Diskuze

Bavorská vláda chce prosadit výjimky z mýtného pro pohraničí

Bavorský ministr vnitra Joachim Herrmann chce prosadit, aby se plánované zpoplatnění německých silnic netýkalo příhraničních regionů, včetně českého pohraničí. S jeho návrhem však nesouhlasí jeho stranický kolega, ministr dopravy Alexander Dobrindt.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemci prisli na zpusob jak zajistit komletni likvidaci ekomoniky. Asi jim radi nasi politiciR^

1 0
možnosti
Foto

EU by mela zavest jednotnou celoevropskou silnicni znamku a kdo by ji mel, tak by jiz nic lokalnim vladam neplatil. Vsichni ti vyberci by dostali podil za vykazany provoz a bylo by po starostech. V dobe statistik a udaju big data z mobilnich siti, navigaci, atd ... by udelat rozdeleni vynosu nemel byt az takovy problem.

0 1
možnosti

Jakpak si predstasvujete to jednotne zpoplatneni - Nemci maji 12.000 km dalnice a navic velmi kvalitni dalnice, Cesko ma snad 500 km  Slovensko asi 300 km. Jiste budou Nemeci nadseni, kdyz dostanou stejne penize jako Slovensko nebo Cesko.

 Nebo mate predstavu, ze nemecti majirtele aut budou ,platit v cekem Nemecku a bude se to odvadet do Ceska a Madarska.

Mel byste vedet, ze bv Nemecku plati dan za auta i privatni osoby od 100 Euro az pres 300 Euro rocne.

Navíic plati Nemci v okolnich statech za prujezd a v Nemecku neplati cizinec nic.

0 0
možnosti

EU jim to stejne nepovoli a tak to bodou mit na koho svést a mezitim z toho vytlouct politický kapitál.

0 0
možnosti

Možná, že to mají vymyšlené dobře. Čecháček zaplatí jednorázově šest stovek za vinětu za rok a bude ji chtít "využít" a tak tam bude jezdit za nákupy ještě víc než dosud.

Teď už to říkám z legrace - já jako Pražák se tam výhodně nedostanu a musím kupovat zboží pro Ost Europa, tak snad si občan Tachova či Chebu může za lepší kvalitu připlatit.

1 0
možnosti

Já si myslim, že tady si kvalitního zboží můžete koupit víc než dost.

0 2
možnosti

Němci mají nejlepší silniční a dálniční sit' v Evropě. Nevidím jediný důvod, proč by jako jediná v Evropě měla být bezplatná. Vůbec se těm Němcům nedivím, jako by nestačilo, že živí čtvrtinu Evropy a Balkán.

9 0
možnosti

Nejdříve z té Evropy žije a pak jí žíví z toho, co v těch zemích vydělá.

S těmi dálnicemi souhlasím, s těmi vyjímkami ne.

2 0
možnosti

Jednoduché řešení.

Všechny příhraniční regiony budou platit zvýšené mýtné při vjezdu mimo region ve svých zemích aby nevznikla díra ve státním rozpočtu.

Zavedeme zákon, pak vytvoříme úřad na udělování vyjímek a komisi pro udělování vyjímek z vyjímek.

Pak na obou stranách hranice se založíme nová ministersta pro vyjímky, která budou kontrolovat komise pro udělování vyjímek, jestli úřady pro vyjímky udělují vyjímky z vyjímek správně. A hned se sníží nezaměstnanost o 5 %.

0 0
možnosti

Dálniční známky jako způsob extra zpoplatnění vybraných komunikací by se měly v celé EU zrušit z mnoha důvodů:

1) Nepřináší to moc velké peníze navíc (u nás jen pár miliard ročně).

2) Kvůli zpoplatnění se musí zachovávat popř. i přestavovat původní silnice nezpoplatněné silnice, což stojí daleko víc (extrémní příklad je třeba R7 u Chomutova - v podstatě šestipruh - dva pásy dálnice a vedle stejně široká a rovná původní 7 (teď 607)), přičemž intenzity jsou max. na třípruh.

3) Pro řadu řidičů je i ta levná známka moc drahá (hlavně relativně k tomu, co jako protihodnotou dostanou. Výsledek je to, že některé dálnice a R nejsou tak využívaná, jako by měla být (exemplární příklad R6), protože řidiči jezdí raději "po staré", tj. obvykle přes obce apod.

4) V každém státě je jiný systém, čímž se diskriminují krátké přeshraniční vazby (viz teď diskuze v Německu, ale podobně třeba i v Rakousku atd.).

Buď zpoplatnit jednotně výkonově (celoevropské mýtné i pro osobáky) nebo nic.

2 0
možnosti

Jakpak si predstasvujete to jednotne zpoplatneni - Nemci maji 12.000 km dalnice a navic velmi kvalitni dalnice, Cesko ma snad 500 km  Slovensko asi 300 km. Jiste budou Nemeci nadseni, kdyz dostanou stejne penize jako Slovensko nebo Cesko.

 Nebo mate predstavu, ze nemecti majirtele aut budou ,platit v cekem Nemecku a bude se to odvadset do Ceska a Madarska.

Mel byste vedet, ze bv Nemecku plati dan za auta i privatni osoby od 100 Euro az pres 300 Euro rocne.

Navíic plati Nemci v okolnich statech za mprujezd a v Nemecku neplati cizinec nic.

0 0
možnosti

Pohraničí to zasáhne dost výrazně, on si to leckdo rozmyslí. Hodně bude záležet jestli ta známka bude mít platnost 12 měsíců nebo kalendářní rok. V druhém případě se nákup kvůli vánočními trhu v Drážďanech hodně nevyplatí nebo už v létě je půl platnosti v tahu. Pozitivní to bude na chytání tlupy jezdících krást do pohraničí.

1 0
možnosti

Politik = trapné, odporné, zkorumpovatelné šašek.

Občas se jim nějaký to vystoupeníčko v kašpárkovským divadýlku povede, ale nad tímdle jsem se fakt ani neušklíbl. RvEU ČernáČervenáŽlutáRv

1 1
možnosti

Nemecky stat okrada vlastni obcany tak hodne a komplikovane na poplatcich za osobni auto - nejen firma,ale i privatni osoba plati, takze tento stat  nebude schopny 

zavest poplatky pro cicince. Musel by totiz snizit dane pro valstni obcany a vybral by mene.

Takze nic se nestane, EU jim to nepovoli.

0 0
možnosti

EU nemůže zakázat snížení daní (tj. současné, které Němci z auta platí)

EU nemůže zakázat zavedení mýta, které se dotkne všech, bez rozdílu

1 0
možnosti