Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA utahují opasky. Na podzim zredukují letku a prodají šest airbusů

České aerolinie mohou už letos na podzim znovu výrazně zredukovat svoji flotilu. Dopravce nabízí na trhu celkem šest Airbusů A320. Nemá pro ně totiž dostatečné využití. Firma má navíc objednáno dalších sedm airbusů, avšak bez přesného termínu dodání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M10i21l90a63n 22V15á88c96h50a 4235944791637

Tak to bude darda pro "Luftjardu", ten nakoupil letadla aby ČSA pořádně nastartoval a tohle má být vděčnost! Jen kdyby "Luftjarda" dostal možnost řídit ČSA, to by nastal rachot, otázka zda by tomu odpovídal výsledek! :-(:-/;-(

+1/0
4.8.2014 18:47

J32a52n 21C13e14p60e63k 1834416810

Tak to vypadá, že za chvíli budou všichni v ČSA létat jen na záchod. Škoda.

+1/0
4.8.2014 15:55

J52a21n 45H87á77l28a 8565965210257

Ale jinak díky - Kůla, Tvrdík, Lašák, Dvořák- tyhle "experty" zavřít, až zčernají. 

To, jak se ČSA  potácí je důsledkem obsazování odborných pozic neschopnými politiky. Člověku se chce brečet když vidí, jací nýmandi mluví do značky, která měla zasloužené evropské renomé a velmi dlouhou tradici.

+3/0
4.8.2014 14:20

M73a53r92t53i36n 75K71a28r97á20s60e71k 9438853928888

No ale nejsou zdaleka jedine ktere sly do kopru ....

+1/0
4.8.2014 16:12

J61a87n 53H37á15l54a 8685385470527

no snad jim zůstanou alespoň ty horkovzdušné balony, co mají pro VIP program...

+1/0
4.8.2014 14:16

L75e26o20š 78N92o25v82á63k 4881789590670

A dobre jim tak, jsou nepruzni a neumi nabidnout to,co ostatni. Poptaval jsem chartrovy let do Lisabonu,meli bychom temer plne letadlo,ale odpovedi bylo ze chartrovy let do Lisabonu nechystaji i presto,ze v tuto chvili se tam porada jeden z nejvetsich festivalu v evrope...a jeste mi sr**i vymazali vsechny nalitany mile

+1/0
4.8.2014 13:39

V76i38k88y45r 85B31o31h79u76m59i93l 88S65t68r53a82n19s29k84y 9647158826989

Jó. když se mění co 2-3 roky "strategické směřování" ČSA, odejde se odevšad a pak se tam /někdy/ zase za velké peníze vracejí, není divu. Je to jako ta pohádka o tom, jak sedlák koníka zapřahal a stále mu nedával žrádlo a jednoho dne s překvapením zjistil, že koník jest mrtev.....

+3/0
4.8.2014 11:19

P54a17v28e26l 44V88a78n95č24á39k 3934205244475

ČSA nejsou špatné lety, sice se dá vše vylepšit, ale špatné vedení formou "kamarádům dáme pěkné místo někde" si vybírá setrvačností svou krutou daň. Tady je vidět, když někdo neumí a je ve vedení jen proto, že má kontakty. Mnoho let ČSA takto funguje a sají z něho. zaspali cenové války, servisní a klientské výhody a lidé odcházejí jinam ...

+3/0
4.8.2014 9:53

Z69d67e47n17ě67k 74J25o32n31á22š 9341709986530

Njn... z mé zkušenosti ale dávám vždy v letech přednost Lufthanse než ČSA na stejných trasách.

0/0
4.8.2014 9:29

J68i92n94d62ř92i38c44h 37B66u14c85h90t96a 6632786583710

Já nestačím koukat8-o. Samý odborník na letectví...a provoz leteckých společností. Jednou za to může Tvrdík, ale je jedno, že se tam po něm od roku 2006 vystřídali další tři manageři. Pak zase stát. Ale, že Korejci vlastní 44% nikde není. Stěžujete si na kvalitu, ale zároveň nadáváte na přemrštěné náklady. A nikdo ani netuší jak se (ne)změnila technická údržba letadel atd.atd. Vždycky jsem si myslel, že diskuze má být o něčem, ale tady stačí jen poslat výkřik vlastního ega. Můj názor je, že díky převaze vlastních zájmů nad snahou o fungující společnost, ČSA skončí stejně slavně jako Československá námořní plavba, Ono totiž nejde jen o ta letadla, ale o stání na letištích, odbornost personálu atd. Tuší někdo, jak zádsadní vliv mají Korejci? Kolik stojí značka ČSA? Rv

+6/0
4.8.2014 9:22

H57e39l44m48u60t 46K56u46h18n 2838322848155

Bohužel to směřuje k tomu, že v ČR zůstane jen Travel Service. Takže cestující nebudou mít na výběr a budou nuceni létat se společnoctí, kde je bezpečnost na jednom z posledních míst priorit.

