Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJet ukázal první vagon z Rumunska. V každé sedačce bude obrazovka

Soukromý železniční dopravce RegioJet chystá v příštích týdnech představení úplně nového typu vagonů, které chce postupně nasazovat na tratě v Česku a na Slovensku. První fotografie nového vozu unikly na internet od železničních fandů, firma nakonec některé záběry zveřejnila sama.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P35a74v31e44l 24Ř37a64p77e57k 7392796129835

Vypadá to jako nějaká herna, už chybějí jenom pobudové s pivem.

0/−1
13.8.2014 8:49

J84a54n 76J88e10m67e26l20k73a 1195210

Vagony vypadají rozumně. Já sice z varianty 2+2 nadšený nejsem a vyhýbám se jí na delší trasu, pokud je obsazená, ale je to trend. Regio si nemůže dovolit mít 2+1. zvláště na specifikém českém trhu.

0/0
12.8.2014 18:29

M91a82r34e67k 27D82e87m97č47á28k 9855144916405

Takže si to shrňmě:

- 2+2 = bod mínus

- velkoprostor = bod mínus

- obrazovky = bod mínus (to poslední, na co se chci při jízdě dívat, jsou reklamy nebo nějaké filmy z levných knih)

Celkově tedy v nových vagonech nevidím žádný přínos a pokud se podobným způsobem zhorší i současná business třída, zbyde RJ jako konkurenční výhoda jen ta dobrá káva. A to je málo.

+4/−7
12.8.2014 1:10

T41o11m74a72s 29N67o50v95o13t34n60y 3291966898159

To ti nikdo neřekl že ta obrazovka může zůstat vypnutá a že to není povinné? A pokud považuješ filmy staré 2-3 roky za něco z levných knih vypovídá to spíš o tobě, však si můžeš pustit ČT2, ne? Maj tam i telku

+2/−2
12.8.2014 1:26

M11a20r18e63k 56D34e13m44č81á52k 9885214956245

Na fotce vidím i společné obrazovky. V době, kdy snad každý u sebe má nějaký chytrý mobilní telefon, tablet nebo notebook, mi přijde investice do obrazovek (společných i individuálních) jako naprosto zbytečná a určitě bych za ni nechtěl platit z jízdného. A jinak - terestrická televize je přístroj minulého století - pokud tam má být taky zabudovaná, tak je to další zbytečnost.

+5/−1
12.8.2014 1:40

T85o47m35a89s 84N18o37v84o19t98n45y 3901336418379

A proto to má SA ve všech nově pořizovaných busech, protože je to zbytečné a protože všichni si sebou k věcem třeba na výlet tahají počítač nebo si chtějí vybíjet na cestě telefon. Jinak se bavíme o tom, co se píše v článku - individuálních obrazovkách v opěradlech jako jsou právě v busech. Jinak na tu blbinu že to platíš v jízdném jsi přišel jak?

+2/−2
12.8.2014 1:46

M63a91r32e67k 10D56e22m84č92á82k 9755844756705

Já to v jízdném platit nebudu, protože takovým vlakem už z Prahy do Havířova jezdit nejspíš nebudu, to bych rovnou mohl jezdit s paštikářem. Ale jinak pochybuji, že by ty obrazovky na sebe samy těmi reklamami vydělaly. Někdo je přesto zaplatit musí - tedy nakonec zákazník.

+2/−2
12.8.2014 1:54

T37o46m24a60s 84N17o20v73o81t70n98y 3301926818339

Někdo je zaplatit musí přesto ten stejný zákazník zaplatí u SA za jízdenku většinou míň než u konkurence, která nenabízí prakticky nic z toho, co oni. Vlak bude to stejné. V ceně vagonu se těch "pár" obrazovek a příslušenství v podstatě ztratí.

+1/−1
12.8.2014 2:23

P53a56v87e22l 20K49r25á35l 5290729554848

Jízdenky SA jsou tak levné proto, že účelem těch autobusů není vydělávat - je to jen reklama na další služby SA, takže úplně stačí, když si vydělají na svoje náklady.

+1/0
12.8.2014 15:39

P90e23t15r 90C34e60r98v43e37n17y 1533180805

2+2 = zadny minus v tom nevidim

velkoprostor je pro me plus

obrazovka predpokladam pujde vypnout jako u kohokoliv jinyho

+2/−1
12.8.2014 15:29

M52i56l81a58n 85L38a56š90ť90o20v59k32a 8372864583278

Velkoprostory nevyhovují zvláště učňovské mládeži - nemůže dělat ve vagonu neomezený bordel.

