Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Provozní zisk Škoda Auto stoupl o 75 procent na skoro 12 miliard

Provozní zisk české automobilky Škoda Auto se v prvním pololetí zvýšil o 74,9 procenta na 425 milionů eur, tedy zhruba na 11,7 miliardy korun. K růstu přispěly rekordní dodávky zákazníkům a růst tržeb o více než pětinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73a65n 63K56o52t77t12a44s 5334979480809

Kolik miliard asi zůstane v Česku? :-/

0/0
3.8.2014 11:20

V72a38c57l18a18v 91W78a95n58d52e22r37e72r 8458756929832

Kdyby nebylo Nemcu....jejich konstrukcniho oddelelni, jejich penez, jejich kvality a standardu, jejich servisni site, jejich rizika investovat do noveho trhu, jejich organizace, jejich dodavatelu jejich......tak by ze Skodovky nezbylo ani prd. Ale tim nechci nijak srazet praci nasich lidi. A jako nejvetsi platce dani si muze za odmakanou praci skodovaku Sobotka vyhlasit dalsi slib pro nefachcenka.

+4/0
1.8.2014 8:50

T14o77m18á58š 61Z47e72m73a70n 3525688374965

Kdyby nebylo jejich blbnutí na přelomu 30/40. let, tak jsme si tohle všechno mohli odpustit..

0/0
1.8.2014 11:45

T67r45a59i19k90o 86T75r19u40h45l13a88r 9778179200443

...kdyz nechci urazet, tak jsem radsi smazal vsecko co si o tom myslym...

0/0
1.8.2014 3:40

V24a14c66l68a40v 24W44a12n63d78e94r69e45r 8278186539882

kdyz myslys, tak myslys ;-D;-D;-D

0/0
1.8.2014 8:56

M25i24c56h15a98l 25Š82e92v27č11í97k 8283266444

Teda pane profesore...

0/0
2.8.2014 17:59

J83i95ř63í 41E34r22b91e24n 1983154456747

To tu zase bude závistivců a Škodobijců ;-D

+2/−1
31.7.2014 15:20

T87o32m96a24s 69N10o84v80o34t27n93y 3291676988669

Počkej až přijde Vlada Vaněk s jeho i30 :-D

0/0
31.7.2014 18:32

B52o56h30u27m11í65r 59M78r35á60k31a 6535218637134

No to by auta mohla být levnější, ne? :-/

0/0
31.7.2014 13:14

V32l42a16d92i78s18l14a93v 13B83u58r25y59š13e71k 3453476142544

přesně naopak, dražší, když se daří, tak se zdražuje a v dobách nízkého zájmu se zlevňuje, takhle to funguje po staletí a i v budoucnu to bude nejinak

+8/0
31.7.2014 13:20

D92a56l55i57b25o57r 86R65o46z44s44y48p63a36l 7220633906959

Ilustrační foto auta se slovenskou EČV a u něj nápis: v západní Evropě má nová octavia úspěch. :-)

0/0
31.7.2014 12:42

R34a91d72o73s48l26a32v 96K81l11a62u74d57a 5584188734582

Už i podle iDnes je pro nás Slovensko Západ;-(

+3/0
31.7.2014 12:57

D57a39l84i59b45o63r 60R27o38z65s48y23p75a95l 7750583816559

Už tu fotku urychleně vyměnili, nedopřejí nám ani trochu legrace.;-(

0/0
31.7.2014 13:12

J18a29r10o82s81l19a98v 34Z88o83l45t80á68n 9908142285480

Za to může Ovečka. Uvidíme, co nová Fóbie.

0/0
31.7.2014 12:20

M14i43c66h49a41l 37H19i87r97k93a 4417426870863

Zlatý český důl ....

+1/−1
31.7.2014 12:19

M78í80r98a 35K27r50a37t39o12c77h35v64í35l 8386539304674

německý;-D

0/−1
31.7.2014 12:41
Foto

I53v84a90n 57K20o77p22t50a 5797672541717

Nemecky je vetsinovy vlastnik firma byla a je ceska.

