument vůči ČD. Jízdenky a služby stále ještě nejsou 10 x dražší (jako vše i průměrná mzda), však komfort a rychlost spoje je jistě vnímaný každým, kdo rozumně smýšlí. Pro mě samotného však, což do této tematické diskuze jistě nepatří a omlouvám se, je nepochopitelné jak se někteří cestující k luxusnějšímu interiéru chovají. Přeji Railjetům hodně úspěchů, minimum lidských i technických potíží a vždy šťastný příjezd do cílové stanice, protože je krásné vidět, jak Railjet ve stanici fotí i Rakušané a dokonce i Japonci.

0 0
možnosti

J44a45n 91F25r16o41l34í55k

25. 6. 2014 11:01

Zapomněl, že jedna z celých 5 kolejí co tam mají je mimo provoz?

0 0
možnosti

J68a85n 91M89a35c22h

25. 6. 2014 10:06

Co na zkratovací tyči stojí 5 tisíc? :D

1 2
možnosti
Foto

J91i30ř64í 64E52r53b72e49n

25. 6. 2014 17:51

Ta tyč a její pravidelná každoroční revize. Ona to totiž není lešeňovka s hákem, ale dost přísně kontrolovaný elektrotechnický výrobek.

2 0
možnosti
Foto

I62v91a93n 36M39a54r63e84k

25. 6. 2014 7:43

Článek napsaný opravdovým "Odborníkem " ! Stojvedoucí svévolně "odbočil" na jinou kolej než měl  ? ! ? ! 8-o ;-D R^ Rv ;-(

2 0
možnosti

Článek je opravdu formulován tak, že k takovému vadnému pohledu přímo vybízí - a vypadá to, že to byl i autorův pohled. Nicméně takhle strašně pitomá formulace tam zas není.

1 0
možnosti

Railjet je přeci čistě elektrická mašina. A když narazila do zkratovací tyče, tak už musela jet hodnou chvíli bez proudu. To takhle má fungovat? Nějaká automatická stopka nefunguje, a ani strojvůdci to nebylo divné? A výkolejky nebo označení výluky?

Hola, nádražáci, pomožte panu novináři :-)

1 2
možnosti

Tak on strojvedoucí o tom jistě veděl, ale on vlak není trakař, aby jste s ním zastavil na metru... A nejaká stopka? V Kutné Hoře se běžně delá, že vlaky stáhnou sběrač a setrvačností dojedou pod druhé napětí... Navíc máte třeba stahovačky, tam také jezdíte "bez proudu" :)

0 0
možnosti

Proc nezačíná výluka staniční dopravní koleje tim, že se odpojí napájení KO, aby tam nesel pustit vlak? A pokud nemá příslušný technik čas, tak aspoň nejakej negr prerizne kolejnice. Zkratovacka se dat musí kvuli bezbecnosti, ale tohle nikdo neřesi?

0 0
možnosti

Není náhodou zkratovačka jedním z příznaků odpojeného napájení troleje ? Nebo k čemu myslíte, že slouží ?

0 0
možnosti

upřímně nechápu proč zabezpečovací zařízení neumí podchytit to, že postavil vlakovou cestu na vyloučenou kolej. Nedokonalý systém stavění vl. cesty a to chtějí centralizovat práci výpravčích pro celé Čechy do Prahy, tak pokud nevyladí zab. zařízení, tak toho možná bude přibývat. Místní výpravčí by přeci jen měl větší přehled o stavu ve svém obvodu

0 0
možnosti

Vypravci by mel ihned po zahajeni vyluky na kolej v pocitaci dat takzvany stitek VYLUKA,ta kolej mu pak zhnedne a pokud pote na tu kolej chce postavit omylem vlakovou cestu, tak mu vyskoci hlaska, ze kolej je vyloucena a vlakova cesta se nepostavi. A toto vypravci pravdepodobne neudelal, tudiz jasne jeho chyba. Ale je mozne ze bylo neco jeste jinak, tak nelze takhle soudit, zda je to jen jeho vina. Uvidi se dle vysetrovani.

2 0
možnosti

V tom vlaku jsem jel a chyby ukazaly jak CD tak SZDC, prvni chyba byla ze vypravci pustil vlak na blbou kolej.

Strojvudce zacal brzdit, rana to byla poradna.

Dalsi chyby vidim v rozhodovani dispecera, u rozhovoru s vlakvedoucim jsem byl, jsem prislusnik HZS, tak jsem se sel zeptat, jestli jsou vsichni v pohode.

Dispecer nechal povolat JPO na pomoc s evakuaci vlaku, po jejich prijezdu se rozhodl, ze vlak necha pokracovat do Pardubic. Klimatizace nefunkcni, lidi nervni, proste nadherna ukazka, jak to funguje u CD.

Dispecer puvodne sliboval ze lidi chyti EC co jelo hodinu po tomhle, ale nakonec jsme museli jet az tim rychlikem co jel o 2 hod pozdeji z Prahy. Ty co jeli dal cejali na EC 75 co jelo jeste pozdeji.

2 5
možnosti

V čem přesně byly chyby ČD? Byla nefunkční klima - což se tak nějak dá pochopit, jako třeba že měla mašina co to je schopná ji "živit" kvůli té ráně jen nějaký nouzový režim. Dispečer je SŽDC, že?

3 0
možnosti

ten vlak mohl taky vlitnout do lidi

0 0
možnosti

To by to muselo být úplně jinak.

2 0
možnosti

J37a26n 83L53a49k41o48m11ý

24. 6. 2014 13:52

Žeby boží mlýny? Včera jim UOHS nařídí ukončení plnění smlouvy na pronájem lokomotiv, dnes jim ho pošlou na špatnou kolej...

0 1
možnosti