0/0
24.9.2014 8:14

L96a98ď35a 64M43a64y87e90r 7572931390687

Jezdit v noci? Pan Jančura? ne to se nevyplatí to se nechá ČD z toho prachy nekoukají!

+4/−3
11.8.2014 23:33

M31i33l20a29n 79L67a11š68ť71o77v46k24a 8682554433318

ČD jezdí v noci??? Nejlepší vtip týdne, možná roku!

0/0
24.9.2014 8:15

J24a79r74o38s71l56a78v 89D56r19o54b86n23ý 6276698947807

Taky bych vám ukázal vagon z Rumunska, jen mi to sem nějak nejde vložit

+1/0
11.8.2014 21:05

P62a61v32e88l 35S21o18b16o90t25k37a 5370574

Fíha, tak tomu se říká s křížkem po funuse. Filmy a muziku a knížky a si do vlaku beru už hooodně let svoje.

+ mobilní internet, samozřejmě.

I když pokud by měli ve vlaku dobré a spolehlivé pokrytí tak by to bylo plus, ale pochybuji, že mají lepší konektivitu než cestující. Tj. buď jste v dosahu, nebo to nikomu neběží...

+3/−2
11.8.2014 20:10

T28o28m94a42s 56N36o79v58o92t92n61y 3621506898219

A máš mobilní net všech operátorů? Ne každý se chce tahat na cestě s knížkou, notebookem nebo tabletkou tak si prostě pustí film na monitoru, proč s tím má furt někdo problém, lepší mít na výběr než nic. Blábol o pokrytí nechávám bez povšimnutí, stačí si to jednodušše vyzkoušet.

+1/−1
12.8.2014 1:29

M91a24r83e63k 29D54e72m74č80á68k 9905904486265

Mobilní net "všech operátorů" je otázkou několika málo měsíců (slyšel jste o sdílení vysílačů?). Pravdou je, že v moderních vagonech je signál výrazně slabší kvůli pokoveným oknům, což může společná anténa na vhodném místě řešit. V praxi je to ale kvůli agregaci prašť jak uhoď, spolehlivě nefunguje ani jedno.

+1/0
12.8.2014 1:48

T62o50m86a74s 29N80o96v68o94t31n37y 3481546818129

Já to zkoušel aktuálně teď o víkendu. Wi-fi u dopravce má prostě lepší pokrytí než jen jeden operátor u cestujícího. Jak v busu SA tak zpět ve vlaku ČD. Nicméně kde nic není ani smrt nebere jak se říká, takže ani to wi-fi dopravce není samospasitelné což je pochopitelné.

+1/0
12.8.2014 2:25

M38i95r73o58s67l26a78v 32Z22i53k92m97u72n32d 7669743664873

Řekl bych, že si někdo plete sklopné sedačky, které jsou v "multifunkčním oddíle" (kolo, kočárek, vozíček), např. EJ 471, MJ 814 s polohovatelnými sedačkami (možnost sklopení opěrné části sedadla , posun sedáku) ...

+2/−1
11.8.2014 19:07
Foto

B67r54o75n97i22s62l24a90v 21G26a24b68r96y27š 2342309971

Někteří mají pravdu v argumentech, že nebýt R. Jančury a jiné konkurence, jezdilo by se v tom, v čem před 15 lety. Ale jací cestující, taková doprava. Pokud tady pořád budou vandalové čmárat a škrábat po oknech, tak to nikdy pěkné nebude. Na druhou stranu cestující chtějí moderní vozidla. Přitom když se podívám na cestující, jak se v moderním voze chovají, neumí zmáčknout ani tlačítko u dveří nebo spláchnout toaletu. Přinejhorším se ti tupější pustí do boje s pneumatickým zařízením dveří, když se je snaží zavřít. Vůz jde pak do opravy a nahradí se starším. A pak jsou tady zase ti, co říkají "zlaté koženkové sedačky". Tak si hergot vyberte!! Jezdím vlakem od svých 7 let, tedy přes 20 let a psychologie cestujících mě nikdy nepřestane překvapovat.

