Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express opouští další šéfové. Provoz povede švagr exministra Žáka

Soukromý železniční dopravce Leo Express mění po roce opět své klíčové manažery. Z postu provozního ředitele odchází Václav Henzl, končí i šéf údržby Petr Prchal. Za necelé dva roky od vyjetí bude mít Leo Express už třetího ředitele provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I10v25a75n 78H48o93l14a82s 5567887398917

"Oba manažeři, kteří postupně přišli do firmy ze Student Agency, respektive RegioJetu".

Kdy už konečně lidé, kteří se živí psaním, pochopí, jakou funkce má slovo "respektive" ????????

0/0
1.9.2014 13:33

J32a58r89o71s45l50a67v 14T46í12n89e56k 4144878310912

Co to jsou za lidi, kteří mění zaměstnavatele po krátké době? Mnozí začínali u "ČD", pak přeskočili k Regiojetu, po nějaké době do LE, a už opět prchají. Co je pravou príčinou těch změn?

+1/−1
30.8.2014 23:37

R59a84d46e25k 48J26a95n68a83t19a 9825596184502

To je jednoduché. Pro výkon "manažerské" pozice jsou mnohem důležitější osobní vztahy než odbornost a schopnosti. Takže tam, kde je majitel/CEO šílenec, se vedoucí pozice střídají rychleji.

Zkrátka se pohádají a rozejdou, nastoupí kamarád, který má sice "důvěru", ale moc toho neumí. Situace se nemůže zlepšit, zase se pohádají, atd.

+1/0
31.8.2014 13:07

M28i89r37o91s65l22a16v 44Z35i45k67m87u67n62d 7239853314433

A co s tím má společného bývalý ministr ... titulek je docela ubohý ... proč si nedal autor práci s tím, aby zjistil kdo s panem ing. Miklendou chodil třeba do mateřské školky nebo jesliček, pokud do nich chodil ...

Stejně tak by mohl napsat titulek "bývalý strojvedoucí ČD nebo bývalý pracovník generálního ředitelství ČD" bude řídit firmu Leo Express ...

+4/0
29.8.2014 17:47

T16o81m89á95š 14K92a76v82a41n 7935128607416

Dřív jsem jezdil leo expresem ale musím říct že regio jet je lepší i hlavne ted v létě byl i levnější!R^

+1/−6
28.8.2014 18:33

A84l53a37n 60Ř70e66p76k95a 4655796

A už žlutým funguje spolehlivě klimatizace, nebo to pořád mají s nepříjemným bonusem v podobě sauny ze které nelze jen tak utéct? ;-D

+3/−2
29.8.2014 10:22

J53o49s20e78f 80B38a37l15o70u33n 4600266125681

Leo expres,alias klub dálkových tramvajáků,je managerský průchoďák;-)?

+4/−1
28.8.2014 17:26

R37o92m32a97n 88P38o73l50á32č83e35k 5126239355

Šéf údržby na 7 tramvají ;-D To i v Liberci má pod sebou vedoucí údržby víc vozů;-D

+8/0
28.8.2014 16:56

V61á24c64l65a19v 26H20o52s64c81h 8976128132661

tak reditelovat par vlackum, kde je to stale v minusu, to neni moc prijemne sefovani...

+7/0
28.8.2014 16:00

A96l89a18n 34Ř37e34p91k43a 4735546

To je hrozné, jak v dnešní době ve firmách lidi vydrží jen chvíli a pak hurá jinam:-) Divná móda tohleto časté dobrovolné střídání firem.

+2/−3
28.8.2014 13:39

T96o75m50a78s 98N86o93v55o35t23n79y 3181186958599

Otázka zní zda to bylo dobrovolné. Samozřejmě že tisková mluvka neřekne, že je (třeba) vyhodili.

+4/0
28.8.2014 14:14

J91a52n 26S50ů67r26a 4905363693832

Dobrovolné to bylo.

+1/0
28.8.2014 14:39

R35o92m27a77n 85P10o68l80á89č21e22k 5496699725

Když to přeženu, tak krysy utíkají z potápějící se lodi

+2/0
28.8.2014 16:57

M65a94r13e56k 77V52y26m80a98z37a77l 5428496262330

Jak to? To už jde s firmou s kopce.....Nechápu.

+2/0
28.8.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.