Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda přijme kvůli náběhu výroby nové fabie dalších 800 zaměstnanců

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto chce kvůli výrobě třetí generace Fabie přijmout v následujících měsících do svého závodu v Mladé Boleslavi asi 800 zaměstnanců. Noví zaměstnanci budou pracovat v oblasti montáže, svařovny a logistiky, řekl mluvčí Škody Auto Jozef Baláž.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K53a81r42e34l 17F72a65i85t 1148953498772

Bože...oni to tam snad klepají na kolenou....

0/0
22.8.2014 8:16

P56e18t29r 42B35á27č56a 8395736385635

Jen nabirejte, ovecky se svych vysnenych skodovek uz nemuzou dockat ;-D

+1/−2
20.8.2014 22:49

P43e41t49r 88M58i87c85h81a86l 2400964591272

Můžu se zeptat, čím jezdí pan Báča?

+2/−1
21.8.2014 3:06

J13i65ř58í 10E79r65b78e18n 1793554216577

Nejspíš Tatrou... typem KT8D5 :-)

0/−1
21.8.2014 7:12

P63e88t56r 96M47i84c24h25a28l 2980924661832

;-D

0/−1
24.8.2014 3:12

J17i96n28d23ř62i47c58h 58Š12k39o69p67e56k 4585171590545

ho jelikož nadává na škodovku, tipuju hnojdajem

+2/−1
21.8.2014 7:20

M63a85r38t40i93n 98K38a84r48á54s81e44k 9988143728918

Nebo nejakou SORkou pripadne IVECEM nebo solarisem....

0/−1
21.8.2014 10:27

P25e71t67r 60B93á26č17a 8615986615585

Tesne vedle a i kdyby, tak takova I30 je vedle tohohle skodovackyho kramu krasny auto.

+1/0
22.8.2014 21:12

P86e38t89r 35M17i65c72h44a16l 2380534231972

To je věc osobního vkusu. ... I když popravdě nechápu, co se komu na tom korejském šmejdu může líbit (o kvalitě zpracování ani nemluvě).

0/−1
24.8.2014 1:03

P88e38t23r 91B76á23č12a 8355956745405

To ja zas nepochopim u skodovky :) Nicmene Hyundaye nijak zvlast "nezeru", jen ze to Skopek vytahl :-)

+1/0
27.8.2014 18:56

P86e49t97r 60B46á77č75a 8405416495505

Muzete, Zetkem od Nissanu.

+1/0
22.8.2014 21:09

P56e57t29r 74M78i36c68h66a63l 2710584691702

NFS?

0/0
24.8.2014 1:02

J65i13ř25í 84E85r58b32e89n 1623584486667

Pěkné auto. Doufejme, že tomu tak bude i v reálu (vhodná barva a maxikola na obrázcích totiž dokážou dojem hodně změnit).

+3/−1
20.8.2014 21:23

J66i22ř96í 37P61u22d80i57l 8470808643728

:-/ Je ovšem otázkou, zda budou zaměstnanci Śkodovky , nebo zapůjčení zaměstnanci agentur.........Je to dost citlivá otázka, ale já osobně bych agentury hnal bičem !! K tomu by se mohli vyjádřit odbory, aby automobilka nebrala lidi z agentur . Tam se totiž strácí spousta peněz !!

+3/−1
20.8.2014 20:34

V11l44a75s66t39i21m67i37l 78H37a93l43a62š89t53a 8828271606924

z

A píšou o tom.

0/0
20.8.2014 20:55

V97i79k17t21o24r 70N38á11r59o76ž21n32ý 3839472518

I zaměstnanci agentur se nemají ve ŠKODĚ špatně

+1/−2
21.8.2014 8:04

P83e50t81r 65N59i50v90n21i87c39k27ý 3632734715677

Kde a jakým způsobem se "ztrácí" peníze?

