Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čína do roku 2020 rozšíří železnici k hranicím Indie a Nepálu

Čína hodlá do roku 2020 rozšířit železnici spojující Tibet se zbytkem země až k hranicím Indie, Nepálu a Bhútánu. Informoval o tom státní čínský list Global Times, který ale neuvedl žádné další podrobnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M65a96r24e95k 46Š55i21m86o79n 2914567288938

Čína šíří svoji kulturu nabídkou blahobytu. Železnice umožní Tibeťanům studovat na univerzitách ve východní Číně. Pokud by Čína Tibet uzavřela, mohlo by to dopadnout jako v Palestině. Tohle by mohl být návod i pro Izrael.

0/0
27.7.2014 18:38

O23t45a11k42a39r 90D70e72y20l 2842759695475

Za 50 let i.dnes- ,,Čína rozšíří rychlodráhu z Moskvy do Prahy...

+7/0
24.7.2014 12:03

V88a84c38l73a19v 15W30a83n45d44e68r69e16r 8888676219902

pokud pujdeme stejnym smerem jako dosud...tak bych tomu i veril.;-(

0/0
24.7.2014 12:21

A44l53e77x38a93n26d78r 64K65o14s88t25k54a 5219476359976

Existuje plán, jak modernizovat Transsibiřskou magistrálu na rychlovlaky (tuším 250 km/h) a konečnou v Evropě protáhnout kamsi k Budapešti.

0/−1
24.7.2014 14:26

K66a35r57e16l 81D50v96o19ř76á10k 3413716334117

tomu sam neverite?

0/0
24.7.2014 16:14

M13a60t29ú50š 32B91e18n93a68k 9598184532113

nie Budapešť, ale Viedeň.

0/0
24.7.2014 17:45

P41a68v89e32l 30M44a17t31o41u63š83e61k 5120797288274

Myslel jsem, že se z článku dozvím něco o plánované železnici, ne o komunistické armádě. Pokud chtěl pan autor sdělit veřejnosti v první řadě svůj postoj k situaci ve vztahu Čína - Tibet, mohl tak učinit rovnou, aniž by se o nějaké železnici vůbec zmiňoval.

+16/−1
24.7.2014 10:40

V25a46c91l41a12v 84W63a35n69d25e43r88e72r 8658966969372

Mam tentyz nazor....zejmena pote, co jsem byl rok v Cine, ale take kdyz jsem se bavil s lidmi co pobyvali v Nepalu delsi dobu. Tyhle ceske semi-politicke nazory, vyvesovani vlajek kdejakym mymandem, kdejakym politikem, co nikdy v tech koncinach nebyl, nevi ani poradne, za co demonstruje, jen se chce zviditelnit, to je uplne zoufale. Mimochodem...ta zeleznice, co tam dnes vede, to je skutecne kus poradne prace a kazdy technik ci stavar by mel dat klobouk dolu at si rika kdo chce co chce o politicke situaci.

+9/−1
24.7.2014 11:06

A49l65e50x86a77n21d37r 26K78o71s96t44k88a 5299216899756

Jestli je fotka opravdu tam odtud, tak to musí být něco šíleného tam stavět trať. Vysoké hory, drsné podnebí, počasí, šílené podloží a do toho vůbec nějak naplánovat oblouky, aby to tam mohlo vést.. Dělníci sami to musí mít těžké, ale projektovat to musela být šílená práce.

0/0
24.7.2014 11:26

J23a26r22o98s55l14a63v 62V15e10j27t58a74s65a 5864330623246

Šušká se, že konečná bude na Everestu.

0/−1
24.7.2014 11:55

O77t39a47k34a63r 25D32e23y66l 2902809945315

Ne, konečná bude v Praze :)

0/0
24.7.2014 12:00

L98u95d22v83í79k 25G49a19j45d32o24š16í37k 2975303954402

Naprosto souhlasím.

.

"...Kritici, včetně exilových Tibeťanů a skupin na ochranu lidských práv, uvádějí, že trať podpořila příliv dlouhodobých migrantů, kteří ohrožují tibetskou kulturu a víru..."

To je moc pěkná ukázka demagogie. Asi by bylo lepší tam Tibeťany nechat jako v rezervaci ať si tam žijí na úrovni jako v 18. století bez energie, vody, dopravy, potravin. Jen sinoromantici by tam mohli jezdit meditovat a na oplátku by místní obarovávali bižuterií.

+6/−1
24.7.2014 13:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.