Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec lidí zvenku, slibuje šéf kritizovaného Ředitelství vodních cest

Ředitelství vodních cest (ŘVC), které nedávno zkritizoval Nejvyšší kontrolní úřad za utrácení, začalo podle ředitele Lubomíra Fojtů šetřit tím, že všechnu důležitou práci už dělají její zaměstnanci. Objem peněz, které míří do vody, má během tří let stoupnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78e93t35r 94N24i34v15n35i63c32k69ý 3532384325857

Proč se stát nestará o to, abychom pro ekonomiku maximálně využili svobodného přístavu v Hamburgu se všemi privilegii? Žádné clo ani poplatky. A co Štětín, kde Československo mělo dostat ještě jeden svobodný přístav?

http://cepin.cz/cze/clanek.php?ID=859

+1/0
28.8.2014 12:42

P82a11v84e98l 78V40l27a71s 4285483220134

Bazén Eva ve Štětíně byl dávno vrácen Polsku, kdž byla Oderská plavba zrušena, protože ji vedení propilo.

0/0
31.8.2014 23:14

J28i34ř27í 49E85r85b66e17n 1303204266547

Konečně rozhovor, kde odpovědi mají hlavu a patu, kde jsou konkrétní údaje a nejde jen o nějaké obecné ptydepe...

+2/0
28.8.2014 10:12

D24a88n82i64e57l 25S98y27r44o26v80ý 4424705509845

Nájem víceméně pokrývá částku, kterou musíme platit hamburskému přístavu. 

Tak pokrývá ho více nebo méně??????????????

Pokud méně, tak bych to nechal člověka, který podepsal tak nevýhodnou nájemní smlouvu doplatit ze svého.!!!!;-€

+2/0
28.8.2014 8:41

H48a75n62u75š 74H22o12r16á38k 9151304676513

Hmm, a co takhle obecne zvednout kvalitu hospodareni? Ono jako turicticky pristavy na labi jsou hezky, ale proc molo s ceduli stoji prachy, za ktery by soukromnik postavil regulerni marinu i s cerpackou, restauraci a zazemim? Proc neni hotova komora na jezu Hnevkovice(jeste se ani nekoplo), kdyz mela bejt hotova uz loni? Takhle je splavneni do Budejic uplne k nicemu! Proc chcete zvedat mosty na horinskym kanale, kdyz vubec neni jasny, jak zvednout most nad dolnimy vraty horinske komory, protoze to je narodni technicka pamatka? Bez toho ta investice ma smysl jak rozsireni slepy ulice na ctyrproudovku!

Mam rad plavbu, jsem vsema deseti pro investice do vodni dopravy, ale to, co RVC predvadi je nehorazny plejtvani penezma a pokud to bude predvadet jeste chvili, tak dojde trpelivost a cely budovani vodnich cest pujde... no, tam, kam smeruje uz poslednich 30 let.

RVC zrusit, pravomoci prevest na SPS a hlavne vsechny uredniky RVC vyhodit, zkorumpovanejsi banda snad neni.

+1/0
28.8.2014 8:19

M65i77l79a71n 83M40i83k88o56j62a24n 2135481939679

No a tak co ti, kteří dosud tak demokradicky "hospodařili"? Ti rozkradené peníze vrátí, půjdou do kriminálu nebo se bude dělat jako obvykle "tlustá čára", ukradené a rozházené si nechejte, přejdete na jiná místa, protože jste "odborníci" (na zlodějinu) a/nebo hodně na jiné víte a jedeme dál?

+2/−1
28.8.2014 7:36

L12u52c83i77e 45B11l27a41n67i43c51k41á 2215823549581

...no, p.ředitel hlavně bude muset vyslovit podporu "kanálu Labe - Odra - Dunaj" .....jinak rychle zmizí v propadlišti dějin.....Rv

+2/0
28.8.2014 6:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.