0/0
21.8.2014 8:04

M97a40r86t87i65n 92H92a32r61t94i11g 9199184592676

Agentury jsou jen důsledkem zákonů neumožňujících volnější pracovní smlouvy. Agenturního zaměstnance se zbaví hned, kmenového těžko...

0/0
22.8.2014 19:01

A15l19e94š 21J15a12n10á60č10e51k 3173684296813

Džob ve Škodě bych bral. Určitě bych tam měl na logistice tak dvojnásobný plat než mám u jednoho jejího subdodavatele kde dělám.

+1/0
20.8.2014 17:42

F95e16r63d39i90n78a80n44d 95S81l58a89v28í30k 1695582412819

tak šup, nemel na diskusi a snaž se https://ws.skoda-auto.com/sap/bc/webdynpro/sap/hrrcf_a_posting_apply?PARAM=Y2FuZF90eXBlPUVYVCZwb3N0X2luc3RfZ3VpZD01M0Q5NzdBODhDNTQwRTMwRTEwMDgwMDAwQUQ5NzNBQyZzYXAtY2xpZW50PTcxMCZzYXAtbGFuZ3VhZ2U9Q1Mmb3ZlcnZpZXc9WA==&sap-language=CS&wdthemeroot=/SAP/PUBLIC/BC/UR/nw5/themes/custom/ZHR_THEME_2013_73#

+1/0
20.8.2014 21:05

F60e29r33d17i68n62a65n64d 97S78l86a45v57í34k 1735502652889

a pak tam maj ještě jednu pozici v logistice. každý svého štěstí strůjce

+1/0
20.8.2014 21:06

V46l79a27s80t85i69m23i23l 62S25v83o79b89o50d20a 7353178985574

Už se tam hrnu :-). Měl bych tam víc, protože automobilový průmysl je masivně dotovaný státem, ale tu nudu z nudných činností bych tam nepřežil.

0/−16
20.8.2014 13:23

M88a47r11t73i35n 79K11a57r59á33s33e26k 9778643808228

Neni to spis tak ze diky automobilove doprave a autoprumyslu jeste nas stat neprisel na buben?

+6/0
20.8.2014 13:52

V60l64a79s42t63i92m55i10l 49S80v28o87b45o35d32a 7263738915754

To je právě velký problém. Na svobodném trhu nevznikne nějaký obor činnosti, z jehož konce bychom měli mít strach. Takový obor vždy svými zásahy vytvoří jedině stát. Ani se vlastně nestane, že by mohl takový obor být náhle utlumen. A to do té míry, že by to zcela paralizovalo ekonomiku - to je právě důkaz toho, že automobilový průmysl dosáhl přesycení, stačí když stát ukončí současnou úvěrovou politiku (nebo ta bublina sama spontánně splaskne) a celý automobilový průmysl a s ním celá ekonomika spadne na hubu, taková situace na svobodném trhu nikdy nevznikne - je to jen důsledek činností státu. A zde se právě dostáváme k největšímu průšvihu: jde o to, že čím dřív výše uvedený konec nastane, tím dřív se ukončí růst toho přesycení a o to menší problémy pak nastanou (byť dnes již nebudou malé) a tomu právě zejména v tzv. krizích státy nejvíce brání. Stručně řečeno: státy si "vychovali" nebezpečné dítko, které odmítají ztratit!

+1/−5
20.8.2014 15:29

M50i44c15h90a10l 84Ř21e63z88k38a 3983163251191

V čem spočívají ty masivní dotace pro Škodu?

+2/0
20.8.2014 14:30

V38l58a70s37t65i93m94i91l 11S33v54o61b22o22d33a 7113178515844

Obecně pro automobilový průmysl - nejde jen o Škodu - to je úvěrová politika státu, protože množství peněz v ekonomice řídí stát (nebo super stát - EU) a tudíž úvěry z nových peněz (žijeme v době s vysokou inflací) jsou ve své podstatě dotace státu. Výstavbu silnic pak také platí stát (tedy jsou financované z konfiskovaných soukromých financí).

