- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chá chá ... monitory v sedačkách měla už německá ICE1 v roce 1991 - tedy před 23 lety, pak Jančura objevuje Ameriku ... přesněji řečeno mnoho toho o evropské železnici neví ...
Nejen pan Jančura, ale i autor textu. Napřed píše že RegioJet bude v tomto první a poté to sám hned popře tím, že v ICE to už bylo. A mohli bychom pokračovat.
A jen pro zajímavost, takhle to vypadá v provedení české firmy Borcad z Fryčovic:
Pane Suro, Vy jste takova medialni prava ruka pana Jancury, kdy vlastne bude mit ty nove vozy z Rumunska, ktere jsou uz 2 roky ve vyrobe?
Já si výrobu prvního ukázkového kusu pamatuji podle vyjádření p. Jančury před vánocema 2011.
Před nástupem RJ byl příplatek za rezervaci v pendolinu pouhých 200 Kč na osobu. Díky RJ padnul. Což ale stejně nebyla podstata mého příspěvku.
Ony ty povinné místenky jsou pořád a nikdy nebyla jednoná cena 200,-Kč, to byla cena bez inkarty
hm, takže slavný Railjet nemá sklápěcí sedadla? Myslel jsem si to. Takže nakonec Leo nebude tak špatné :-). Musí se nechat že Leo a Borcard udělal dost dobrou práci.
Já zase slyšel...ale jen slyšel...že do Leo Ex sněží do prostoru pro cestující ,když se otevřou dvře a sedět v zadní části vozidla je pro silnější žaludky.Prý to při větší rychlosti hází a je to dáno tím,že ty vlaky byly stavěny pro příměstskou dopravu,menší rychlost a jsou tudíž lehké.Ale to jsem slyšel od kamaráda.Popravdě s nimi se asi svézt zkusím.
Lidi kteří jezdí první třídou v ní jezdí právě proto, že jsou pracovití - pracují buď na svém byzynysu nebo na svém sebevzdělávání. Ve volném čase pracují a nebo se vzdělávají. Jsou to lidé, kteří nekoukají na nějaké přiblblé filmy typu Slunce seno jahody, které se většině lidí líbí. Navíc vzdělaní a úspěšní lidé si vozí notebooka nebo alespoň tablet. Stejně tak techničtí nadšenci...ti si také vozí výpočetní techniku s sebou a raději volí se kouknout na svůj film bez reklam.
Monitory ve vlaku mohou cílit pouze na tu nejnižší třídu lidí ..... na dělníky a rolníky
ale je pravda, že třeba ve vlacích co jezdí do Londýna z příměstských čtvrtí má slovo dělník úplně jiný rozměr. Dělník se tam rozumí programátor obráběcích strojů s platem 150tisíc Kč měsíčně co ve vlaku cestuje v kvádru s kravatou.
Hmm, že by konečně splnil plány z rozjezdu před pár lety? To třeba pak bude mít objednávku jídla on-line jak to má Pendolino a nebudou okolo furt lítat stewardky (tedy budou, ale už jen s hotovou objednávkou).
Myslím že se snídaněmi to tak je ale asi jen předem ne ve vlaku, kdy si objednáte na co máte chuť hned na místě.
Lidi už se asi vůbec nekoukají z okýnka... místo toho si svoje okýnka tahají s sebou :P
Wokýnka sebou nevozím. Raději Android nebo Linux.
„Byl to špatný koncept, obchodníci na cestách chtějí odpočívat, nebo pracovat. Zábavu během jízdy oceňují naopak cestující druhé třídy, kterým je většinou státními dopravci komfort upírán. To aby byl viditelný rozdíl mezi první a druhou třídou,“
Co je to za žvást? Copak ty monitory byly snad určeny pro práci? Měly sloužit především pro sledování filmů. A na ty se rád podívá i obchodník.
Promiňte,ale tohle nemůžete myslet vážně...spíše snad děti ?To bych Vám věřil.Bavíme se o 3 a půl hodině cesty.Ostatně v samotném článku se píše,že DB to hodnotily jako chybu.A jim věřím trochu více,než prognózám RJ
Jančuro já bych to tam nedával.ono se to při tom hrncování s tvými vozy brzo rozbije....kup pořádný vagony kde tahle sranda už je zabudovaná.a kdo koneckonců potřebuje monitor na ty tři hodiny?to je zase nápad....