Zvláštní je, že tyto boje vyvolává jen R. Jančura, LE a ČD. Nikdy jsem si nevšiml, že by takhle kydal špínu Viamont nebo Vogtlandbahn, že by mezi sebou a ČD nějak soupeřili.

+8/−2
11.8.2014 19:04

A65l62a93n 74Ř67e94p33k18a 4525166

Protože Jančura začal první kopat do drah, proto ty rozbroje. Později i Novotný z LE, to ho asi hlavně naočkoval Radim:-/

+3/−1
11.8.2014 19:23

V36l14a69d31i98m69í72r 86F93i44b83i29g74e45r 5154121861204

LEO raději mlčí, taky tedy v OVM říkal že by bylo nejlepší kdyby trať Praha-Ostrava ČD vyklidili že tam svede boj o cestující on s Radimem ale tipuji že LEO má velké problémy když prodelává na jedné jízdence cca 200kč

+1/0
11.8.2014 19:36

J95o39s33e11f 55H97e46n76d10r35i72c78h 8180134876531

Tak mi to podle zdejší diskuze připadá, že snad jezdí vlaky jen z Prahy do Ostravy a zpět. To sem jezdí celá Morava a Slezsko?

0/0
12.8.2014 7:43

J70a84n 84J22e53m47e97l57k60a 1425140

A jsou někde jinde konkurence schopné koleje? Mimo Ústí ne.. Všude jinde se jezdí do 100ky. A na Břeclav to byl další úlet.

0/0
12.8.2014 18:44

J31o77s74e98f 31K89o31p30e42c20k96y 9794682755

CD zacaly nakupovat nove soupravy jeste predtim nez Jancura vubec vyjel na koleje, takze pravdu mate v tomto jen castecne ;-)

+4/−4
11.8.2014 20:10
Foto

B11r32o95n86i68s70l14a20v 71G56a60b40r12y35š 2822849851

Aby bylo jasno, nefandím nikomu a nikoho ani nebudu obhajovat. Ale přiznám se, že se mi nejlíp jezdí s ČD, protože jezdím po celé republice. Neměl jsem s nimi nejmenší problém.

+5/−3
11.8.2014 20:42

J12a96r46o14s71l77a56v 97D79r86o23b66n33ý 6386748867417

zaměstnanec? nebo in 100?

+4/−4
11.8.2014 21:07
Foto

B83r70o96n34i63s54l45a60v 73G64a37b73r38y90š 2272169361

Ani jedno z toho. Na IN100 mi chybí utratit asi 4000 Kč. Nemrhám časem jízdou autem. Navíc na železnici je pořád méně magorů než na silnici. Potřebuju po cestě pracovat, takže efektivně využívám čas. Takže nevím, jak Vás to mohlo napadnout.

+5/−2
11.8.2014 21:41

M22i93c66h77a63l 28P33i18n21d72j34a33k 5583894367127

Nemrhate cas jízdou autem? Máte asi stesti na výchozí a cílový bod. Ja přesto že mám nádraží v městě kde bydlím i v městě kde pracují tak autem jsem v práci mnohem rychleji než vlakem.

+2/−2
11.8.2014 22:30
Foto

B36r47o51n10i24s15l72a81v 58G36a27b81r43y51š 2222839751

No dobře. Přejíždím mezi Pardubicemi a Brnem. Čas z nádraží i na nádraží v obou městech mi zabere 40 minut cesty. Jízda vlakem trvá cca 1 hodinu a 45 minut. A já po nasednutí vytáhnu notebook a pracuju. Nějaké zpoždění, a tedy i delší jízda, mi nevadí. Odpracuju prostě víc hodin :-). Autem jsem tuhle trasu nikdy nejel, Mapy.cz mi ukázaly čas 2:08 hodin. Neříkám, že je to řešení pro všechy, ale kdo pracuje přes počítač, mohl by čas cesty využít právě takto. Připomínám, že trasu nejezdím denně, ale 2 - 3krát týdně.