+1/0
4.8.2014 8:52

M90a73r88t35i36n 30W44a40l27l85n13e42r 6105420304760

;-D;-D;-D Promiň Helmute, že se směji.

0/0
4.8.2014 9:03

J76i61n52d72ř50i76c41h 63B14u18c56h47t25a 6842546213520

Až vás ten smích přejde, mohl byste napsat svůj názor. Nejlépe podleožený nějakými fakty?

0/0
4.8.2014 9:23

M60a22r22t12i71n 36W58a24l40l39n52e41r 6165590144360

Tak v ČR asi nelétají jen dvě firmy - ČSA a Travel, že?

0/0
4.8.2014 9:27

J69i40n31d79ř22i64c24h 41B34u30c28h73t95a 6252416413900

Třeba to bylo myšleno tak, že se jedná o výbeř z "českých" aerolinek. Ale nebylo by lepší napsat rovnou dotaz jak to kolega diskutér myslel, než ze sebe dělat hlupáka?

0/0
4.8.2014 9:32

M88a49r29t18i74n 14W35a92l57l19n46e87r 6325960574510

No jo, pondělí ráno, zdvořilostní buňky ještě spí :-P.

Ale prostě mi přišlo jako totální blbost si stěžovat, že po případném odchodu ČSA bude muset lítat s Travelem.

Ještě mě napadá, že pan Kuhn je dovolenkář a řeší chartery.

0/0
4.8.2014 9:39

J21a55n 53L32a41k40o95m97ý 7791765515174

A kolik mají na svědomí lidských životů, když jsou tak nebezpeční, za těch 17 let působení na nebi?

0/0
4.8.2014 12:50

J83a28k25u97b 21F49e27i20f84a27r 7949369956859

Tohle je cesta do pekel. Měli by se spíš zamyslet, jak zvyšovat tržby.

Anebo je to cílené, aby to pak někdo koupil za babku.

+1/0
4.8.2014 8:25

M64a55r76t52i11n 32K70a32r84á68s87e19k 9598583528308

On uz to nekdo relativne za babku koupil..... ono totiz v CSA toho moc neni co by se dalo prodat ze vice nez babku...

0/0
4.8.2014 10:44

J38a96r61d27a 19F39a93r48s76k82ý 6795463

Snižuje se majetek ČSA a pak se to prodá s velkou slávou za světel fotoaparátu a televizních kamer

+1/0
4.8.2014 8:12

P66e92t60r 27H35a55h74n 1503319366758

Neustále pořád ustupují nejmizernější společnosti Travel service. To je uplacené?

+2/0
4.8.2014 7:08

P29e46t61r 42F56r19ý12d88e67k 7669631889973

Proc by mela byt Travel service nejmizernejsi? Protoze je dlouhodobe v zisku?

0/0
4.8.2014 11:48

P73a78v75e35l 60V37e75t27e51š33n64í90k 7185708825147

Měly znovuotevřít trasu Praha - Hanoi. Máme tu desítky tisíc lidí z Vietnamu (kteří mají peníze) a místo toho abysme na nich něco vydělali, tak necháme Emirates a Lufthansu, aby je kasírovali za nás. Otevřete tam linku a dejte jim možnost 30kg bagáže a budou vám líbat ruce! A klidně lítejte starým otlučeným letadlem bez zábavního systému.

Kromě toho tahle linka by otevřela jv. Asii a cesty do Austrálie. Kašlete na Tel Aviv a Almaty. Vzdejte se snů o Torontu a New Yorku!

+20/0
3.8.2014 23:39

V31i42k79y57r 95B47o39h74u92m21i79l 13S14t61r52a56n78s49k88y 9927598576769

Jó Česká spořitelna právě oznámila, /viz zde jiný článek/, že se soustřeďuje na vietnamskou komunitu /a na tu dosavadní kašle/.