0/−8
20.8.2014 15:11
Foto

L87u40k76á54š 72Z78á57v51o39d65s71k50ý 9731129781

v prvé řadě žijeme v době s několikaletou inflací rovnající se téměř nule, nebo dokonce zápornou, tedy deflací.

+4/0
20.8.2014 15:43

9161764600887

Hlavně malá míra inflace je pro ekonomiku pozitivní

0/0
20.8.2014 16:59

V17l97a80s58t43i81m46i47l 71S98v39o87b30o56d30a 7363788615134

Jasně, to tvrdí některé ekonomické školy, které ovšem tvrdí i jiné nesmysly ;-).

0/−3
20.8.2014 17:23

9971574180517

Hele, že Vy vůbec netušíte, o čem tady diskutujete?

0/0
20.8.2014 21:54

V64l35a39s81t79i59m43i16l 56S49v27o43b86o17d80a 7423728355414

No, trochu se orientuji v rakouské škole ;-).

0/0
20.8.2014 23:57

M84a52r10t77i50n 92K52a74r10á53s72e62k 9408983568258

To je dost malo orientovat se v ciste teoreticke okrajove ekonomicke teorii....

0/0
21.8.2014 10:28

V32l14a98s65t87i38m92i81l 47S13v23o43b29o96d28a 7403718265324

Okrajové věci přeci není nutné ihned odsoudit k dívání se na ně skrz prsty ;-).

0/0
21.8.2014 12:42

M97a64r57t88i87n 37K83a42r61á83s86e85k 9448403908588

Ja se na rakouskou nedivam skrz prsty, naopak ji mam docela rad.

Nicmene je to opravdu ciste teoreticka a okrajova zalezitost, tim padem argumentovat tim ze se v ni clovek torchu vyzna v tehle diskuzi je opravdu trochu mimo....

0/0
21.8.2014 13:02

V38l72a68s52t56i59m28i40l 46S79v19o54b13o34d42a 7893248765574

Co je v ekonomii na teorii špatného? Uvedení ekonomické teorie do praxe už není záležitost ekonomů. A praktické měření je ve společenských vědách takřka k ničemu, navíc proč by nemohla být teorie přesná? No a nakonec - např. Keynes mohl být ve středověku taky jen okrajový ;-).

0/0
22.8.2014 7:19

M20a38r14t94i40n 96K59a26r78á13s38e47k 9898663128728

Na teoreticke ekonomii neni nic spatneho, nic takoveho jsme netvrdil.

O mereni presnosti teorii jsem nic nepsal (rakouska ma vyhodu v tom ze ji nikdy nikdy nezkousel uvest do praxe, takze se neda rict ze v praxi nefunguje).

Keynes ve stredoveku asi okrajovy byt nemohl, s ohledem na to ze je to ekonom 20: stoleti a s ohledem na libivost jeho teorii se do jejich uplatnovani aspon v urcitem smeru pustili politici hodne brzo....

0/0
22.8.2014 18:44

V74l48a46s27t51i17m27i38l 39S36v51o95b71o66d81a 7403848235614

"... (rakouska ma vyhodu v tom ze ji nikdy nikdy nezkousel uvest do praxe, takze se neda rict ze v praxi nefunguje)." ... No a co ty současné "poruchy" trhu, u kterých tak dobře rakouská škola definuje příčiny? Na tom přeci není nutné nic uvádět do praxe ;-). Nehledě na to, že rakušáci se u uvádění do praxe dost liší, tam nejsou jednotní - někteří jsou anarchokapitalisti, jiní "jen" minarchisti. No a pak tu máme Lichtenštejnsko - není to náhodou fungující příklad minarchismu?

0/0
22.8.2014 23:16

V39l48a61s28t30i79m30i11l 16S26v64o44b74o86d51a 7113198235554

Jasně, a proto zboží, jehož zásoby nemohou buď vůbec nebo jen omezeně růst, podražilo za těch několik let několikanásobně. Napsal jste pěkný nesmysl!

