- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O pětinu nižší cenu a k tomu šrot ze smeťáku! To jsme to dopracovali, odpadkový vlak jako pokrok pro zchudlé Čechy. To máme díky orientaci na nízkou cenu práce, nehrdost k sobě samotným!
Vy jste těmi 628 / 928 jezdil ? Velice pohodlné vozidlo i v případě, že se jedná o původní sedačky. V Německu existuje několik stupňů modernizace, pozná se to podle barvy a typy sedaček. Jede s tom líp než v údajně "komfortním vozidle" z Rakouska zvaném RailJet ...
Co to jako je? Prohraju soutez, odtajni se ceny a detaily nabidek a pak prijdu s novou nabidkou? Tohle musi hodit MD do kose.
Vy víte kolik požadují ČD oficálně? Já vím jen to, že Arriva nabídla klimatizovaný a nízkopodlažní Desira za nějakou cenu a když MD rozhodnulo, že budou jezdit ČD, tak dodala ještě druhou nabídku na starší jednotku, kde požaduje nižší cenu než u své první nabídky. Ale dodnes nikdo neřekl, že tato nabídka je levnější než ta od ČD. Jen, že je o 20% nižší než ta jejich původní. Takže křišťálová koule nebo jen zaslepená láska k modrejm?
ja se divim,ze se na zeleznici porad nekdo cpe.Na zeleznicni doprave nejde vydelat!Vsichni prodelavaj
Takhle by výběrka nikdy nedoběhla, těžko budou vždy všechny strany spokojené. Arriva mohla podat rovnou dvě nabídky. Těžko teď ukecávat, jestli by to nešlo znovu, když jim to poprvé nevyšlo.
Já bych osobně jako ministr dopravy nikdy neuzavřel smlouvu s někým, kdo po mě chce 5-6x víc ze dne na den za to stejné. To je jako kdybych vlezl do obchodu, kde stál celou dobu rohlík 1,9 a dnes za něj chtějí 9,9 - toho bych ihned poslal někam a dál se s ním nebavil. A ač je to oficiálně nepotvrzené, neoficiálně si ČD řekly o více jak 100 na vlkm.
Jinak dokud se okamžitě nedokončí převod nádraží na SŽDC a nebude se uznávat celé spektrum jízdenek ČD, vč.oblíbených síťových (pochopitelně mimo režijky :D) i u soukr.dopravců, tak bych tu víc konkurence nepouštěl ;-)
hlavně inkarty, které má značné množství lidí a kupovalo je ve víře, že je po celou dobu platnosti budou na jejich trati užívat.
Co pořád mají s tím WiFi všichni? Kdo potřebuje net k práci, tak už má dávno netový balíček a závisláci ho mají taky, nebo ať si třeba čtou knížku když na to nemají! :-D ;-)
Jinak koukal jsem na Wikipedii a jednotka 843 je v pohodě vlak, nevím jestli přesně s touhle řadou, ale vzhledově podobným jsem už párkrát jel a bez problémů.
Nahodou me to vyhovuje. Cesky balicek nemam a na tech par dni v roce mit nebudu a internet ve vlaku se hodi.
Připomíná to minulé výběrové řízení na tuto linku. Někomu se nehodily do krámu výsledky prvního kola (kdy se přihlásilo několik soukromníků a ČD), vyhlásilo se nové kolo s doplňujícími požadavky. Nakonec vyhrály ČD se zázračně nízkými cenami za kilometr na obou trasách (tou druhou byla linka Pardubice-Liberec). Jenom nyní nikdo nenabídl druhé kolo, tak se iniciativní soukromník nabídl sám.
No, Wi-Fi je pro ČD něco jako sci-fi :-D.
Aha, a proto už v dost vlacich je. A treba v pendolinu je asi nejlepsi u nas.
Jasně že stát potřebuje aby jezdili státní podnik, protože ze zisku jsou pak dividendy které jdou zpět státu. Především jde o to,že to vy výsledku udělá státu ještě o něco levnější dopravu, když se část peněz zase hezky vrátí
ČD je fantastický tunel. Myslíte že si ho ti, co z něj těží, zbourají?