+1/−1
31.7.2014 12:48

L30e10o 40V57a50n57ě93k 6893197153918

Něco jako - barák je tvůj, ale vlastník jsem já? :-)

+1/−2
31.7.2014 12:58

A31n62t15o37n46i63n 12N54e62m69e49c 7208743431110

Vazeny, Klaus Skodu prodat skopcakum nechtel. Mohla se privatizovat

"ceskou" metodou, t.j. podobne jako Doubek nebo jak se jmenuji ti kapitani socialistickeho zamereni v Plzni, nebo Stehlik na Kladne prip. Bakala.

Dnes by byl klid, Skoda by davno zbankrotovala, ony ty S105 a Favority jaksi ve svete na odbyt nesly, nemluve o chybejici servisni siti.

Lide z Skody mohli brat podporu a pracovat Svarc nekde v Cesku nebo Nemecku.

Mohu vas upozornit, ze Skoda v Nemecku v prodeji je hned za nemeckymi firmami a pred na pr. Renaultem, Toyotou, Ala Romeo atd.

Myslite si, ze bez obrovskych investic do fabriky a do servisni site v Evrope by Skoda jela lepe ?

+4/0
31.7.2014 13:10

J86i33ř88í 57E15r98b57e70n 1573154156637

Š 105 se přestaly vyrábět v roce 1988 a vůbec poslední auto s motorem vzadu (Š 125 L) smontovali v Boleslavi 4. 1. 1990. Ne rpto, že by o ně už vůbec nebyl zájem, ale potřebovali novou linku na favority - celou dobu od začátku sériové výroby v roce 1988 AZNP nestíhaly plnit objednávky (mimo jiné kvůli flákačům v BAZ, kteří měli dodávat nápravy) a když západoněmecký dealer objednal 50 aut měsíčně, dostal tři...

To jen pro upřesnění.

0/0
31.7.2014 15:23

A94n79t12o72n72i62n 75N85e65m87e24c 7178233421140

Jak uz jsem psal, ani Favorit by Skodu nezachranil. V Nemecku bez servisni znackove dilny v kazdem okresnim meste zadne auto neprodate. Navic - favorit by tezko konkuroval jinym mensim autum v zapadni Evrope.

Rusko nemelo penize a NDR se zhroutilo i s Watburgy a Trabanty.

0/0
31.7.2014 22:39

J52i27ř67í 40E89r46b75e23n 1913134846257

Já jen polemizoval s tvrzením, že favority nešly na odbyt. Šly, a dost.

Ohledně servisní sítě plně souhlasím. Ona nesmí zaostávat hlavně dealerská - nabízet jeden, dva modely od značky je v dnešní době nesmysl. Ještě v 60. letech se pod značkou Škoda prodávaly tři typy osobních/užitkových aut, autobus i náklaďák, protože Škoda měla z meziválečných značek nejlepší zvuk i průraznost...

0/0
1.8.2014 9:11
Foto

I43v26a62n 57K65o88p57t95a 5897662881467

no analogie s domem se nabízí.

pokud budete bydlet v činžáku který postavili třeba v roce 1914 v českém městě, a ten dům postupem času koupil např. občan Rwandy, budete říkat že bydlíte ve rwandském domě?

Stejné to je s firmou, založena v čechách, občanem čech (nebo tenkrát ještě Království českého), následně ji koupil ten ten a ten a nakonec VW. Ale stále vyrábí auta¨, stále pod značkou ŠKODA, stále je v čechách vyvíjí. Je to tedy česká firma vlastněná německým kapitálem.

Rozdíl je třeba u VW Bratislava, právně slovenská firma ale vyrábí pod značkou VW, značka BAZ vlastně neexistuje, hsitrorie značky byla přerušena, tam se dá hovořit o německé firmě - pobočném závodu stejně jako v případě Hyundai u nás, nejsou to samostatné firmy.

Samozřejmě i ŠKODA se musí řídit vice či méně pokyny vlastníka, ale stále je to ŠKODA a ne VW. Také by Vám vadilo kdyby jste něco vlastnil a ten kdo to vede by Vás neposlouchal.

+2/−1
31.7.2014 13:31

M47i11l79a35n 11K67r10á42l 8963858241661

Pořád ohraná písnička o Německé značce, pro mě je a bude Škoda česká, Seat španělský, Bugatti a Lambo italský a Scanie švédská, že to všechno vlastní němci je snad už jedno.

+6/0
31.7.2014 14:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.