0/0
20.8.2014 17:27

V72l13a20s74t64i13m55i63l 54H21a30l96a62š75t14a 8718331236294

Marně takové zboží hledám ve spotřebním koši. Nepomůžeš? :)))

0/0
20.8.2014 20:57

V26l47a31s16t21i21m74i91l 75S18v30o65b72o27d38a 7503588285734

Prostuduj si historii vývoje cen zboží. Narážíš na to podle mě hned, snaž se ;-). Také se zaměř na vývoj kvality některého zboží v čase, to je taky důležitý parametr. Za nekvalitu lze totiž schovat zvýšení cen ;-).

0/0
21.8.2014 0:03

9951244730257

Dotovaný státem ;-D;-D;-D;-D;-D víte, proč mají ve Škodovce víc? Protože tam makají

+3/−1
20.8.2014 16:58

V74l89a85s29t12i67m69i24l 27S87v88o95b18o51d95a 7983638895214

:-)... Makají tam proto, že hodně prodávají a hodně prodávají proto, že to přes úvěry a další opatření dotuje stát, jinak by už neprodali skoro nic.

+2/−4
20.8.2014 17:14

F78r54a34n54t56i78š34e35k 55H53á59j26e14k 2516319551255

Asi by tedy bylo nejlepší být jako za krále Klacka - běhat po poli a chytat zajíce !

0/0
20.8.2014 17:36

V35l90a72s33t15i92m12i77l 83S30v29o98b61o29d19a 7163128935694

To záleží na tom, čemu věříte. Jestli tomu, že bez moudrého demokratického státu bychom tu jen běhali po poli a chytali zajíce - budiž, to je Váš názor ;-). Co je ovšem fakt, je to, že zvyšováním peněžní zásoby žádné bohatství nevzniká, jen se jedněm bere, druhým dává. Jestli je stát dostatečně kompetentní k tomu, tuto roli (brát a dávat) zastávat, již nechám na Vaši úvaze ;-).

0/0
21.8.2014 0:14

J50i44ř38í 49E76r42b24e70n 1663714836547

Jde o to, jestli se skutečně zvyšuje peněžní zásoba, nebo její nominální hodnota.

Když budu mít doma pytlík mouky, který stojí 12 Kč, a za půl roku bych týž koupil už za 18 Kč, určitě mi nevzrostla zásoba mouky o 50 %, ale vzrostla jenom její nominální cena (nebo reálná hodnota, to je v tomto případě jedno).

0/0
21.8.2014 7:15

V85l94a80s73t71i26m87i72l 60S31v76o72b57o14d36a 7923338495194

No ve Vašem příkladu klesla kupní síla peněz, takže se zvýšilo množství peněz v ekonomice. To je přesně to, co se už několik let ve velkém měřítku děje.

0/0
21.8.2014 12:36

A11n56t60o15n80i95n 51K94u89l90h31a44n15e98k 5756430137804

No vypada to velmi pekne. Fabie rizla s Rapidem. :-/

+2/−1
20.8.2014 12:18

D55a47v88i24d 31R19y28c66h65e91t72s16k30ý 9476271610810

Nepřijde mi rozumné kupovat si jeden z prvních kusů, než se eliminují dětské nemoci. Minimum na koupi auta je tak 2 roky od začátku výroby, nejrozumnější je kupovat výběhový model (i když výběhová Fabia je možná výjimka ;-)).

+2/−3
20.8.2014 11:23

Z96d34e89n10ě76k 30H31a96n81z39l 1851706722804

Tady jsou kvalitni lidi

+1/0
20.8.2014 11:31
Foto

M70a32r22e77k 11B29a86š35i51s85t23a 7393582323830

Škodovka není Korejský koncentrák

+1/−1
20.8.2014 12:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.