0/0
4.8.2014 11:22

D23u95y 51T47i48e28p 84R84o64m64a86n 76N40g97u28y39e23n 8977112349402

Poslední let z Frankfurtu v ATR jsem myslel, že nepřežiju. Ty skoky v turbolencích příjemný nebyly. Výhodu to mělo teda v tom, že se ztišily jinak celkem hlučný děcka. Ale myslím, že to záměr nebyl. Ty výrazy lidí okolo k nezaplacení ;-D Asi už s ČSA letět nechci, takhle se zase akorát zvýšila šance, že chytnu nějaký ATR. Nenene.

+4/−2
3.8.2014 23:16

J24i48ř26í 84D22o57h59n20a74l 5945580335465

Predevcirem jsem letel s CSA a byl to pomerne frustrujici zazitek. Letisky se snazily byt prijemne, ale jidlo bylo velmi podprumerne (horsi nez ve fastfoodu) v nedustojnem baleni, ubrousek byl naparfemovany tak, ze doslova smrdel a ani v Praze nebyli schopni vylozit cestujici rukavem. Za cely let 4,5 hodiny jsme dostali pouze jednou vodu - a to dohromady s jidlem. Obavam se, ze nejlepsi by bylo, kdyby CSA zkrachovaly a jejich misto prevzala nejaka jina spolecnost nabizejici lepsi servis...

+6/−1
3.8.2014 23:15

M69a43r64e90k 30K90l59u51f50a 3588464134756

Nečekám nic jiného, než to, že ČSA budou za nějaký čas vypravovat už jenom čmeláky a větroně.  Rv

+10/0
3.8.2014 22:33

F41r66a84n24t17i55š26e13k 38K23o70p69e15c78k74ý 6315489200915

Tvrdík je velký odborník a ekonom. Jen by mne zajímalo, za jak dlouho zkrachuje Cina, když je Tvrdík šéf česko-čínské obchodní komory? :-)

+6/−2
3.8.2014 22:24

P49a28v95e27l 88S17o69b63o57t83k73a 5880794

"Prodej" - 44% ČSA za 67,5 miliónu korun, to byl výsměch, a ČSA teď jen uvolní místo na trhu.

No, snad to bylo výhodné alespoň pro lidi z ODS a TOP09.

+2/−1
4.8.2014 1:28

K81a45r25e91l 35V60o87v12e17s 1424418302939

Zkuste si precist clanek jeste jednou a to nejsem fanousek Tvrdika !

0/0
4.8.2014 10:28

M31a24r22i84a29n 12S48e53d62i57v45y 2491952169467

Povolejte LuftJardu Tvrdíka. Se Standou Grosem to zachrání!

+2/−4
3.8.2014 22:21

J90i67n29d63ř34i89c87h 68B62u81c95h86t31a 6882426843640

8-o

0/0
4.8.2014 8:51

K95a94r85e54l 50V71o64v70e49s 1354288872799

A proc to tedy nezachranil slavista Rebicek ? Dnes bychom letali s Viamontem ! :-))

0/0
4.8.2014 10:29

A51l39b53e50r21t 48V23l76a94c13h 8436551598132

Stát je dobrý hospodář. Ještě tomu stále někdo věří?? 8-o

+4/−5
3.8.2014 21:47

P32a24v26e63l 30S71o79b53o10t30k90a 5490954

Nikdo zde nespravuje tak veliký majetek jako stát.

A kolik za to dostávají manageři? 

Premiér 200 000 Kč měsíčně hrubho? 

No to se pak nedivte, za to vám nikdo odpovídajících kvalit tudle práci dělat nebude.

+1/0
4.8.2014 1:26

P64a91v83e64l 68P79r81a39z66a43k 3808771932

Já si zase říkám, že při té jejich politické "pseudoodpovědnosti" - aneb "já za nic nemůžu, bylo to politické rozhodnutí" nebo "může za to opozice, my to mysleli dobře", je to vyložené královský plat...

0/0
4.8.2014 9:40

K70a86r10e91l 51V98o90v67e41s 1564328712979

Myslite nejake pasajy treba jajo v o2 ?

0/0
4.8.2014 10:30

K26a98r97e38l 32V59o70v51e58s 1834218472739

......pasaky......

