Diskuze

Český výrobce tramvají prodává podíl Číňanům. Dodají peníze na továrnu

Do české firmy Inekon, která vyvíjí a prodává tramvaje, vstupuje čínský kapitál. Jednapadesát procent společnosti od jejího zakladatele Josefa Hušky kupuje státem vlastněná China Rail Signaling Corporation (CRSC).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to je super paktovat se s čínou ..raději by se mělo stavět ,prodávat a nakupovat

od evropských firem a né od číňanů..!!

čína to je plevel  proti tomu se musí bojovat ,nestavět v číně  tady není práce..

0 0
možnosti

J61a54n 46R24e83n15d56a

24. 7. 2014 9:14

Konečně něco rozumného.

0 0
možnosti

Je zvlastni, ze se pod kazdym podobnym clankem najde vzdy takova neuveritelna hromada absurdnich plku o tom, jak sme za komunistu byli nejakou prumyslovou velmoci ci co a dnes je vse rozprodane a rozkradene ;-D vyrobci pred rokem 89 jsme byli slusni, jen jsme povetsinou vyrabeli neskutecne krapy, ktere se povinne odebiraly a vymenovaly v ramci nejpodivnejsi hospodarske organizace v historii lidstva: RVHP. Na realny trh, tedy na zapad, mohla proniknout jen cast a to jeste vetsinou na low end casti trhu ci dokonce pod jinou znackou. Nyni je uplne jedno, jestli vyrobci aut, nakladaku, letadel ci vozu, ktere v CR samozrejme stale mame a to i velice uspesne, jsou nebo nejsou vlastneni nekym ze zahranici, pokud maji sidlo v CR, coz jich drtiva vetsina ma... Takze zadny ustup ze slavy se opravdu nekonna uz jen proto, ze drive to zadna slava nebyla...

1 0
možnosti

Souhlas. Navíc naši RVHP bratři sice naše výrobky odebírali, ale platit se jim moc nechtělo.

1 0
možnosti
Foto

J62a18n 36Č14e29r73m65á29k

23. 7. 2014 12:14

tady je koukám zase chytrých levičáků, kteří vidí vše, co je špatně!... To. že se jedná o soukromou firmu pana Huška a ne jejich (NAŠE!!!), nejspíš jaksi přehlédli... Kdyby energii vydávající na hledání nepravostí využili k realizaci nějakých užitečných nápadů, udělali by lépe...  Jenže, to by neslo riziko a museli by tvrdě dřít. Mnohdy hodně dlouho za méně, než je minimální mzda (než se jim začne něco vracet) a mnohem tvrději, než u nich v "kolbence" či v hospodě u piva...

1 0
možnosti

Paráda. Novou fabriku na tramvaje jsme měli ve Zličíně. Prodali jsme ji Siemensu, který slíbil zachování výroby. Samozřejmě, že ji zavřel. Tak teď budou budovat jinou číňané. Opět důkaz o skvělé popřevratové ekonomické činnosti tehdejších vlád.

0 0
možnosti

Jo, ta fabrika byla odjakživa státní a tím pádem ani nebyla fabrika nikdy znárodněna a převedena pod ČKD. Jo, ČKD by přece nikdy nezkrachovalo a zlý Zímenz tam po revoluci nevyrobil ani jediný vagon Metra, žeano. To ví přece každý, že Zýmenz tam nikdy nevyrobil a ani vyrábět nechtěl.

A ten "skvělý" vývoj, který v ČKD byl... Podvozky pro poslední "výkřik techniky" - tramvaj RT6S vyrobeny v licenci Düwag (dneska Bombardier) a celá koncepce vozu byla okoukána od francouzské TFS z roku 1985. Elektrovýzbroj Siemes.

Holt socani všecky zbytné peníze prožrali a na vývoj pak nezbylo. A když už se něco vyvinulo, tak se to často nesmělo vyrábět, protože by to konkurovalo jinému podniku v RVHP a ten by přišel o práci - bylo by to totiž lepší.

1 1
možnosti

Jasně všechno tu prodejem do ciziny a hlavně Rusům a Čínánkům. RvRvRvRv

0 1
možnosti

Oni si neschvalili minimalni mzdy, 35% odvody, 21% DPH, nemocenskou placenou zamestnavatelem atd. atd....;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Zatímco se USA, EU a Rusko hádají, tak Čína nakupuje firmy a banky.

0 0
možnosti

Tak koukám, Čína zase investuje.... čínský státní kapitál je dnes po celém světě, vlastní snad vše, od bank počínaje přes průmyslové podniky až po firmy těžící nerostné bohatství či dokonce vlastnictví půdy ...Rv a to ani nemuseli vyjet na koních a dobývat ....

7 0
možnosti
Foto

naplňuje se Sibylina proroctví "žluté nebezpečí"zaplavuje evropu:-P

1 0
možnosti

"jak se ty k***y šikmooké dozvěděli, že mám cihelnu" :DD

3 0
možnosti