A kdo je na tom hůř? Já, který jsem ztratil 40 minut chůzí nebo Vy, když sedíte za volantem přes dvě hodiny a nemůžete se věnovat ničemu jinému? Navíc určitě za svou cestu potkáte nějaké další řidiče, kteří Vám hnou žlučí. Nemám prostě náladu na to, že na silnici narazím na pitomce, na uzavírku... Nechce se mi mít strach z toho, že nedojedu, že mě někdo nabourá, že nabourám já jeho, že nebudu mít kde zaparkovat. A cenově? Za jízdenku zaplatím 102 Kč. Auto bude jistě dražší. Tím nechci degradovat jízdu autem ani dělat reklamu vlaku. Ale já svůj komfort a pohodlí klasifikuju jinak a uvolňuju ulice jiným. Copak byste si nepřál, aby aut v ulicích ubylo?

+3/−2
11.8.2014 22:52
Foto

B15r31o48n74i47s27l91a42v 16G39a45b33r87y49š 2402779831

Klikat umí každý, co takhle něco napsat? V čem lžu, v čem mám chybu nebo co jsem zatajil? Zajímá mě to, poučte mě, rád se přiučím.

+2/0
12.8.2014 0:04

T12o87m89a68s 84N21o78v61o15t80n68y 3961906388399

To je jedna z naprostého minima tratí, kde se vlak vyplatí jak časově tak pohodlím oproti silnici. Jenže víceméně jen proto, že je tam koridor a není dostavěná R35/43. Tam já taky jezdím vlakem ač jinak víceméně autem. Na většině tratí/tras je to právě naopak.

0/0
12.8.2014 1:35
Foto

B81r21o74n24i30s79l87a72v 14G81a31b71r65y52š 2232129391

Jenže já těch tratí využívám víc. Pracuju vždy, když jedu třeba do Chebu, Ústí nad Labem, Opavy, Znojma, Karlových Varů, Plzně, Jeseníku...

+1/0
12.8.2014 10:46

T42o12m73a37s 80N86o25v62o62t62n67y 3651866608479

Mno cestující, když jsem dneska viděl jak se choval v pendolinu nějakej zaměstnanec drah jedoucí na "režijku" tak radši nic. Průvodčí ho zjevně znal nebo se bál mu něco říct.

0/−1
12.8.2014 1:32

J42a53r94o57s66l28a13v 69T80í17n11e94k 4804388560882

Pane Jančuro,oceňuji,že jako první velkopodnikatel jste se pustil do příme diskuse s diskutéry. Držím palce,i když jsem musel od vaší firmy nedobrovolně odejít.

0/−1
11.8.2014 18:12

M49a38r55t93i61n 94K36r18č82i92l 6370158278359

Jsem teda vlakem dlouho nejel,ale co si pamatuju,tak ve vágonech bylo mraky místa.Toto vypadá jako autobus na kolejích.Bohužel.

+3/−2
11.8.2014 17:20

T19o45m26a44s 20A28u19g68u17s80t75y82n 6697676101780

Pan Jančura má ode mě první plusové body. Sice nemám rád jeho firmy, ale oceňuji, že se nebojí vrhnout sem do diskuse a snaží se věcně a poměrně slušně argumentovat. Jaký to rozdíl proti buranským odpovědím autora článku R^

+3/−1
11.8.2014 16:56

J23a66n 81K33o21s75t47k32a 9914477919986

Tady se povětšinou nevyjadřují názory na věc, ale pouze osobní antipatie. Lidé se prostě nedokáží oprostit od myšlenkových šablon. Kdyby se v článku všechno ponechalo a napsalo se, že se jedná o vozy ČD, tak ti stejní kritici je budou vychvalovat do nebes.

+4/0
11.8.2014 16:47

R30o58m45a20n 42P75o89l75á85č44e22k 5216789305

Výjmečně to není boj ČD/RJ/Leo, ale spíš konepce vlaků velkoprostor vs kupé.

Navíc jako bonus se tu vede diskuze, vlastně foto není ze sériového vlaku, který potkáme v barvách RJ. Ten bude mít jiné sedačky.

0/0
11.8.2014 16:50

J28a86n 86K80o29s53t47k25a 9914587919606

Tak já četl diskuzi asi na sedmi stránkách a troufnu si tvrdit, že téma, které zmiňujete, je v naprosté menšině.

0/0
11.8.2014 16:52

J52a84n 34H49o96r87a 6367711756

Diskuze k dnešnímu oslavnému článku je pojatá jako PR firmy pana Jančury......

......novinářské řemeslo, braň se.

+1/−4
11.8.2014 16:34

T18o59m26á47š 59J35u34n87g 5465801469

Tenhle vůz už v ČR jezdí několik let u EC Jan Jesenius.. Tak žádná velká novinka jako z toho tady na idnesu děláte.