0/0
4.8.2014 10:30

M74a76r73t65i79n 45J85i36r11o92u52s18e77k 7916585375338

Když jsem viděl, co napáchalo hospodaření soukromých firem po roce 2008 a kolik bilionů dolarů to stálo daňové poplatníky, musím říct: zlatý stát, ještě že ho ti soukromníci, co zachránil z peněz daňových poplatníků, mají.

+2/−1
4.8.2014 2:10

J45a60r92d69a 63F82a40r37s20k31ý 6175513

Starý o otřepaný slogan VK, který už dávno vyčpěl. Ve státní správě jsme měli špatné hospodáře - ODS nic víc nic méně, poslední mega tunely se jim povedla v Praze.

+2/0
4.8.2014 8:16

K21a12t88e53ř76i33n24a 93K74o75z86á84k71o24v16á 2558301545668

A co budou prodávat, až všechno prodají? To budou obyvatelé platit letištní poplatky měsíčně (něco jako rozhlas a televizi), aby měl pan generální ředitel a management bez podřízených a majetku na platy?

+6/−1
3.8.2014 21:35

M22i24l35a48n 59W54e14l21s93e42r 5372698248781

Hlavne prodejte A-321. Takové nepohodlí, jako nabízí toto letadlo nikde nepoznáte.

Když pojedete autobusem z Horní do Dolní Lhoty, tak máte mnohem větší komfort cestování.

Let z egyptské Hurghady s ČSA s tímto letadlem bych nikomu nepřál. A ještě když vám posádka oznámí, že:

Nemáme dostatek kelímků, tak si každý ten svůj hlídejte a my vám do něj budeme dolévat. A kam si ho mám během 4,5 hod dlouhého letu dát?

Nemáme noviny.

Nemáme většinu zboží z duty free shopu. Dokonce ani ty modely letadýlek ani drahé whisky. Nefunguje letecký informátor (mapa na monitorech, s polohou letadla) Prasklé žárovky nad sedadly. "No tak si tu chvilku nebudete číst..." A když se k tomu připočte zpoždění letu, tak bych poslal ČSA k čertu.

+8/−2
3.8.2014 18:45

M83i88r89o62s63l10a67v 44H42r57u69š73k17a 2975498759833

321 uz jsou prodany

0/0
3.8.2014 19:13

J17a65k63u93b 37Š85a63f38a97n72d22a 7295617461161

Co mají vámi vyjmenované problémy s typem letadla A321?

+2/−1
3.8.2014 22:26

M71a16r86i34a26n 91J65e53a98n 77N80e76m78e85c 3477154713279

Smutne .CSA bolo skvela spol ale pAr ludi to nechalo takto dopadnút :(

+16/0
3.8.2014 17:27

L57a30d13i60s83l56a13v 35S34o65k36o55l 1240802215622

Na Vás se rodiče teda vyřadili...

0/−2
4.8.2014 8:15

J11i10ř21í 24P59o90d50s21k64a26l56s18k84ý 1519606677502

No, hezky maly aeroklub se nam stal z ČSA. Kdyz se clovek podívá, kolik menších statnich aerolinek uz zmizelo, neni se cemu divit - Sabena, Swissair, Malev. V Evropě jsou dnes uz jen 3 klasické aerolinky, ktere dokázaly přežít a uchovat si solidni odbornou uroven: Lufthansa, AF/KLM a British Airways. Jinak to vsechno zvalcovaly low costy, ktere za sebou netáhly ani historickou zátěž podpůrných provozu ani zátěž smluv s leteckými odbory.

+8/0
3.8.2014 16:56

J11a13n 25L12a21k32o39m31ý 7891675105274

Ovšem odbory Lufthansy se činí co můžou, aby jí dostaly brzy tam kde jsou dnes ČSA.

+12/0
3.8.2014 17:53

J52a62r98d65a 25F84a47r92s56k67ý 6655783

jo jo a zvýšením minimzdy v Německu podle vás celé Německo zkrachuje.

0/0
4.8.2014 8:19

M91a95r66t10i94n 50K81a14r67á15s22e77k 9948603888768

No to asi ne, ale kdyz treba lufthansa musi platit pilotum i jinemu personal nekolikanasobne vice nez jine aerolinky, tak se vedeni musi pekelne ohanet aby dokazali zustat konkurenceschopni....

0/0
4.8.2014 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.