Diskuze

Mladý Brit vydělává na krátkých video skečích 70 tisíc za vteřinu

Mladý Brit Ben Phillips se za rok stal z prodavače bot hvězdou video platformy Vine, kterou provozuje sociální síť Twitter. Firmy jsou mu ochotny platit i desítky tisíc korun za to, že jejich značku zmíní ve svých krátkých video skečích. K tomu, aby Phillips vydělal statisíce, mu stačí dvě věci - smartphone a nápad.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes se mi poprvé líbila více úvodní reklama než vlastní videoklip.

Reklama byla krásná na Matoni Schorle, měla úžasný náboj díla od Tarantina jako je třeba Kill Bill.

A pak přišla trapnost, kterou by člověk bez reklamy v novinách nepoužil na očištění bot od psího exkrementu.

Ó jak je je ten chlapec šikovný a nápaditý. Pořady tohoto filmu dávají filmoví producenti na kila ke každému koupenému Béčkovému filmu. To že do toho vrazí produkt placement už fakt je zoufalost, jak se prosadit.

4 0
možnosti