- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to bude darda pro "Luftjardu", ten nakoupil letadla aby ČSA pořádně nastartoval a tohle má být vděčnost! Jen kdyby "Luftjarda" dostal možnost řídit ČSA, to by nastal rachot, otázka zda by tomu odpovídal výsledek!
Tak to vypadá, že za chvíli budou všichni v ČSA létat jen na záchod. Škoda.
Ale jinak díky - Kůla, Tvrdík, Lašák, Dvořák- tyhle "experty" zavřít, až zčernají.
To, jak se ČSA potácí je důsledkem obsazování odborných pozic neschopnými politiky. Člověku se chce brečet když vidí, jací nýmandi mluví do značky, která měla zasloužené evropské renomé a velmi dlouhou tradici.
No ale nejsou zdaleka jedine ktere sly do kopru ....
no snad jim zůstanou alespoň ty horkovzdušné balony, co mají pro VIP program...
A dobre jim tak, jsou nepruzni a neumi nabidnout to,co ostatni. Poptaval jsem chartrovy let do Lisabonu,meli bychom temer plne letadlo,ale odpovedi bylo ze chartrovy let do Lisabonu nechystaji i presto,ze v tuto chvili se tam porada jeden z nejvetsich festivalu v evrope...a jeste mi sr**i vymazali vsechny nalitany mile
Jó. když se mění co 2-3 roky "strategické směřování" ČSA, odejde se odevšad a pak se tam /někdy/ zase za velké peníze vracejí, není divu. Je to jako ta pohádka o tom, jak sedlák koníka zapřahal a stále mu nedával žrádlo a jednoho dne s překvapením zjistil, že koník jest mrtev.....
ČSA nejsou špatné lety, sice se dá vše vylepšit, ale špatné vedení formou "kamarádům dáme pěkné místo někde" si vybírá setrvačností svou krutou daň. Tady je vidět, když někdo neumí a je ve vedení jen proto, že má kontakty. Mnoho let ČSA takto funguje a sají z něho. zaspali cenové války, servisní a klientské výhody a lidé odcházejí jinam ...
Njn... z mé zkušenosti ale dávám vždy v letech přednost Lufthanse než ČSA na stejných trasách.
Já nestačím koukat. Samý odborník na letectví...a provoz leteckých společností. Jednou za to může Tvrdík, ale je jedno, že se tam po něm od roku 2006 vystřídali další tři manageři. Pak zase stát. Ale, že Korejci vlastní 44% nikde není. Stěžujete si na kvalitu, ale zároveň nadáváte na přemrštěné náklady. A nikdo ani netuší jak se (ne)změnila technická údržba letadel atd.atd. Vždycky jsem si myslel, že diskuze má být o něčem, ale tady stačí jen poslat výkřik vlastního ega. Můj názor je, že díky převaze vlastních zájmů nad snahou o fungující společnost, ČSA skončí stejně slavně jako Československá námořní plavba, Ono totiž nejde jen o ta letadla, ale o stání na letištích, odbornost personálu atd. Tuší někdo, jak zádsadní vliv mají Korejci? Kolik stojí značka ČSA?
Bohužel to směřuje k tomu, že v ČR zůstane jen Travel Service. Takže cestující nebudou mít na výběr a budou nuceni létat se společnoctí, kde je bezpečnost na jednom z posledních míst priorit.