- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poplatek za použití dopravní cesty (to, čemu se říká silniční daň) by měli platit všichni vlastníci motorových vozidel, nikoli pouze ti, co používají vozidla k podnikání. Služby na silnicích konzumují všichni stejně ... tudíž i Česku by jej měla platit zahraniční vozidla ... Např. dopravní policie by měla být financována z poplatku za použití dopravní cesty (silniční daně),jelikož poskytuje služby uživatelům silniční sítě ...
Ono 22% DPH na cinske smejdy, ci otravene jidlo je tez neuveritelna sprostota. To nema ve svete obdoby. Jeste tak 6-7%, ale ne 22%. No a cizinci to musi platit take a jeste cesti obchodnici ty cizince navic okradou. Myslite,ze Cesi se chovaji k cizincum lepe nezli Nemci k Cechum?
Diskuze je naprosto zbytecna.
Merkelova pred voöbami slibila, ze v Nemecku nebudou platit vice nez plati.
Je nutno si uvedomit, jak velke dane plati i privatni lide v Nemecku, na rozdil
od Ceska, kde privatni lide dane z vozidla neplati.
Proto doslo k tomu vynyslu od ministra z CSUm protoze chtel dane obcanum snizit o poplatek za pouziti silnice.
Je temer jiste, ze EU to zatrhne a tudiz budou cizinci v Nemecku dale jezdit zdarma.
Rozcileni diskuteri by meli dekovat EU, ze to Nemecku neprojde.
Oni v Nemecku vyberou od vlastnich obcanu tolik, ze nemohu dane snizit, protoze ty desitky miliard Euro proste potrebuji na udrzeni a rozsireni dalnic.
Pokud nekdo srovnava nemeckou a ceskou dalnici (D1) tak to je nesmysl.
D1 byla navrzena za komunistu na rychlost 120 km/hod, ze se tam jezdi neomezenou rychloxti je chyba, ktera stoji mnoho havarii.
A obávám se, že bude ještě hůř. Co jste čekali? Poděkujte Merkelové. Ona ví, jak nato.
Zajimavé na tom je, že místním obchodům a marketum uniká 1, 5 miliardy a je jim to evidentně jedno.
těch 1,5mld je cca 1/3 takže se jedná o cca 4,5mld
Mýto jako vydělávání peněz je v podstatě nesmysl. Jenom se ty peníze protáčí přes nějaké účty, dotace, menší daně ze zisku, atd. Vydělává se tím, že se něco nového vytváří. Mýto nebo vlastné cokoliv co se mucí víc připlatit slouží primárně k omezení toho za co se platí. Takže pokud platí mýto kamiony, tak dopravci začnou přemýšlet zda to poslat vlakem nebo jet přes vesnice. Tak spíš by měli nákladáky platit za celkový průjezd, je jedno jesli ničí dálnici nebo silnici 2. třídy. Mýto pro osobáky na dálnici je taky k ničemu, dálnice se staví, aby právě se nejezdilo přes obce. To že se z mýta platí vystavba dálnic, je jen balamucení lidí.
Měli jste více bojovat o to aby mýtné nebylo , teď tam třeba krachujte ve velkém . Ta doba kdy jste dokázali nás Čechy oklamávat skončila.
Diskutujici se rozciluji, aniz by je napadlo:
Cesko ma asi 500 km dalnice a vybira poplatky, Slovensko ma asi 300 km a vybira draze, nez Rakousko. Rakousko pozaduje vignetu pro Nemce a a nikdo neplace, ze Nemci kvuli tomu nebudou utracet.
Nemecko ma temer 13.000 km dalnic a cizinci tam jezdi zdarma.
Na rozdil od Ceska se plati v Nemecku dan z auta a to velmi vysoka.
Samozrejme jsou nemecti automobiliste nespokojen, kdyz v kazde zemi plati a u nich jezdi cozinci zdarma.
Nevidim duvod, proc by take nemohli vybirat.
1200 km v ČR.
A na ostatních silnicích se nevybírá nic.
Jsou to parchanti.. Udělají vše pro to, aby na tom vydělali a jen a jen oni. Chceš dál do Německa? Zaplať.. Chceš na nákup k nám (na čemž zase vyděláme), tak teda tady platit nemusíš. Jen ať zpoplatní všechno a příjdou o nákupy Čechů a Švýcarů. Jenže oni na to jdou po svém - za každou cenu maximum.
No to jsou ale prevíti, chtít maximalizovat zisk a minimalizovat náklady. Co si to dovolují, že?
Tak budou jezdit s károu nebo s kolečkem.