Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy jsou za pololetí v zisku, vybraly více peněz na jízdenkách

České dráhy výrazně vylepšily za první pololetí letošního roku své hospodaření. Jejich klíčový byznys – osobní doprava – však zůstává i nadále ve ztrátě. Firmě se ovšem podařilo vybrat více na jízdném.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V62á50c29l66a62v 75N37o30v71o34t95n93ý 7450308949

...a proto od září zdražilo jízdné. Tenhle stát se svými státními podniky a čachrování s čísly je jeden velký šmejd.

0/0
3.9.2014 8:52

P19a73v67e73l 97Ř98a25p73e25k 7692486489785

Jsou v zisku, ale jen díky miliardovým dotacím a nárůstu dluhu, o kterém nikdo neví, jak jej splatit.

0/−3
2.9.2014 11:24

R20i24c27h28a61r59d 23M52e51r72h48a95u56t 4956166187190

Hurrraaaaaa nase firma je v zisku.At ten zly kapitalista JAncura ktery nam sliboval nove vagony pukne vzteky.;-D;-DRezijkari celeho sveta SPOJTE SE. Zloutenka na kolejich zda se donutila CD o sebe zdravotne dbat.Jancura forrever.R^ P.S. a ted Repko minus a jeste jeden a jeste mi naloz dva;-)

0/−6
1.9.2014 20:19

J91a54n 56F38r24o65l98í20k 6786400475754

Pane Sůra tak jsou dráhy v zisku nebo ve ztrátě? Volajako jsem z Vašeho článku zmetený.;-)

+1/−1
1.9.2014 16:58

J13a96n 24D36l57o20u57h16ý 8775415845178

Ve zprávě pro investory? To asi myslí všechny daňové poplatníky;-D

+5/−3
1.9.2014 15:48

R51a67d10e28k 76J51a13n18a65t15a 9765936914492

Daňoví poplatníci jsou zákazníci (zprostředkovaně přes MD a kraje, a přímo, když jedou vlakem), ne investoři. Investoři jsou ti, co si koupili dluhopisy.

+6/0
1.9.2014 17:29

F94r58a28n17t82i29š74e76k 47N75o34v69á98k 7858582118417

chtělo by to nějaký audit - ČD a v zisku ;-D;-D;-D

+3/−1
1.9.2014 15:27

A59u68g48u86s56t 64F79o43r37m37á38n20e96k 6295299440176

To, že vybrali víc peněz, neznamená, že zlepšily služby a nalákaly tak víc pasažérů. Je to způsobeno pouze zdražením jízdenek.

+1/−7
1.9.2014 15:13

R24a98d87e69k 58J64a41n74a29t34a 9935176514262

Přepravní výkon stoupl o 1%, tržby o 2%. Takže na vrub zdražení jízdenek lze přičíst pouze polovinu růstu tržeb, druhá polovina je daná tím, že cestující jezdili více.

+8/0
1.9.2014 17:42
Foto

B59o64h73u27m34i52l 62P48r92o48c73h55á91z46k65a 9492569144340

výborně, nejlepším způsobem, jak tuto radostnou zprávu oslavit by bylo nahnat drážní zaměstnance na takovou brigádičku - omýt ušmudlané interiéry dosluhujících panťáků, aby si člověk připadal jako cestující, nikoliv bezdomovec, uklidit alespoň okolí nástupišť a posekat všudypřítomnou prorůstající lebedu.

0/−12
1.9.2014 14:16

P90a70v58e23l 71J11e13l17í22n37e40k 6845355846206

Jak souvisí nástupiště a lebeda s dráhami? Proč je nejdeš opravit sám, to má stejnou logiku...

+12/0
1.9.2014 14:36

K77a55r33e12l 94V91e54č75e16ř48a 8943126727936

Kdysi,když někdo odpovědný ve vládě zjistil,že má česká železnice nějaký potenciál růstu,muselo se s tím něco udělat.Dráha byla doslova rozkulačena...Takže:Ušmudlané panťáky umývají a uklízejí kdysi "vybrané" soukromé firmy s neprůstřelnými smlouvami.Časy,kdy to zajišťovaly ČD,jsou cca 13 let zpět.Okolí nástupišť a nástupiště a koleje patří SŽDC,proč by je tedy měly ČD uklízet? Asi jako by je měl uklidit Regiojet či Leo express...

Skoro všechno je to způsobené politiky z minulých let.Na ČD jsou přisáté pijavice různých soukromých firem a který manažer se rozhodne ty pijavice strhat a na jimi "prováděné" činnosti nasadit vlastní zaměstnance,je určen na odstřel...Pod jakoukoliv záminkou.;-O

Jo a kdo za to může?Je demokracie,takže vlastně my všichni.Ti,co všechno pohnojili,byli námi zvolení zástupci...;-(

+9/0
1.9.2014 16:29

J18i78n76d89ř81i59c55h 11Š51k11o25p31e45k 4505201610625

majitelé a řidiči kamionů taky uklízí kolem silnic ?

;-D

+2/0
2.9.2014 7:27

J47i69ř81í 68H20o26v54o19r42k46a 8947526732755

Jak může být osobní doprava ztrátová, když kraje a stát proplácejí prokazatelnou ztrátu? Něco shnilého je v účetnictví a cenové politice ČD

0/−8
1.9.2014 14:02

J40i22ř13í 58R62a93m53p35á63č76e14k 5311851723550

Jak může být Jančura nebo Leo ve ztrátě na železnici? Na trati označené jako zlaté vejce nejde prodělat, psal JanSůra nebo to byl JanČůra - teď už nevím.

+3/0
1.9.2014 14:10

J14a64n 53L85a57k42o89m35ý 7971615325804

A neukazuje to jen na to, že ČD v osobní dopravě prostě vydělat neumí, takže nikde nejsou žádný rozinky, jak se tu rádo podsouvalo a pokud o jakoukoliv trať přijdou, nikdo je o zisk neobere, ba spíše naopak - pomůže jim snížit ztrátu? Dotace co mají na všech linkách mimo Ostravy mají být i s přiměřeným ziskem, do Ostravy tvrdí že vydělávají, tudíž nemají tu ztrátu kde získat - ale i tak se jim to "úspěšně" daří

+2/−1
1.9.2014 14:17

P49e23t59r 57M76a35r27e89š 8330466

Jednoduše, prostě drahám nezaplatí, kolik chtějí. Pro stát jako majitele není těžké najít páky, aby to tak bylo.

+3/0
1.9.2014 14:26
Foto

J61i97ř67í 93R44o27e91d16l 8939672454856

No nevím,nevím.Přestali si pánové snad vypláce vysoké odměny? Bylo by načase.8-o

0/0
1.9.2014 14:01

A42l40a98n 87Ř27e65p50k86a 4155956

Alespoň někdy pozitivní zpráva o ČD od autora, který jinak radši žlutého dopravce. Ale nevím, jestli se to počítá, když je to jen přetlumočená tisková zpráva;-D

+6/−2
1.9.2014 13:51

Z39b23y13n22ě14k 28P36o95p68o82v32s66k12ý 9546278627973

Dobre zpravy!

+7/0
1.9.2014 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.