- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pořád levnější, než táhnout plynovod či ropovod. .Šítě jsou silné a pokud není, postaví se na střeše vlastní elektrárna. Všechnoi lze řešit, někdy i jednoduše, když se chce.
ze všech těch dotací mi je na blití
Nekdy to de i bez dotaci- Slovaci maji pomoci souk. greenway firmy propojen rychlonabijackama dalnici bratislava kosice od leta 2014.
Sou projekty ktere maji smysl jedine kdyz presahnou kritickou masu ktera se zdlouhave dosahnou ciste rukou trhu tudiz tady prichazeji dotace... doprava je jednou z oblasti kde to plati dvojnasob
Dobrý den, hlasim se na dodávku zásuvek pro elektrovozy. Nabízím opravdu výhodnou cenu, 14.5 milionu za jednu, to je o celych 10 milionů méně než nabídka firmy mého kamaráda. Připojení udělám sám, jsem schopný připojit ve 2, tedy 300 lidech 300 zásuvek denne. Každý dělník musí být zaplacen částkou 800 Kč na den. Díly bereme jen od kvalitních firem z celého světa a většinu si smontujeme tady, v ČR (čti díly nakoupíme v čine za 30.000 na jeden stojan, smontuji mi to UA a několik mega na úplatky, no a trocha mi taky musí zůstat. )
pane Marečku. Víte z čeho a jak se vyrábějí dnes baterie? Nejjedovatější je tam hliníková folie, která lze dost dobře recyklovat. Pak grafit a měď, 3% lithia( dává se i do potravin) Je to na dlouhou diskusi, pokud opravdu chcete vědět jak to je , přijďte mezi nás. Buď o víkendu do Letňan, nebo na naši schůzku 4. září v 16 hodin na FEL-druhé patro. http://www.elektromobily-os.cz
Zásuvky se nemusí dotovat, ty už jsou. Tam kde nejsou, stojí jen zlomeček ceny jedné stanice pro plynoprdy, max v řádu tisíců, když se chce.. Životnost baterií je také někde jinde, některá má auta už jezdí 17 let stále na původní baterie. Chce to se trochu poinformovat a ne opakovat to, co říká Bursík, nebo Bursíková.
neni celkom pravda, že tam kde nabíjačky niesú bude lacná ich inštalácia, je k nim potrebná aj kvalitná elektrická prípojka a to v niektorých oblastiach nieje samozrejmosť, hlavne ak by začali vznikať hromadne, mohlo by sa to nepáčiť trafostaniciam.
Skodlive dotace a jeste vetsina uplne zvracenym smerem? At zije Evropsky svaz, hura!
Ekologická výroba baterií a jejich likvidace = směšná představa. Jakou uhlíkovou stopu zanechá těžba , zpracování surovin a následná "šetrná" likvidace .To nikdo raději neuvádí.
Jenže úplně to stejný je u "ekologických" tramvají, trolejbusů a i vlaků na elektrickou trakci.
DOTACE = VÍCE NEZAMĚSTNANÝCH + NIŽŠÍ KONKURENCESCHOPNOST
Kdy už to konečně někdo pochopí, že to je to největší možné zlo???
No když si přečtete diskusi, tak někteří to nepochopí nikdy. A když jim řeknete, že jestli se jim něco líbí, ať si to dotují ze svého, tak to se jim nechce.
To zas bude rozkradenejch peněz. Proč se dotují nabíječky pro pár elektromobilů což jsou v praxi takřka neupožitelné drahé nesmysly které spotřebovávají elektřinu z uhelných neekologických elektráren a jejichž výroba je taktéž pro životní prostředí hodně zatěžující?
Třeba příští nařízení z Bruselu bude, že se auta smějí nabíjet jen když svítí sluníčko, nebo fouká vítr, aby byl zajištěn odběr pro fotovoltaiku a větrníky, které vyrostly díky jiným nesmyslným dotacím. Ve vyhánění čerta ďáblem jsou bruselští magoři experti.
Az se vice rozšíří elektromobily, tak jsem zvědav, z čeho se budou napájet.
To me netrapi, budu jezdit benzinem, dokud nas smrt nerozdeli :-)