- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé, že u TS to jde.. expandovat, ale u ČSA to nejde... Očividný rozdíl mezi soukromým managmentem a tím, který je ovládán nepřímo vládou
162 až 200 cestujících? ... Takže to jich tam TS bude mít 220
Travel je dobrá a spolehlivá společnost, jen by se měla zbavit všech airbusů!!!!!
Otázka dosť mimo tému, ale spomína sa tu ČSA. Nevie niekto dôvod letov ČSA z letiska Pieštany, predvčerom jeden okolo obeda a jeden teraz o polnoci rovno ponad domy
Povšimněte si drobného rozdílu oproti ČSA: TS letadla vlastní, ČSA pronajímá. TS je ziskový, ČSA..
Nejsou ty tři 737 MAX z přeměněné objednávky na Dreamliner první letadla, která TVS bude vlastnit? :-))
MOhli by si nechat opravit palubní audio u těch beden se kterýma lítají teď.
No, myslim, ze o spolecnosti Travel Service si kazdy prumerne inteligentni cestovatel udelal svuj obrazek. Vrcholem vseho bylo, ze i opice Koko pri vysloveni teto letecke spolecnosti se mohla zblaznit Nicmene, za rok 2013 byla tato letecka spolecnost hodnecena jako nejhorsi v Evrope vzhledem k zpodeni...
Nejsem ekonom ale při tržbách 14 miliard se mi čistý zisk 219 mio. zdá trochu malý
Jsou letecké společnosti, které by za takovou ziskovost byly hodně vděčné :-)
Ať koupí něco pořádného. Škoda, že upustili od toho Dreamlineru.
Tj, ale potrebovali by asi 2 a to už by neuživili. Nějakou dalkovku by to chtělo, ono letět s 737 třeba do Venezuely bude docela maso.