+5/0
11.8.2014 16:33

M21i98l96a26n 13L14a60š20ť78o76v20k29a 8272834823398

ČD také kupovaly vozy v Aradu? Takže to asi tenhle vagon fakt nebude!

0/0
24.9.2014 8:20

R33o10m20a71n 24Š89t93e56p20a77n 1318123159872

Pro osobní vlak stavící každé tři kilometry dostačující.Pro dálkovou dopravu je to návrat na počátek železnic.

+2/−6
11.8.2014 16:19

M89a67t69ú55š 78B15e73n35a52k 9808834312213

Jedni z najhnusnejších vozňov, čo som kedy videl, majú všetky nešvári čo mi na iných vadia, gratulujem to sa len tak nepodarí....

"Podle něj je chybou, že státní dopravci například vymýšlí nejprve slušnou první třídu a pak přemýšlí, jak oškubat druhou třídu. Kritizuje nové railjety Českých drah za to, že nemají ani sklápěcí sedačky." No ja neviem ZSSK na vlakoch proti ktorím ich chcú nasadiť najskôr vyrobilo 2. Bmpeer a potom 1. triedu Ampeer, kde sa vymýšlalo ako ju vlastne zlepšiť aby sa odlíšila od dvojky, dal sa tam EIS, koberec, väčšia vzdialenosť sedačiek, mäkšie sklopné sedačky, velký stolík. Nakoniec v druhej sérii Bmpeer(tej čo chodí na IC) dali EIS, mäkšie sedačky, veľký stolík (ten mi osobne prekáža, lebo je nízko pre mňa), takže od jednotky sa líši len tím že nemá koberec a sú hustejšie sedačky. RJ bude mať sedačky rovnako husto(to je krásne vidno na foto), len v najhoršom možnom usporiadaní

+2/−2
11.8.2014 16:18

J64a39n 81H15o28r42a 6517501586

Je hezké jaké nadstandardní vztahy panují mezi  p.Jančurou a p. Sůrou.Každý jiný by si musel takovou reklamu ,kde majitel firmy vychvaluje své počiny a mentoruje konkurenci, zaplatit.Jinak vyváženost a objektivita práce páně Sůry tím dostává jasnější kontury.

+2/−2
11.8.2014 16:04
Foto

R22a79d36i48m 84J16a31n56č93u81r88a 9753712328398

Pane Horo, říkáte blbiny. Najděte si několik oslavných článku na Railjety. Pan Sůra za němi cestoval až do fabriky do Vídně, za našima vagonama do Rumunska nejel.

+6/−2
11.8.2014 16:17

J58a23n 37H59o27r35a 6847291426

Oslavné,kde? A jak to mění to co jsem napsal......

Mimo jiné pane Jančuro,dejte si pozor na slovník, za odvozeniny slova "blb" se zde běžně mažou příspěvky jako nepatřící do slušné diskuze,tak uvidíme jak ty vaše nadstandardní vztahy fungují:-)

+3/−3
11.8.2014 16:22
Foto

R16a72d45i54m 48J48a96n86č55u48r26a 9203422978778

Pane Horo, blbina, blbiny je normálni slovo, hledáte na mých reakcích jen blbosti, nikoliv argumenty. Mám dva dny dovolené, jdu psát body k další blbině jménem "Zpráva o postupu otevírání trhu.." pro vládu a jeho blbého ministra.

Zde barvité příklady užití slova Blbina/y. Hezký den, Jančura

http://ona.idnes.cz/nejzbytecnejsi-predmety-0x7-/modni-trendy.aspx?c=A131230_144530_styl_haa

+3/−3
11.8.2014 16:31

J35a49n 45H58o37r36a 6387741626

Pane Jančuro,vy nechápete co jsem napsal,tak si to ještě jednou přečtěte.Nikde nepíšu,že to vadí mé osobě ,ale že zde za takové odvozeniny běžně mažou.Tudíž Vaše obhajoba slova "blbina" by měla směřovat směrem k "cenzorům" diskuze.

Možná byste si měl přečíst "http://redakcni.blog.idnes.cz/c/317826/Deset-hlavnich-duvodu-proc-jsme-vam-mozna-smazali-prispevek.html";-)

+4/0
11.8.2014 16:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.