Diskuze

ČSA utahují opasky. Na podzim zredukují letku a prodají šest airbusů

České aerolinie mohou už letos na podzim znovu výrazně zredukovat svoji flotilu. Dopravce nabízí na trhu celkem šest Airbusů A320. Nemá pro ně totiž dostatečné využití. Firma má navíc objednáno dalších sedm airbusů, avšak bez přesného termínu dodání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to bude darda pro "Luftjardu", ten nakoupil letadla aby ČSA pořádně nastartoval a tohle má být vděčnost! Jen kdyby "Luftjarda" dostal možnost řídit ČSA, to by nastal rachot, otázka zda by tomu odpovídal výsledek! :-(:-/;-(

1 0
možnosti

J54a55n 92C21e58p10e91k

4. 8. 2014 15:55

Tak to vypadá, že za chvíli budou všichni v ČSA létat jen na záchod. Škoda.

1 0
možnosti

J91a91n 80H93á69l49a

4. 8. 2014 14:20

Ale jinak díky - Kůla, Tvrdík, Lašák, Dvořák- tyhle "experty" zavřít, až zčernají. 

To, jak se ČSA  potácí je důsledkem obsazování odborných pozic neschopnými politiky. Člověku se chce brečet když vidí, jací nýmandi mluví do značky, která měla zasloužené evropské renomé a velmi dlouhou tradici.

3 0
možnosti

No ale nejsou zdaleka jedine ktere sly do kopru ....

1 0
možnosti

J69a22n 71H30á89l20a

4. 8. 2014 14:16

no snad jim zůstanou alespoň ty horkovzdušné balony, co mají pro VIP program...

1 0
možnosti

L31e13o21š 24N69o10v45á24k

4. 8. 2014 13:39

A dobre jim tak, jsou nepruzni a neumi nabidnout to,co ostatni. Poptaval jsem chartrovy let do Lisabonu,meli bychom temer plne letadlo,ale odpovedi bylo ze chartrovy let do Lisabonu nechystaji i presto,ze v tuto chvili se tam porada jeden z nejvetsich festivalu v evrope...a jeste mi sr**i vymazali vsechny nalitany mile

1 0
možnosti

Jó. když se mění co 2-3 roky "strategické směřování" ČSA, odejde se odevšad a pak se tam /někdy/ zase za velké peníze vracejí, není divu. Je to jako ta pohádka o tom, jak sedlák koníka zapřahal a stále mu nedával žrádlo a jednoho dne s překvapením zjistil, že koník jest mrtev.....

3 0
možnosti

ČSA nejsou špatné lety, sice se dá vše vylepšit, ale špatné vedení formou "kamarádům dáme pěkné místo někde" si vybírá setrvačností svou krutou daň. Tady je vidět, když někdo neumí a je ve vedení jen proto, že má kontakty. Mnoho let ČSA takto funguje a sají z něho. zaspali cenové války, servisní a klientské výhody a lidé odcházejí jinam ...

3 0
možnosti

Njn... z mé zkušenosti ale dávám vždy v letech přednost Lufthanse než ČSA na stejných trasách.

0 0
možnosti

Já nestačím koukat8-o. Samý odborník na letectví...a provoz leteckých společností. Jednou za to může Tvrdík, ale je jedno, že se tam po něm od roku 2006 vystřídali další tři manageři. Pak zase stát. Ale, že Korejci vlastní 44% nikde není. Stěžujete si na kvalitu, ale zároveň nadáváte na přemrštěné náklady. A nikdo ani netuší jak se (ne)změnila technická údržba letadel atd.atd. Vždycky jsem si myslel, že diskuze má být o něčem, ale tady stačí jen poslat výkřik vlastního ega. Můj názor je, že díky převaze vlastních zájmů nad snahou o fungující společnost, ČSA skončí stejně slavně jako Československá námořní plavba, Ono totiž nejde jen o ta letadla, ale o stání na letištích, odbornost personálu atd. Tuší někdo, jak zádsadní vliv mají Korejci? Kolik stojí značka ČSA? Rv

6 0
možnosti

Bohužel to směřuje k tomu, že v ČR zůstane jen Travel Service. Takže cestující nebudou mít na výběr a budou nuceni létat se společnoctí, kde je bezpečnost na jednom z posledních míst priorit.

1 0
možnosti

;-D;-D;-D Promiň Helmute, že se směji.

0 0
možnosti